בדיקה איזה ביטוחים יש לי- הכירו את המסלקה הפנסיונית ובדקו את החיסכון לגיל פרישה

$(function(){setImageBanner('875b0a7f-e28d-40ef-bfc2-021b84e10395','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

מי שטרם בצע בדיקת ביטוחים באמצעות המסלקה הפנסיונית ראוי שיעשה זאת. באמצעות אתר האינטרנט ניתן לקבל תוך יום עבודה אחד את תמונת המצב הכוללת מבחינה חיסכון וביטוח. את רשימת קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, החיסכון הצפוי וגובה הקצבה לגיל פרישה.

https://pixabay.com

בדיקת ביטוחים קיימים איך עושים את זה? 

בימים האחרונים קבל מספר לא מובטל של ישראל הודעה אודות שירות חדש וחינמי שהושק לאחרונה במסלקה הפנסיונית.

המסלקה אותה יזם משרד האוצר הוא למעשה אתר אינטרנט באמצעותו ניתן לקבל מידע מרוכז מכל חברות הביטוח, פנסיה גמל והשתלמות . 

מה ההבדל בין המסלקה להר הכסף או הר הביטוח 

המסלקה מציגה את כל התוכניות שי שלך למבוטח שנמצא בחיים. כולל סכומים, הפקדות ודוחות מפורטים עם תחזית לגיל פרישה. הר הכסף מאפשר צפייה בתוכניות, ללא פירוט סכומים או תמונת מצב, שלא שולמו עבורן פרמיה חודשית בשנה האחרונה. אולם הוא כן מאפשר בדיקת ירושות ותוכניות ביטוח וחיסכון לאנשים שנפטרו. 

עוברים מקום עבודה? הכירו את החיסכון שצברתם! 

השירות החדש מאפשר פשר לכם לדעת בדיוק לאיזה מוצרים הופקדו עבורכם כספים בשנה האחרונה, למסור מידע זה למעסיק החדש במידת הצורך  ולשמר בכך הפקדות פנסיוניות לאותם המוצרים ללא טעויות!. כמובן שתוכלו גם לבצע העברה של הכספים למוצרי חיסכון אחרים, בכפוף לתכנון פיננסי אובייקטיבי.  

השירות החינמי החדש מאפשר לעובד לקבל מידע על מוצרים פנסיונים פעילים אליהם הופקדו כספים בשנה האחרונה.

אולם במסלקה כל חוסך יכול לקבל מידע על פוליסות ביטוח וחיסכון אחר באמצעות מוצרי הפנסיה, מכל הבחרות בארץ. בנוסף, הדיווח מגיע עם סיכומים ותחזית לגיל פרישה, פירוט סכומי ביטוח ופרמיות ששולמו. 

חשוב לזכור שכל אדם במדינת ישראל יכול לבצע בדיקת ביטוחים ופנסיה , ללא קשר לססטוס התעסוקה שלו. 

פשוט וקל! תמונת הפנסיה המלאה

למעשה כל אזרח יכול להיכנס כיום לאתר המסלקה, לקבל שם משתמש וסיסמא ולאחר מכן להגיש בקשה לקבלת מידע. מניסיון אישי, המידע מדיע תוך 24 שעות, אם ההתחחיבות היא ל3 ימי עסקים. המסלקה מציגה את השירות כמי שירכז עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת על החיסכון הפנסיוני שלכם בלחיצת כפתור, מהגוף שפועל ביוזמה ובפיקוח משרד האוצר. היכנסו לאתר "המסלקה הפנסיונית" ובקשו את המידע

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה