ג'קוזי למרפסת – כשהספא הופך להיות חלק מהבית

$(function(){})

איך מפתיעים את מי שאוהבים? ג'קוזי למרפסת זו אחת התשובות האפשריות לשאלה הזו. הנה כמה שבחרו להפוך את הבית לספא מושלם

pixabay

"אשתי אוהבת להיות בג'קוזי", אומר אילי שגר ברעננה. "כל פעם שאנחנו יוצאים לנופש, היא מבלה בג'קוזי, נהנית מהמים החמים ויוצאת עם חיוך מאוזן לאוזן. כשהיא חגגה יום הולדת 50, החלטתי להביא לה את החלום עד הבית. קניתי ג'קוזי למרפסת. כיוון שמדובר במשקל גדול, היה צריך לוודא קודם כל שהמרפסת תוכל לעמוד במשקל הזה. כאשר אשתי הייתה בעבודה, הזמנתי בעלי מקצוע שבחנו את הדברים ונתנו את האישורים הנדרשים. אחר כך התחלתי לעשות סקר שוק ולבחון איזה ג'קוזי הכי יתאים למרפסת שלנו. ביום ההולדת אשתי לא חשדה בכלום, כי קבענו שניסע לנופש בחו"ל יום למחרת. היא נכנסה הביתה ורק במרפסת דלק אור. בהתחלה היא לא הבינה מה קורה. לאט לאט היא התקרבה, קלטה מה קורה והתחילה לבכות מאושר. זה היה אחד הרגעים הכי מרגשים בחיים שלי, לראות אותה ככה מתלהבת ונכנסת בפעם הראשונה לג'קוזי".

החוויה שמתאר אילי לא זרה גם לרבקה, שהזמינה ג'קוזי לגינה עבור בעלה ארנון. "בעלי עובד שעות ארוכות וכשהוא מגיע הביתה אין לו כוח לשום דבר", היא אומרת. "חשבתי על זה שאם יהיה לנו ג'קוזי בגינה, ארנון יוכל להיכנס אליו בתום יום העבודה, להתפנק ולצאת ממנו 'כמו חדש'. הזמנתי את הג'קוזי ובפועל מה שקרה זה שהילדים ואני נהנים ממנו בלי סוף. חברות שלי באות אלי, אנחנו פותחות בקבוק יין, יושבות בגינה בג'קוזי, מפטפטות, צוחקות, יש בזה משהו ממש מדליק. הבית בעצם הופך לספא של ממש. כמובן שגם ארנון נהנה מהעניין. הוא רואה משחקי כדורגל בישיבה בג'קוזי, נכנס לפחות פעם-פעמיים בשבוע כדי להעניק לגוף עיסוי בעזרת סילוני המים. זה פשוט תענוג".

ג'קוזי למרפסת או לגינה הפך להיות אחד הטרנדים החזקים בעיצוב גינות ובתים. דורון שעוסק בהתקנת הג'קוזי בבתים פרטיים מספר שלא מדובר בתענוג לעשירים בלבד. "אפשר למצוא היום ג'קוזי במגוון רחב של מחירים", הוא אומר. "פעם זה היה תחביב שמיועד רק לעשירון עליון, אבל היום הדברים אחרים לגמרי. אני מתקין ג'קוזי במרפסות, בגינות, בחצרות, יש כאלה שמתנפחים ואחרים שהם קבועים. כל מה שצריך זה להחליט על מיקום לג'קוזי ועל תקציב שעומד לרשותכם ואני מגיע וממליץ על האפשרויות העומדות בפני הלקוח. לא פעם לקוחות נשארים המומים מהאפשרויות שאני מציע להם. עבור מי שלא מגיע מהתחום, זה יכול להיראות כמו מדע בדיוני, אבל עבורי זו עבודה שאני עושה ביום יום. זה כייף שאפשר להפתיע את הלקוחות, להעניק להם שירות איכותי ובסופו של דבר לקבל מהם לווטסאפ תמונות בתוך הג'קוזי. מבחינתי כנותן שירות זו זכות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה