בירור יתרה גיפט קארד כמה כסף נשאר בכרטיס 

$(function(){setImageBanner('a711056f-a2d6-4dcd-a67f-360dabd51d9c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

איך יודעים כמה כסף נשאר לנו בגיפט קארד? בישראל קיים מנהג ובו מקומות העבודה מעניקים לעובדים שי לחגים. פעם היינו רגילים לקבל תלושים שניתן היה לשלם באמצעותם לקראת הקניות לחגים אולם כיום המתנות מוענקות באמצעות כרטיס אשראי חד פעמי הנקרא gift card או באמצעות כרטיס מתנה וירטואלי שניתן לממש באמצעות תשלום ברשתות שונות. 

https://pixabay.com בירור יתרה בכרטיס גיפט קארד

gift card בירור יתרה כמה כסף נשאר בכרטיס?

אחת הבעיות במימוש המתנות לחגים הוא שלעיתים נשאר לנו בכרטיס סכום קטן יחסית שלא נוצל. כמה קטן? היתרה שנותרה בכרטיסים יכולה לנוע בין שקלים בודדים ולעיתים עשרות שקלים במספר כרטיסים. לא חבל על הכסף? אז מה עושים- מבררים כמה יתרה כספית נשארה לכם בכל כרטיסי המתנות ואולי תוכלו לקנות לעצכם מתנה נחמדה לחגים. 

איך יודעים כמה יתרה נשארה בזכות בכרטיס גיפט קארד 

תהליך בירור היתרה הוא פשוט יחסית. בדומה לבדיקת יתרה תו הזהב של שופרסל, יש צורך להיכנס לאתר ייעודי לפי מנפיק כרטיס ואז להקיש מספר נתונים. להלן הדרכה לבדקית יתרות בכרטיסי שי. 

בירור יתרה ועסקאות בכרטיס giftcard

יש להיכנס לאתר מקס גיפט קארד ולהקיש את הנתונים הבאים ( אין צורך להזדהות) 

יש להקיש את פרטי כרטיס ה- giftcard שברשותך לבירור יתרה ופירוט עסקאות:

  1. מספר כרטיס
  2. תוקף הכרטיס, שנה, חודש
  3. 3 ספרות בקורת (CVV)
  4. זכרו- ​ניתן לברר יתרה ועסקות בכ​רטיס רק 24 שעות לאחר שהופעל.

באותה דרך ניתן לבצע בירור יתרה בכרטיס הטבות קרנות השוטרים, בירור יתרה בכרטיס הסתדרות המורים ואגרונים גדולים אחרים. לאחר שהקשנו את הפרטים נוכל לצפות בגובה היתרה בכרטיסים שבהם לא נצלנו את מלוא המתנה לחגים. מה עושים עם יתר הכסף? לא חסר רעיונות. רכישה באמצעות כרטיסי מתנה לחגים מאפשרת רכישה במבחר של רשתות מהמותגים המובילים וממגוון תחומים.רק חשוב לזכור לממש את היתרה לפני שפג תוקפו של הכרטיס. 

איך יודעים מה היתרה בכרטיס gift card? לחצו כאן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה