הגדלת חזה המלצות מהרופא

$(function(){setImageBanner('1d9a0956-d035-4f73-b557-1b3d81a71926','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

ניתוחים בכלל וניתוחים אסתטיים בפרט יש לבצע רק כשצריך, ולכן המהלך הזה, פופולארי ככל שיהיה, דורש מחשבה תחילה, והתייעצות עם איש מקצוע המתמחה בניתוחי הגדלת חזה. המלצות מהרופא המנתח יינתנו על בסיס הכרות עם כל מקרה לגופו, ולא כרעיון כללי. הסיבות לצורך בהתאמה אישית והמלצות אישיות לכל אישה ואישה רבות ומגוונות, אך בבסיסן נשענות על הצורך בהתאמה ברמה האסתטית והתאמה ברמה הכירורגית רפואית, כך שאין מנוס מלהתייעץ עם הרופא.

הגדלת חזה

העבודה המדויקת ביותר, והתוצאות היפות ביותר, מגיעות שתיהן כתוצר של עבודה נבונה, אבחון נכון, בחירה נכונה של מימדי החזה, הפרופורציות שלו ביחס לגוף, ועוד. בחלק הבא נסביר את האלמנטים החיוניים ושמומלץ להבין בהגדלת חזה.

הגדלת חזה המלצות חיוניות

  1. אל תגזימי – לעיתים אנו רואים נשים עם חזה גדול מדי, נשים שככל הנראה לא נשמעו להמלצות הרופא כאשר ביצעו ניתוח הגדלת חזה. המלצות אלו חיוניות, והאמת היא שבעבר היה נהוג ומקובל פשוט לבצע את מה שהמנותחת מבקשת. כיום מקובל יותר לשוחח, להבין מה הצרכים וכיצד ניתן לוודא שלא נוצר מצב פתולוגי עקב הניתוח (למשל חזה כבד מדי שגורם לחץ על עמוד השדרה, על הסרעפת ועוד, או חזה לא פרופורציונאלי למבנה הגוף).
  2. למדי היטב את ההנחיות – שימי לב כי יש הנחיות ברורות כיצד יש לנהוג לפני ואחרי הניתוח להגדלת חזה. המלצות אלו אינן ניתנות לשינוי או לוויכוח, שכן הן נועדו לדאוג לבריאות שלך ולהצלחת הניתוח. איסור על עישון לדוגמא, ושמירה על היגיינת האזור המנותח לאחר הניתוח, הן רק דוגמאות להמלצות שהן יותר בגדר דרישות רפואיות מחייבות.
  3. בקשי הדמיה – לפני הליך הגדלת חזה המלצות המנותחות שכבר עשו זאת תמיד כוללות קבלת הדמיה מוקדמת. לפני שאת ניגשת לקבל החלטה, תוכלי ממש לראות כיצד תיראי, פחות או יותר, לאחר הניתוח. היכולת הזו להבין את העתיד, תעזור לך לבחור האם צורת השד נכונה לך, האם הגודל מתאים וכיו"ב, וזה לבדו יכול לעזור לך לקחת את ההחלטה הטובה ביותר.

אני באמת יכולה לעשות הדמיה?

לא רק שאת יכולה לעשות הדמיה לפני ניתוח הגדלת חזה, אלא שחובה לעשות זאת. יותר מכך, אם את מחפשת לבצע את ההליך, חובה שתעשי הדמיה לפני כן. אם את מחפשת לעשות הגדלת חזה, המלצות שהגיעו ממנותחות עבר מצביעות כולן על החיוניות שבהדמיה, ויותר מזה, בכמה היא עזרה להן להחליט על צורת השד המנותח.

באתר של דוקטור וולף לדוגמא תוכלי לבצע הדמיה בעצמך, ללא הגעה לקליניקה. הצטלמי לפי ההנחיות המדויקות ישירות מהאתר, וקבלי הדמיות לפי בחירה – של הקטנת חזה, הרמת חזה, והגדלת חזה. המלצות יינתנו בהתאם, כולל לגודל השתל, 200, 300 או 400CC של שתל, שיוצר גודל אחר לגמרי ותוצאה סופית שונה לחלוטין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה