אינטרנט במאה ה21 - הסיבים משתלטים על שוק האינטרנט המהיר

$(function(){setImageBanner('0ba7048a-14dd-4bd1-a249-b72cac3194d9','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

מאז שהאינטרנט החל את דרכו בעולם ועד היום הוא עבר שלל שינויים ותמורות. מי שזוכר את תחילת הדרך, זוכר למשל שהאינטרנט היה קווי. כדי לגלוש היינו חייבים להיות מחוברים בעזרת כבל נחושת, ובתחילת הדרך עוד היינו שומעים את צליל החיוג לפני הגלישה. משם זה התפתח כמובן ובשנים האחרונות כולנו מאוד רגילים לכך שיש לנו אינטרנט בכל מקום. על כך אין ויכוח. עם זאת, בבואנו לדבר על השאלה איזה סוג של אינטרנט יש לנו, אנחנו רואים שכאן יש כבר חילוקי דעות. האם האינטרנט שלנו מספיק מהיר? ולמה בכלל חשוב שיהיה לנו אינטרנט מהיר? האמת היא, שיש לכך חשיבות אדירה, ואינטרנט מהיר ניתן להשיג היום בעזרת סיבים אופטיים.

FREEPIK

למה כולם רוצים אינטרנט מהיר?

בזמן האחרון אנחנו שומעים את כולם מדברים על סיבים אופטיים , והאמת היא, שזה לא במקרה. למעשה, הסיבים האופטיים מאפשרים לנו ליהנות ממהירות גלישה שבעבר יכולנו רק לחלום עליה. בעזרת הסיבים האופטיים יש אפשרות להעביר מידע:

  • בכמויות אדירות
  • למרחקים מאוד גדולים
  • במהירות גבוהה יותר

לכן, כל מי שרוצה ליהנות מאינטרנט מהיר, רוצה להתחבר עוד היום לאינטרנט עם תשתית של סיבים אופטיים. למעשה, אם לרגע חשבתם שאינטרנט כזה יתאים רק למשרדים, לארגונים או לחברות גדולות עם הרבה מחשבים, דעו שזה לא מדויק. היום אפילו בבית הפרטי של כל אחד מאיתנו יש לנו שלל מכשירים שנמצאים בשימוש בכל רגע נתון. למשל: כל המכשירים הניידים של כל בני הבית מחוברים לרשת, המחשבים ואפילו הטלוויזיות החכמות. לכן, אם גם אתם נתקלים לפעמים בגלישה איטית מידי, ברור מדוע בעזרת חיבור לאינטרנט מהיר הדברים יכולים להיראות אחרת. היום את האינטרנט המהיר הזה ניתן להשיג בעזרת סיבים אופטיים ולכן שווה גם לכם לבדוק במה דברים אמורים. אתם יכולים להיות בטוחים שאם כל כך הרבה אנשים שאתם מכירים עושים שימוש באינטרנט כזה, זה לא במקרה.

איך לבחור ספק אינטרנט מהיר?

בחירה בספק האינטרנט המתאים יהפוך את החיים שלכם לקלים יותר. יש כמה פרמטרים חשובים בבחינת ספק אינטרנט מהיר חדש. בין היתר נרצה לבדוק את שירות הלקוחות של הספק, הזמינות שלו, מהירות הגלישה האפשרית הניתן ואת משתני החבילה הנוספים. כך למשל, מהירות הגלישה בפועל: לבדוק את התשתיות הקיימות באזור שלנו והמהירות המקסימלית שניתן לגלוש באזור (לא בכל אזור בארץ ניתן לגלוש עם סיבים אופטיים ומהירות גלישה שהיא מעבר ל100 או 200 מגה. לכן בדקו את התשתיות באזור שלכם. לאילו תשתיות הספק שלכם מתחבר? בהתאם לכך בדקו גם את המהירות המקסימלית שתוכלו להתחבר אליה). דבר נוסף שאתם רוצים לבדוק מתקשר לשירותים נוספים המוצעים לכם כמו הגנת סייבר החיונית מאוד כיום, חסימת תכנים בלתי רצויים (המומלץ בבתים עם ילדים) ועוד.

"התוכן בשיתוף עם פרטנר תקשורת בע"מ"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה