הזדמנות להגיד תודה – מתנות מתוקות לעובדים למגוון אירועים

$(function(){setImageBanner('99f49a33-0c31-4d5f-8f8f-53736d3b4fb5','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

מתנות לעובדים הן דרך נפלאה להביע הערכה ולהוקיר תודה. מארזי שוקולד מלאים כל טוב ומעוצבים בחגיגיות ובהתאמה אישית ישמחו כל עובד והם מתאימים כמעט לכל אירוע – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליהם

כל אדם זקוק למעט יחס אישי, פירגון והערכה, וכשמדובר בעובדים שלכם – זה נכון וחשוב במיוחד. כאשר אתם מעניקים לעובדים שלכם יחס חם ודואגים להראות להם עד כמה הם חשובים לכם, אתם מחזקים את האמון מולם, מגבירים את המחויבות שלהם כלפי העסק והופכים אותם לעובדים טובים ונאמנים יותר, כאלו שיתאמצו למען ההצלחה המשותפת וישמחו בה.

רוי שוקולד

מתנות לעובדים הן דרך נפלאה להביע הערכה והוקרה – במילים ובמעשים. מתנה שנבחרה בתשומת לב ובאהבה, יחד עם מסר אישי מחמם לב, תזכיר לעובדים שלכם שאתם דואגים להם ושותפים לשמחותיהם, ומתנה שהיא כולה חגיגה של שוקולדים מעולים בהתאמה אישית היא בחירה מצוינת למטרה זו בדיוק. 

רוי שוקולד

רומנטיקה באוויר – מארז שוקולד לט"ו באב

הקיץ מביא עמו אווירה מיוחדת, וגם חג אחד נחמד ומיוחד – ט"ו באב, שבו אנחנו חוגגים את האהבה שלנו. יום האהבה הוא הזדמנות נפלאה להפתיע את העובדים במחווה רומנטית שתעניק להם זמן איכות מיוחד עם האדם שהם אוהבים.

באתר רוי שוקולד תמצאו מגוון מארזים לט"ו באב בגדלים שונים ובהרכבים משתנים של פרלינים מעולים, לבבות שוקולד, מקופלות בעבודת יד, טראפלס איכותיים, מקרונים בצבעים משובבי לב ועוד. המארזים מעוצבים בגוונים רומנטיים אלגנטיים, וחלקם כוללים בקבוק יין או קוקטייל, שמבטיחים ערב רומנטי במיוחד. כך תראו לעובדים שלכם שלא רק חיי העבודה שלהם חשובים לכם, אלא גם חיי הפנאי והמשפחה שלהם.       

רוי שוקולד

היום המיוחד – מארז שוקולד ליום ההולדת

העובדים שלכם הם אנשים מבוגרים, כמובן, אבל ביום ההולדת שלהם מגיע להם לזלול וליהנות ממש כמו ילדים. מארז שוקולדים מפנק ואישי הוא מתנה נפלאה לימי ההולדת של העובדים שלכם, והוא יוסיף טעם מתוק ונפלא ליום המיוחד שלהם.

כשאתם מזמינים משלוח ליום הולדת של העובד שלכם, כדאי שתחשבו היטב מהו המארז שהכי מתאים לו. אם מדובר בעובד טבעוני, למשל, תוכלו להתאים לו שוקולדים טבעוניים, ואם מדובר בעובד שפחות אוהב מתוק, תוכלו לבחור לו מארז מלא בטעמי שוקולד מרירים ומעולים. מלבד אלו, עומד לבחירתכם מגוון עצום של שוקולדים איכותיים במילויים מפנקים ובטעמים מיוחדים – למשל, פרלינים במילוי פיסטוק, ג'נדויה או קרמל קפה, טראפלס צ'אי מסאללה או וויסקי מריר ועוד מגוון פינוקים.

רוי שוקולד

התחלה חדשה – מארז שוקולד לראש השנה

ראש השנה הוא מועד המסמל התחלה חדשה, והוא מהווה הזדמנות נהדרת להוקיר תודה לעובדים שלכם ולאחל להם שלל איחולים לשנה החדשה. רוי שוקולד מציעה מבחר גדול של מארזים לראש השנה לעובדים, שאת כולם ניתן לעצב ולמתג בסמלי החברה שלכם. המארזים, המעוצבים באווירת החג ומכילים שוקולדים מיוחדים בהשראת סמלי החג, כמו שוקולד חלת דבש ושוקולד עם ברכת שנה טובה, יוצרים חוויה טעימה ונפלאה שכל עובד ייהנה ממנה.

אל השוקולדים האיכותיים שתמצאו בכל מארז לראש השנה – מפרלינים ועד שברי שוקולד בשלל טעמים, משוקולד על מקל שעליו כתוב מסר אישי ועד למקרונים – תוכלו לצרף בקבוק יין או אולי חליטת תה ריחנית, שיעצימו את החוויה אפילו יותר. ועם כזה טעם מתוק בפה, איך לא תהיה לנו שנה מעולה?

מארזי שוקולד מפנקים הם בחירה נהדרת כמתנות לעובדים שלכם, בין אם לחג או ליום הולדת, בין אם לאירוע מקצועי ובין אם לאירוע הכי פרטי. את המארזים תוכלו לבחור בקלות ובנוחות באתר האינטרנט, לבצע להם התאמות אישיות או לבחור במארז ממותג הכולל פרלין ממותג עם לוגו העסק או מארז מעוצב עם מסר אישי.

היכנסו לאתר רוי שוקולד להזמנת מתנות לעובדים. רוי שוקולד עובדים עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר ומאמינים כי חלק מהעשייה היומיומית הינה בנתינה! החברה מעסיקה אנשים עם צרכים מיוחדים שעובדים שנים רבות בעסק ותורמת שוקולדים לאירועים של עמותות רבות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה