האפליקציות שיסדרו לכם את היום

$(function(){setImageBanner('07455ee4-3809-4788-997c-7a9db8f87f23','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

אם נראה לכם שהאפליקציות השתלטו על כל תחום בחיינו - זה לא רחוק מהאמת. ישנן אינספור אפליקציות שאפשר להוריד לסמארטפון ולהפוך את החיים להרבה יותר קלים. יתרה מזאת, בכל פעם שנראה שמיצינו את היכולת להמציא אפליקציות, תמיד מגיעה אפליקציה נוספת שגורמת לנו להרגיש "איך לא חשבו על זה קודם?". אז אילו אפליקציות חייבים להכיר? על כך בכתבה הבאה.

pexels

האפליקציות שיסדרו לכם את הבוקר

כמו בכל בוקר, אתם מתעוררים לצלילי השעון המעורר, לוחצים על הסנוז (נמנם) ומקבלים עוד כמה דקות של חסד במיטה, או קופצים ישר החוצה למקלחת והתארגנויות. את הקפה הראשון שותים בבית, אולי במקביל לבדיקת דופק באפליקציות החברתיות השונות - קצת ויכוחים בטוויטר, תמונות של חברה בפייסבוק שהביאה עוד ילד לעולם, קצת אוכל מגרה באינסטגרם ויאללה לעבודה. נכנסים לאוטו ומגלים שהמיכל ריק, הילדה כבר מאחרת לגן, מורידים אותה מהר ועוצרים לתדלק. גם הפעם האפליקציות יבואו לעזרתנו באמצעות אפליקציית תדלוק, שתאפשר לנו לשלם על הדלק במהירות וביעילות ועל הדרך לחסוך גם כמה שקלים. עומדים בפקק קצר בדרך לעבודה ובינתיים מאזינים לפודקאסט מעניין באמצעות אחת מאפליקציות הסטרימינג והנה כבר מתחיל היום.

 

האפליקציות שיסדרו לכם את העבודה

עבור רובנו, יום העבודה הוא דינאמי וכולל אירועים שונים - פגישות, ישיבות, טלפונים ללקוחות או לספקים, רשימה ארוכה של מיילים לקריאה והתייחסות, ועוד לא דיברנו על העבודה עצמה. ישנן לא מעט אפליקציות שמיועדות לסייע לנו בדיוק במשימות האלו. זה מתחיל באפליקציות שונות לניהול זמנים ורשימת משימות שגם יקפידו לתזכר אותנו בזמן, אפליקציות לעבודה משותפת בהן ניתן לעבוד ביחד על פרויקט ולראות את ההתקדמות של כל גורם, וממשיך לאפליקציות שיזכירו לנו לעצור להתרענן בין המשימות. בשלב הזה בדרך כלל כבר אפשר להרגיש את הבטן מדברת, והיד נשלחת באופן אוטומטי לאחת מאפליקציות שליחויות המזון (לא לפני ויכוח עיקש עם חברי המשרד על מה כדאי להזמין היום). הפסקת צהריים, עוד קצת ויכוחים פוליטיים עם חברי המשרד וחזרה לעבודה. שיחת וידאו קצרה עם קולגות מחו״ל שבדיוק התעוררו, סימון וי על כל המשימות שהספקנו היום, וסגירת פינות לקראת המשימות של מחר, וחוזרים לפקקים.

 

האפליקציות שיסדרו לכם את הערב

בדרך הביתה משלימים את הפרק מהפודקאסט ובינתיים מקבלים עדכון מהחצי השני שלכם שכדאי לעצור לקניות בדרך. מסמנים את רשימת הקניות באפליקציה, שדואגת להזכיר לכם עוד פריטים שאולי שכחתם ובסוף גם משלמים באמצעות אחת מאפליקציות התשלום. חוזרים למקלחות וארוחת ערב, בודקים מה מצב חשבון הבנק באפליקציה (בכל זאת היו לנו לא מעט הוצאות) ומשכיבים את הילדים לישון. בדיוק בזמן כדי לפתוח אפליקציית צפייה ולצפות בסדרה האהובה עליכם. פרק וחצי והעיניים שלכם כבר נעצמות מעצמן. זמן לפתוח שוב את אפליקציית השעון המעורר (עדיף בגרסה החכמה שמעירה אתכם בסוף מחזור השינה) וחוזרים לצבור אנרגיות לקראת היום הבא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה