הדפסה מושלמת מתחילה ברכישת טונר למדפסת

$(function(){})

במשך שנים חשבתם שתוכלו לחמוק מרכישת מדפסת חדשה, אך הגעתם סוף סוף למסקנה המתבקשת – עדיף להחזיק מדפסת בבית מאשר לצאת במיוחד לחנות או לחפש בין חברים. כעת, לאחר שהתחדשתם, עליכם לדעת איזה טונר למדפסת שלכם יהיה הכי מדויק. הסיבה לכך היא שכפי שלכל מכשיר חלקי חילוף המתאימים לו, כך לכל דגם מדפסת יש טונר שמתאים לה. הרי כל מדפסת מגיעה בגדלים שונים ואפשרויות מיוחדות, כך שסביר כי לא כל טונר יתאים לכל מדפסת.

טונר מדפסת

4 דגשים חשובים בהתאמת טונר למדפסת שלכם

כדי לעשות לכם סדר, אספנו כמה דגשים קריטיים לרכישת טונר למדפסת שלא רק יאריכו את חיי המדפסת אלא גם יבטיחו כי כל הדפסה תהיה מושלמת:

  • מה אתם מדפיסים בדרך כלל? – אם כל מה שאתם זקוקים לו הוא בעיקר מסמכי טקסט, סביר שאיכות ההדפסה הסופית לא קריטית במיוחד בשל העובדה שאין כל צורך בצבעים חזקים או התאמת גוונים. על אף זאת, מומלץ כן לבצע מחקר אודות טונר איכותי גם אם מדובר על צבעים בסיסיים של שחור ואפור.
  • כמות ההדפסות – חשוב להבין שבכל קופסת טונר כמות הדיו שונה גם היא. כדי להפיק את המיטב, כדאי לבצע את השוואת המחירים תוך התחשבות בכמות הדיו שמכילה כל קופסת טונר. מי יודע, אולי תגלו בסופו של דבר טונר לא רק איכותי מאוד אלא גם משתלם מבחינת המחיר.
  • היצמדו למקור – כשרוכשים דיו חלופי אשר יוצר על ידי חברה אחרת, מסתכנים בקיצור אורך חיי המדפסת ובאיכות הדפסה ירודה. לכן, כדאי תמיד להתאים את הדיו שלכם לדגם המדפסת הקיים אצלכם בבית. חפשו את לוגו החברה וכך תוודאו שישנה התאמה מלאה בין המדפסת והדיו.
  • ואם כבר בהתאמה עסקינן – מדובר באחד הקריטריונים החשובים ביותר בכל הנוגע לקניית טונר למדפסת שכן התאמתה מדויקת משמעותה פעולה איכותית יותר. במצב בו קופסת הטונר לא מתאימה למדפסת, הרי שהיא פשוט לא תעבוד ולא תוכלו לעשות בה שימוש. לכן, לאחר סקר השוק שתבצעו, יהיה עליכם רק לוודא את התאמת הטונר למדפסת מבחינה פיזית.

איכות היא חשובה – אך גם יחס אנושי

שירות לקוחות ואחריות הם עניין חשוב לא פחות כמו בכל מוצר או שירות אחר שברצונכם לצרוך. גם אם מדובר על טונר למדפסת שלכם. החברה ממנה אתם שוכרים את המדפסת וקונים את הטונר חייבת לתת שירות מעולה ללקוחותיה ואם אפשר, גם אחריות על מוצריה. כך, ברוב המקרים העסקה תכלול מילוי מחדש של המדפסת כאשר הדיו נגמר. לא תמיד זה יוזיל את העסקה אך לחלוטין יקל עליכם. כעת כל שנותר לכם זה רק לצאת לחיפושים ולבחור דיו למדפסת שיבטיח תוצאות מעולות בכל הדפסה, לטקסט מרשים וקריא או תמונה חדה וברורה. הדפסה נעימה!

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה