באילו תקלות יודע לטפל מנעולן בנס ציונה?

$(function(){})

מנעולנים בנס ציונה הם אנשי מקצוע שמספקים שירותים חשובים מאוד. למעשה יש מצבים רבים שבהם המנעולן נתפש כמעט כמו מלאך - ובמיוחד כשאנחנו תקועים מחוץ לבית בלי יכולת להיכנס אליו. כדאי לדעת שחוץ מפריצת דלתות יודע מנעולן מיומן לעזור לתושבי נס ציונה והאזור בעוד שלל דרכים - ואלה העיקריות שבהן.

pixabay

ניתוק קודן תקול

קודן הוא אמצעי הגנה נפוץ מאוד שניתן למצוא בכלי רכב רבים. כשהוא מתקלקל, התוצאה עלולה להיות חוסר יכולת להשתמש במכונית - ואת הפתרון מספק מנעולן בנס ציונה בעל בקיאות רלוונטית.

בין הסיבות לתקלה בקודן: חדירה של מים אל ההתקן, קצר חשמלי ושחיקה מתמשכת. מומלץ בחום לא לנסות לנתק את הקודן לבד אלא להמתין למומחה מנוסה. ניתוק לא נכון עלול להזיק למערכת החשמלית של הרכב, וחבל. כשמזמינים איש מקצוע מחברה גדולה כמו למשל רשת מנעולנים בפריסה ארצית S-LOCK הוא יגיע אליכם לכל מקום בראשון לציון במהירות, כך שלא תבזבזו זמן רב מדי בגלל הקודן.

פריצת כספת ששכחתם את הקוד שלה

כמעט כל מי ששוכח את הקוד לכספת שבה שמר פריטים יקרי ערך עבורו משוכנע שהוא היחיד שזה קרה לו - אבל בפועל מנעולן בנס ציונה נתקל בלא מעט מצבים כאלה.

כשהכספת דיגיטלית, בדרך כלל נדרשות לא יותר מ-15 שניות כדי לפרוץ אותה - בתנאי כמובן שהמנעולן מיומן. המיומנות מאפשרת גם לשמור על הכספת שלמה כך שתוכלו להמשיך להשתמש בה (לאחר איפוס הקוד), וזוהי כמובן עוד סיבה טובה לוודא שאיש המקצוע שאתם מזמינים הוא בעל ידע וניסיון רלוונטיים.

כספת מכנית היא התקן קשה יותר לפיצוח. בחלק מהמקרים ניתן לבצע פריצה שקטה שלא פוגעת בשלמות הכספת, אבל פריצה כזו מחייבת ציוד ייעודי. האופציה השנייה היא קידוח - דרך המנעול או דרך הדופן. אם הקידוח התבצע דרך המנעול, ניתן לאחר מכן להתקין מנעול חדש ולהמשיך לאחסן בכספת כסף, תכשיטים, מסמכים וכו' בראש שקט.

חילוץ מפתח שבור ממנעול

כשמסובבים מפתח בתוך חור מנעול ופתאום נשמע קול של שבירה ונשארים עם חצי מפתח ביד התחושה הראשונית היא לחץ. התחושה כמובן מובנת, שכן עד לפתרון הבעיה לא תוכלו לפתוח את הדלת - אבל מצד שני הפתרון עשוי להיות פשוט יותר מכפי שאתם חושבים.

בחלק מהמקרים ייתכן שאפילו תצליחו לחלץ את החלק השבור מתוך המנעול בכוחות עצמכם. אופציה אחת היא עם חוט ברזל דק, שאותו דוחפים אל המנעול, אופציה שנייה היא עם מספריים ואופציה שלישית היא עם שן של מזלג אחרי שמכופפים אותה. בכל מקרה חשוב להתנהל בעדינות ולבצע את הפעולה לאט לאט ובהדרגה כדי לא להזיק לצילינדר.

אם השבר לא יוצא אסור לנסות בכוח - אלא יש להזמין איש מקצוע. מנעולן בנס ציונה מגיע עם ציוד ייעודי שכולל למשל מברשות, ויצליח לחלץ את המפתח כך שתוכלו להמשיך להשתמש בדלת (בהנחה שיש לכם עוד מפתחות).

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה