ביטוח חיים השוואת מחירים: למה חשוב להשוות מחירי ביטוחים?

$(function(){setImageBanner('c77aedf8-8f2a-4e62-8bf2-8b9ff065e62f','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45894,'Image','');})

ביטוח חיים הוא נכס נפוץ מאוד שמופיע בתכנון פיננסי ארוך טווח של אנשים רבים. הביטוח מגן על יקיריכם, ומספק להם את התמיכה הכספית שהם עשויים להזדקק לה לאחר מותכם. יתכן שילדיכם יזדקקו לכספים לצורך השכלתם, או שבן או בת הזוג שלכם יזדקק להכנסה על מנת לשלם את המשכנתא וחובות אחרים שצברתם כזוג.

תמונת יח"צ

כדי לשלב ביעילות את הכלי הזה בתכנון פיננסי משפחתי, יש להבין איך ומתי תשלומי הביטוח מועברים למוטבים שלכם, האנשים שאתם ממנים לקבל את הטבות הפוליסה שלכם לאחר מותכם. תכנון זה כולל הבנה של מהירות התגמולים המשולמים ועיצוב פוליסת ביטוח חיים השוואת מחירים כדי למצוא את אפשרות התשלומים המתאימה ביותר לתכנון העיזבון שלכם.

הגשת תביעה

יש לפנות לחברת הביטוח בהקדם האפשרי לאחר מות המבוטח כדי להתחיל בתהליך התביעות. מכיוון שהתהליך מתבצע היום באופן מקוון, יתכן שניתן יהיה להגיש תביעה דרך אתר חברת הביטוח. עבור חברות שממשיכות את מסורת העותק הקשיח, יתכן שיהיה צורך ליזום את התביעה בטלפון או בכתב על ידי בקשת חבילת תביעות.

לא משנה איך התביעה תוגש בסופו של דבר, החברה בדרך כלל דורשת ניירת וראיות תומכות על מנת לטפל בתביעה ובתשלום. בתהליך ביטוח חיים השוואת מחירים אפשר להבין את התנאים הנדרשים על ידי כל חברת ביטוח ולבחור את הפוליסה שהתנאים שלה הכי פחות מורכבים.

מתי משולמות הטבות הביטוח?

ברוב המקרים, הטבות ביטוחי חיים משולמות כשהמבוטח נפטר. המוטבים מגישים תביעת פטירה לחברת הביטוח על ידי הגשת עותק מאושר של תעודת הפטירה, וחברת הביטוח יכולה לשלם את התביעה, להכחיש אותה או לבקש מידע נוסף.

בתהליך רכישת ביטוח חיים השוואת מחירים אפשר לראות את הדרישות של כל חברת ביטוח ולהבין מתי החברה עלולה להערים קשיים לפני תשלום התביעה. אם החברה מכחישה את תביעתכם, היא בדרך כלל תספק את הסיבה, אבל רוב חברות הביטוח משלמות את התביעות בתוך חודש עד חודשיים מיום התביעה.

חשוב להבין שאין מסגרת זמן מוגדרת לתשלום הביטוח, אבל חברות הביטוח מונעות לשלם בהקדם באפשרי לאחר שקיבלו הוכחת תום לב למוות, על מנת למנוע חיובי ריבית תלולים בעיכוב תשלום התביעות.

עיכובים בתשלום

קיימים מספר מצבים אפשריים שעלולים לגרום לעיכוב בתשלום. המוטבים עשויים להתמודד עם עיכובים של חצי שנה עד שנה, אם המבוטח נפטר בשנתיים הראשונות להוצאת הפוליסה. הסיבה: סעיף התחרות לשנה-שנתיים.

רוב הפוליסות כוללות סעיף זה, שמאפשר לנציגי חברת הביטוח לחקור את הבקשה המקורית כדי להבטיח שלא בוצעה הונאה. כל עוד חברת הביטוח לא תוכל להוכיח שהמבוטח שיקר בבקשה, הגמלה תשולם, ותהליך חיפוש פוליסת ביטוח חיים השוואת מחירים מבהיר אילו חברות עלולות לבצע בדיקות נרחבות לפני שהן משלמות את סכום הפוליסה.

כך, למשל, רוב הפוליסות מכילות גם סעיף התאבדות שמאפשר לחברה לשלול הטבות אם המבוטח יתאבד.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה