הארכת זמן לתשלום קנסות רשות המיסים

$(function(){})

לרגל המשבר הכלכלי הודיעה רשות המיסים הארכת התקופות לתשלום עיצום כספי וקנס אזרחי חדשות מס הכנסה באתר המקומון נס ציונה נט

https://pixabay.com

הארכת התקופות לתשלום עיצום כספי וקנס אזרחי

במסגרת נסיונות הסיוע לעסקים ועצמאים כחלק מרשימת הקלות מטעם המדינה הודיעה רשות המיסים על הארכת הזמן לתשלום קנסות או עיצום כספי מכוח תקנות מס הכנסה. 

רשות המסים מודיעה כי מי שהוטל עליו עיצום כספי או קנס אזרחי מכוח חוק מס בתחומי מס הכנסה מס ערך מוסף, והמועד לתשלומו או המועד לתשלום חלקו אם חולק לתשלומים, חל בתקופה מ-25.6.2020 ועד 30.9.2020 ויגיש בקשה לדחיית מועד התשלום, המנהל ידחה את מועד התשלום, כך שהתקופה האמורה לא תבוא במניין הימים.

דחיית תשלומי קנסות מוסדרת במסגרת חוק הארכת תקופות ודחיית מועדים בענייני הליכי מס ומענקי סיוע (נגיף הקורונה החדש – הוראת שעה – תיקוני חקיקה), התש"ף – 2020.

מתי נכנס מענק לעצמאים ומענק עידוד לעסקים 

על פי החלטת הממשלה המענקים המשולמים על ידי מס הכנסה כבר שולמו למרבית העצמאים שהגישו אותם. גובה המענקים נקבעו על ידי נוסחא המושפעת מהירידה בסך ההכנסות. באתר האישי של רשות המיסים ניתן עדיין להגיש תביעה למענק פעימה שלישית השתתפות בהוצאות ומענק לשכירים בעלי שליטה. 

תשלום מענק עידוד לעסקים עבור החזרת עובדים מצריך כל בעל עסק שהגיש תביעה לוודא את פרטי החשבון העסקי במס הכנסה. בהודעות קודמות הביעה רשות המיסים חשש שחלק ממספרי החשבונות העסקיים אשר ברשותה אינם מעודכנים. 

המענקים משולמים לאחר הגשת תביעה באתר מס הכנסה ללא צורך בפגישה עם פקיד שומה או קביעת תור לסניף מס הכנסה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה