המדריך לקניית מתנות לחג

$(function(){setImageBanner('77e76a16-8b06-44c8-9e6f-15fb1497206d','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

חג שבועות מגיע אלינו ממש בקרוב, ובטח גם אתם מתחילים לשאול את עצמכם אילו מתנות תרכשו לחג. זה אף פעם לא פשוט למצוא מתנות לחג, בין אם אתם מחפשים מתנה למשפחה שמארחת אתכם, לבן הזוג, לחברים או אפילו לעובדים שלכם. כדי לנסות להקל עליכם עם הבחירה ולספק כמה רעיונות שמתאימים בול, כתבנו עבורכם את המדריך המלא לקניית מתנות לחג!

pixabay

מתנות לחג לבן/בת הזוג

כל חג הוא הזדמנות לחגוג עם - ואת - בן/בת הזוג, וחג שבועות הוא לא שונה. אם אתם רוצים לפנק את בן/בת הזוג לקראת החג, יש כמה מתנות שיעשו בדיוק את זה - למשל, תוכלו לבקר ביקב ביחד, להנות מיין איכותי ומפלטת גבינות, או לחילופין לבחור לבקר באחת המחלבות ברחבי הארץ ולהנות מגבינות מעולות. אופציה נוספת היא ללכת לסדנה ברוח החג - סדנת בישול איטלקי, סדנת אפיית עוגות, סדנת קוקטיילים ויין וכדומה. אם לא בא לכם לצאת מהבית, תוכלו לבשל ארוחה חלבית רומנטית או פשוט לארגן מגש גבינות מפנק ולשבת על ספה מול סרט טוב!

 

מתנות לחג לקרובי משפחה

אם אתם מחפשים מתנות לחג לקרובי משפחה שמארחים אתכם לארוחת חג, יש הרבה אפשרויות למתנות מעולות ומקוריות שמתאימות בדיוק לשבועות. למשל, "סל ביכורים" מלא כל טוב (יינות, גבינות, לחמים, שמן זית, פירות, ממרחים וכל מה שמאפיין את חג השבועות!); זר פרחים צבעוני וגדול, כיאה לחג שמתאפיין בטבע וצבעים; יין איכותי לצד שוקולדים; מגש גבינות מסוגנן הכולל סכיני גבינות וכן גבינות איכותיות. לחילופין, תוכלו גם במקרה הזה לבחור במתנה חוויתית ולהעניק לבני המשפחה ביקור ביקב!

 

מתנות לחג לחברים

הרבה אנשים חוגגים את חג השבועות דווקא עם חברים, ולכן החג הזה הוא הזדמנות נהדרת גם להגיד תודה לאנשים שבחרתם שיקיפו אתכם. מתנות לחברים יכולות להיות מארז חמוד עם יין, שמן זית וגבינות, קרש חיתוך, ערכת פסטה מפנקת וכמובן פרחים או עציצים.

 

מתנות לחג לעובדים

אם אתם מחפשים מתנות לעובדים לחג השבועות, יש הרבה מתנות קטנות ומקסימות שמתאימות בדיוק לחג. למשל, ערכת סכינים קטנה לחיתוך גבינות, מגש גבינות, מארז להכנת עוגת גבינה, שמן זית או יין, סלסלת פיקניק, ערכת תבלינים ועוד! כל המתנות האלו גם מתאימות לחג, גם קטנות ולא בתקציב גדול, וגם יעשו לעובדים שלכם טוב על הלב בידיעה שאתם חושבים עליהם.

 

המתנה לחג שתתאים לכולם!

לא תמיד קל לבחור מתנה לחג, וזה לא משנה מי קהל היעד שלכם - בין אם זה בן הזוג או העובדים שלכם. אם אתם מחפשים מתנות לשבועות שבטוח יתאימו, כדאי לכם לשקול לרכוש גיפט-קארד של BUYME!

 

כך, מקבלי המתנה יוכלו לבחור את המתנה שמתאימה בדיוק להם - בין אם זה ביקור ביקב, ביקור במחלבה, יין טוב, ארוחה במסעדה מצוינת, סל פיקניק מלא כל טוב ועוד! גיפטקארד יאפשר למקבלי המתנה לבחור בדיוק את מה שהם מחפשים, כך שתדעו שבטוח עשיתם את הבחירה הנכונה…

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה