היתרונות של ניהול חיצוני לבתים משותפים

$(function(){})

אם אתם חיים בבית משותף, ונמצאים שם כבר יותר מכמה חודשים, בוודאי נתקלתם בדבר או שניים אשר דורשים התנהלות רחבה יותר, התנהלות בקנה מידה של הבניין כולו, או לפחות חלק מן הדיירים. בעיות שצצות ועולות, הרצון לשדרג או לשנות, ואפילו היענות לדרישות מהעירייה וסכנת דוחות לבניין, כל אלו עולים על סדר היום בבתים משותפים, חדשים וישנים כאחד. חברה לניהול בניינים היא לרוב הפיתרון הפשוט, המהיר והיעיל לכל העניין, והיתרונות של הבחירה הזו רבים.

pixabay

במאמר קצר זה נסביר כמה מהיתרונות הנ"ל, כדי לפשט עבורכם את תהליך הבחירה לעבור מניהול עצמאי, או הניסיון לניהול עצמאי של וועד הבית, לחברה חיצונית שעושה את העבודה עבורכם.

עובדים עם חברה לניהול בניינים

חברה לניהול בניינים מביאה עימה מספר יתרונות ברורים -

  • אב בית קבוע – בעיות קורות, בין אם אנו רוצים ובין אם לא. במעלית, בניאגרה, בחשמל, ואפילו בגז, בית משותף הוא מקור לאתגרים טכניים ובעיות שלא תמיד יודעים מי צריך לפתור. אני או השכן? זה מלמעלה או מלמטה? זה בעיה של הדירה או של הבניין והוועד? ובכן, חברה מקצועית לניהול הבניין תפתור את זה בן רגע, עם אב בית קבוע לתחזוקה שוטפת וטיפול בנכס כולו.
  • מוקד שירות 24 שעות ביממה – לא רק שיש אב בית, יש גם אם מי לדבר, אפילו באמצע הלילה. מה לעשות והתקלות בבניין לא שואלות אותנו מתי להתרחש, ולעיתים הן בוחרות לקרות דווקא ברגעים היותר שלווים של היום, או פשוט באמצע הלילה. במקרה זה חברה גדולה ומבוססת מציעה מערך עובדים למתן שירות לקוחות בכל שעה של היום, כולל בשבתות ובחגים, כי התקלות לא יודעות שזה חג, והחיים בבית המשותף קורים כל הזמן.
  • הנהלת חשבונות וגביית תשלומים – אחד האתגרים הגדולים בהתנהלות עם שכנים מרובים בבית משותף זה איסוף של כספים לתשלומים המשותפים לניהול הבניין. זה יוצר לעיתים קרובות חיכוכים, ומהווה מקור לאי-שקט בין שכנים, וחבל. בסופו של דבר, אתם חיים ביחד, באותו המתחם, ובאותו הבניין, לפעמים אפילו באותה הקומה, ועדיף שחברת ניהול חיצונית תיקח על עצמה את כל הנושא, ותחסוך מכם סכסוכים, תוך עידוד שכנות חברית ובריאה.

איך בוחרים חברה לניהול בניינים?

כמו בכל תחום, גם בעולם ניהול הבתים המשותפים יש מומחים יותר ופחות. כאשר אתם מחפשים בשוק חברה לניהול בניינים, חפשו חברה וותיקה וגדולה, חברה שיש לה וותק מרשים שמדבר בעד עצמו. בסופו של דבר, אם הם לא היו עושים את עבודתם נאמנה, הרי שהם לא היו שורדים בשוק תחרותי, אז הגודל והוותק הם סימן לבריאות החברה.

בנוסף, בדקו האם היא זכתה בפרסים או באייטמים בעיתונות, כי נושא ניהול הבתים המשותפים הגיע לא פעם ולא פעמיים למדיה, לא תמיד על רקע דברים טובים. לבסוף, בידקו איזה שירותים הם מעניקים. אם הם כוללים את כל השירותים האפשריים לבית המשותף, אתם יודעים שיש לכם מענה להכול, ואתם יכולים לישון בשקט, במיטה שלכם, בדירה שלכם, בבניין המשותף.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה