הבית הכתום - מרפאה וטרינרית בנס ציונה

$(function(){})

מה תעשו כשהכלב שלך נראה חולה? מה תתנו לחתול שסובל מכאבים, או לגור שמיילל כל הלילה בלי שום סיבה נראית לעין? ברוכים הבאים לבית הכתום, מרפאה וטרינרית מומלצת בנס ציונה בהובלתו של ד"ר ערן זיו – מרפאה וטרינרית קצת אחרת. כאן תקבלו טיפול איכותי וחם, כזה ששם את בעל החיים במרכז אבל רואה גם את הבעלים, ומבין לעומק את מורכבות הקשר הרגשי בין אדם לחיה.

צילום יח"צ

וטרינר בנס ציונה – עם גישה ייחודית

מרפאת הבית הכתום הוקמה בנס ציונה ב-1998 ובמשך 16 שנים ניתן היה לראות מיד עם הכניסה למרפאה, שהגעתם למקום שהוא קצת אחר. המרפאה היתה ממוקמת במבנה היסטורי ששימש בעבר מחלבה, ואת חדר הקירור הישן הפכה לחדר הניתוחים שלה – חדר ניתוחים מחמם לב ומלא נוסטלגיה. כיום המרפאה פועלת מתוך משכנה החדש והמודרני יותר במרכז המסחרי בגבעת נוף, אבל היחס החם ונקודת המבט הייחודית עדיין ניכרים בכל ביקור וטיפול.

וטרינר בנס ציונה לבעלי החיים ולבעליהם

את מרפאת הבית הכתום הקים ד"ר ערן זיו, שרכש תואר בווטרינריה בהצטיינות יתרה באוניברסיטה מוכרת בסלובניה. כיום הוא מנהל מרפאה וטרינרית מומלצת בנס ציונה מתוך השקפת עולם מיוחדת במינה: כזו שרואה בבעלי החיים שותפים לחיים שלנו על פני כוכב הלכת הזה. שותפים בעלי מערכת יחסים מורכבת וייחודית, בעלת אינספור השפעות גדולות וקטנות שלנו על בעלי החיים, ושלהם עלינו. במהלך הטיפול במרפאת הבית הכתום, הקשר ביניכם לבין בעל החיים שלכם יעמוד במרכז, ישמש כפתרון לבעיות בריאותיות של הכלב או אפילו כאמצעי לאבחון בעיות רגשיות בחייכם שלכם.

כשעולם הרוח ועולם הרפואה נפגשים

השכלתו הטיפולית של ד"ר ערן זיו לא נגמרה עם סיום לימודי הווטרינריה הקונבנציונלית, וזהו למעשה המפתח לייחודיות שלו בתור וטרינר בנס ציונה. מעבר לעיסוקו ברפואת בעלי חיים, ד"ר זיו הוא גם מדריך מדיטציה, מאמן אישי וסופר שפרסם ספר מעמיק ומרתק בנושא הקשר הרגשי המורכב בין בעלי חיים לבין בעליהם. בין השאר, הוא מוצא גם זמן להעביר קורסים וסדנאות בנושא מודעות עצמית, בודהיזם, ואפילו מדריך מדיטציה.

ההתעמקות בשני התחומים – הגוף והנפש – יצרו תמהיל מיוחד ביותר, שתורם גם לטיפולים הרפואיים וגם לאימונים האישיים שד"ר זיו מציע. הטיפולים הווטרינריים לוקחים בחשבון את הקשר המיוחד בין בעל החיים לבעליו, ומשתמשת בו הן כאמצעי לאבחון הבעיה והן ככלי טיפולי. מהצד השני, ניתן להעמיק ולהמשיך להשתתף באימונים אישיים עם ד"ר זיו על מנת להציף קשיים אישיים בחייהם שלכם, דרך הדיון וההתבוננות בקשר שלכם עם בעל החיים.

מגוון רחב של טיפולים וטרינריים

מרפאת הבית הכתום בנס ציונה מציעה מגוון טיפולים רפואיים שגרתיים או מתקדמים לבעלי חיים. בין השאר:

  • חיסונים: במרפאה ניתן לקבל את החיסונים הנדרשים לכל בעל חיים כמו חיסון כלבת שגרתי, זריקה נגד תולעת הפארק, וכו'. כדי לקבל פרופיל חיסונים משתלם במיוחד, מומלץ להצטרף לתוכנית החיסונים המומלצת לכלבים או לתוכנית המומלצת לחתולים.
  • שירותי חירום: המרפאה זמינה 24 שעות ביממה ומציעה טיפולי חירום במקרים דחופים ומסכני חיים כמו דריסה או תאונת דרכים, חשד להרעלה, עקיצה שגורמת לתגובה אלרגית, הכשת נחש, סיבוך בהריון או בהמלטה, ועוד. במקרה הצורך, המרפאה תספק אפילו ביקורי בית על מנת להתגבר על בעיות בשינוע בעל החיים.
  • עיקור או סירוס לחתולים או כלבים: תהליכים כירורגים שכאשר הם מבוצעים בידי אנשי מקצוע מנוסים, יכולים להיות מהירים ביותר, ללא סיבוכים ועם תקופת התאוששות קצרה בלבד.
  • טיפולי שיניים לכלבים וחתולים: הדרכה לטיפול מניעתי נכון, ניקוי שיניים בהרדמה מלאה או אפילו עקירה.
  • טיפול תומך לקהילת חתולי הרחוב: הנחות משמעויות לטיפול בסיסי בחתולי רחוב שהובאו למרפאה על ידי תושבים ומתנדבים. חתולי רחוב לרוב זקוקים לעיקור או סירוס, חיסוני בסיס והתאוששות לפני החזרה לרחוב.
  • טיפול בדלקות אוזניים: כולל דלקות אוזניים חיצוניות, הממוקמות בתעלת השמע, ודלקות פנימיות של עור התוף והאוזן הפנימית. הטיפול חשוב למניעת כאבים וסבל מיותר, וכמובן למניעת סיבוכים שעלולים להיות אפילו מסכני חיים.
  • כלל שירותי האבחון והבדיקות השגרתיות שבעל החיים שלכם זקוק להם, כולל מעבדת דם, סריקות רנטגן ובדיקות באמצעות מיקרוסקופ לדגימות רקמה.

מרפאה וטרינרית מומלצת בנס ציונה

מחפשים וטרינר עם המלצות בנס ציונה והסביבה - הגעתם למקום הנכון. חפשו בגוגל מרפאת הבית הכתום ו/או בדף הפייסבוק של המרפאה ותיווכחו בעצמכם. אין כמו ללמוד מניסיונם של אחרים, שמשתפים מהחווית האישיות שלהם ומשתפים המלצות אותנטיות ואובייקטיביות.

אז בייחוד כאשר מדובר בנושא כל-כך חשוב כמו בעלי החיים שלכם אל תקלו ראש וערכו מחקר מקיף על טיב הוטרינר ועל ההמלצות שהוא מקבל.

אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה, ייעוץ או קבלת מידע - מרפאת הבית הכתום בנס ציונה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה