בחירת שמלות כלה-על רומנטיקה ועל אהבה

$(function(){setImageBanner('97d29831-cd97-4ab1-babb-6f515da3a41f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

בין אם אתם רומנטיקנים חסרי תקנה שסוגדים לכל הקלישאות האפשריות, ובין אם אתם סולדים מדביקות ומעמידים פנים ששום דבר לא חודר אליכם, כולם נופלים שדודים ברגע שמופיעים מול עיניהם זוג חתן וכלה (ואין צורך אפילו לנסות להכחיש זאת). אכן כן, גם הקשוחים ביותר נמסים למראה של כלה ביום חתונתה (וסליחה מראש לחתנים!), והסיבה לכך שיש משהו כה רומנטי בשמלת כלה, שמצליח להחזיר לנו את התקווה באהבה. עממה, מאחורי כל שמלת כלה מושלמת ומרהיבה שאתם רואים עומדים מעצבים ומעצבות שמלות כלה שעמלו, חשבו, ותכננו את העיצוב לפרטי פרטים, כדי שלכל כלה תהייה את השמלה הרומנטית והייחודית ביותר עבורה.

FREEPIK

עיצוב שמלות כלה - כל שמלה והסיפור שלה

שמלות כלה הן הרבה יותר ממסורת, פאר, וכמובן שמלה לבנה, שמלות כלה הן סיפור, סיפור של רומנטיקה, של זוגיות, וכמובן של אהבה. אך לכל אחת מאיתנו יש "סיפור" שונה, וזה לא תמיד פשוט למצוא שמלת כלה שמספרת את הסיפור שלנו, לא כך? ובכן, בימינו, שקיים מבחר כה עשיר וכה מרהיב של עיצובי שמלות כלה, כדי לבחור שמלת כלה מושלמת (ע-ב-ו-ר-נ-ו-!) צריך לקחת בחשבון כמה וכמה דברים, כגון, סגנון אישי, סוג החתונה, סוג הבד, עונת האירוע, שעת האירוע, אופי האירוע, והכי חשוב? כיצד אנו מדמיינות את עצמנו באירוע הכי חשוב והכי מרגש של חיינו, שגם מסמל את סיומו של פרק אחד בחיים, ותחילתו של פרק חדש .

אז איך תבחרו שמלת כלה?

ובכן, נתחיל ונאמר שחשוב לבחור במעצבת שמלות כלה שאתן מתחברות לעיצובים שלה. למרות שיש לא מעט מעצבים מוכשרים בארץ, ניתן לראות הבדלים בקו העיצובי שלהם, ויקל עליכן מאוד לבחור במעצבת שהתרשמתן מאוד מסגנון העיצובים שלה, ושהרגשתן שדגמי שמלות הכלה שלה הן בהחלט מה שאתן מחפשות, או לחילופין שהיא המעצבת המתאימה לעצב עבורכן את השמלה הייחודית שלכן ובהתאמה אישית (תמיד מומלץ להיות עם ראש פתוח ולא להגביל את עצמכן לשם או מותג). כמו כן, בין אם יש לכן חזון "מדויק" של שמלת הכלה שלכן, ובין אם ממש אין לכן מושג, כדאי לקחת רגע ולחשוב איזה סוג עיצוב אתן הכי מתחברות אליו, האם הנכן מעוניינות בעיצוב קלאסי? גרנדיוזי? רומנטי? סולידי? וכדומה. יתרה על כך, כפי שציינו, כן צריך לקחת בחשבון האם מדובר באירוע קיצי, או חורפי, פנימי או חיצוני, חתונת צהריים או ערב, והכי חשוב? נוחות (כן נוחות!). בסופו של יום אתן צריכות לזכור שמדובר באירוע של פעם בחיים, ואתן צריכות להנות, לרקוד, לסעוד, לשתות, להתחבק, ובעיקר לשמוח. זכרו, חתונה היא חגיגה של רומנטיקה ושל אהבה, אך לא רק של אהבה שבין חתן וכלה, אלא גם של האנשים הכי קרובים אליכם, ובני המשפחה.

סלון כלות של שיר גינדי יושב בראשון לציון – https://www.shirgindi.com

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה