המלצה בימי הקורונה על צימרים יוקרתיים לזוגות

$(function(){setImageBanner('9afe1e51-59f1-4604-9dcc-48fd6743d073','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

אם אתם מחפשים אחר צימרים יוקרתיים לזוגות בתקופת הקורונה, אתם מחפשים לא רק אחר פינוקים מכאן ועד הודעה חדשה. אתם הייתם שמחים לדעת שהצימר מחוטא, עובר ניקוי תדיר ומוכן לבואכם. אם כך, בואו נדבר על צימרים יוקרתיים לזוגות ברמת הגולן בתקופת הקורונה, מה חשוב לדעת?

freepik

כולנו אוהבים להתפנק, ועדיף שזה יהיה פינוק בגדול. וכשמדברים על פינוקים בענק, מדברים על יישובים שבהם "פינוק" הוא מילת מפתח. אנחנו כמובן מדברים על יישובים כמו חד נס, רמת הגולן, שם תמצאו מתחמי צימרים זוגיים, צימרים למשפחות, מלונות בוטיק, סוויטות יוקרתיות עם בריכה מול הכנרת ועוד. המלצה בימי הקורונה, כך תבחרו צימר יוקרתי לזוג עם או בלי בריכה פרטית, עם מבטחי ענק, מיטות שיזוף, ג'קוזי מול הכנרת ועוד.

צימרים יוקרתיים בימי הקורונה עם תו סגול וכל הסיבות להגיע אליהם

אין צורך להמשיך לחפש אחר צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, או צימרים לזוגות בצפון. אנחנו רוצים שתכירו את יישוב חד נס, שם תמצאו את כל מתחמי הנופש הכי היסטריים שקיימים בארצנו הקטנטונת. בפיסת הארץ המופלאה שנקראת רמת הגולן, שוכן לו יישוב חד נס אשר מונה בתוכו סוויטות יוקרתיות מול הכנרת, אך לא רק.

ביישוב תוכלו למצוא מלונות בוטיק ברמות האירוח הגבוהות ביותר, צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכות מול הכנרת, סוויטות למשפחות עם ג'קוזי אישי ועוד. בשורה התחתונה, אין עוד הרבה יישובים כאלו בארץ שכוללים בתוכם את כל הטוב הזה.

האם אנשים עדיין מגיעים למתחמי צימרים ברמת הגולן בימי הקורונה?

גם בימי הקורונה, מסתבר שאנשים נוהרים אל מתחמי הפינוק האלו. אנחנו רוצים שתכירו את הסיבה לכך – צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון עם תו סגול ועם בריכה פרטית ומחוממת מול הכנרת. אין יותר כיף מאשר סופ"ש שלם של השתכשכות במימיה של בריכה פרטית, במיוחד אם מוסיפים לתענוג הזה איזשהו יין משובח.

אם בימים רגילים היינו ממליצים לכם לבקר במהלך היום ביקב יין מקומי ברמת הגולן, בימי הקורונה נמליץ לכם להביא יין מהבית. ישנם אמנם יקבי יין שניתן לערוך בהם סיורים וגם לרכוש בהם יין, אבל בתקופת הקורונה היקבים האלו פחות פעילים. חלקם אפילו הקפיאו את הפעילויות של הסיורים בהם.

מה אפשר לעשות ברמת הגולן בימי הקורונה?

בימי הקורונה אם כך, אנחנו ממליצים לכם לוודא כי למתחם הנופש אכן יש תו סגול. לידיעתכם, מתחמי נופש ביישוב חד נס לפעמים מגיעים לגדלים של כ-1,000 מטרים רבועים. כשיש מסביבכם 7\24 של מרחבים ענקיים, אתם יכולים להיות בטוחים שלא תיקלעו להתקהלויות.

עוד כדאי לדעת, צימרים יוקרתיים לזוגות ברמת הגולן עם תו סגול, אלו בעצם צימרים אשר עוברים חיטוי וניקוי על ידי חברות ניקיון מקצועיות. כמובן שאף אחד לא יכול להבטיח 0% של סיכויי הדבקה בנגיף הקורונה, אבל בכל זאת נחמד לדעת שבעלי הצימרים בצפון עושים כל מה שניתן בכל מקרה בכדי למנוע הידבקויות בנגיף.

מה עוד חשוב לדעת לגבי צימרים יוקרתיים לזוגות ברמת הגולן?

מעבר לכל מה שדיברנו עליו עד עכשיו, אנחנו גם רוצים שתיקחו בחשבון את הנושא של אטרקציות בצפון. ישנן לא מעט אטרקציות מומלצות ברמת הגולן, אבל בימי הקורונה חלק גדול מהאטרקציות האלו פשוט לא יהיו זמינות עבורכם.

אם כך, אנחנו ממליצים להתקשר לבעלי הצימרים שבהם אתם עומדים ללון ולהתייעץ עמם. בתקופה כזאת של חוסר וודאות, הכי טוב לקבל את המידע שלכם מהמקומיים שחיים ונושמים את רמת הגולן, חד נס. ולבסוף, אנחנו נמליץ לכם תמיד לקחת אתכם בגדי ים.

כל הסיבות לקחת אתכם בגדי ים בתקופת הקורונה לרמת הגולן

ביישוב חד נס תמצאו סוויטות יוקרתיות עם בריכה מחוממת מול הכנרת, אבל לא רק. יש ביישוב גם מלונות בוטיק עם ג'קוזי ספא פרטי, צימרים יוקרתיים עם ג'קוזי מול כנרת ועוד. בכל מקרה אתם כנראה תירטבו, ככה שהכי טוב להיות מוכנים עם בגדי ים!

ואם אתם פחות בקטע של בריכות, יש לכם גם מסלולי מים מופלאים באזור של יישוב חד נס. תוכלו לחוות מפלי מים שזורמים רוב השנה, אגמים ומעיינות, נחלים ואפילו גייזרים בחלק מהמקומות ברמת הגולן. תהנו! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה