הצרת היקפים, שאיבת שומן, ועיצוב הגוף המושלם

$(function(){setImageBanner('686b3a7e-e3ac-4019-9c86-7d8b2945c6a7','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

איזו תקופה מופלאה זו למין האנושי, תקופה בה הכול זמין, אפשר לבחור הכול, להשיג הכול, ולשנות הכול כפי שאנחנו מחליטים. אם אתם לא מרוצים מהמראה החיצוני שלכם, והוא משפיע על התחושה שלכם, על מצב הרוח, ואפילו על הבחירה שלכם בפעילויות שונות, הרי שאתם מאבדים זמן חיים יקר בתחושה לא נעימה. אפשר לשנות זאת, ויחסית בקלות, שכן עולם הניתוחים האסתטיים הוא אוצר של טכנולוגיה וקידמה, ומאפשר לכם ולמאות אלפי מטופלים בעולם לבצע פעולות פשוטות כמו הצרת היקפים ושאיבת שומן עודף בקלות יחסית, וכמעט ללא סיכונים

הצרת היפקים

תופעות הלוואי של טיפולים אלו כמעט חסרי חשיבות, אלא במקרים קיצוניים, ואחוזי ההצלחה מעוררי התפעלות, עד כדי כך שלא ממש מובן מדוע לא כולם עושים אותם. נכון, חלק מאלו שמעוניינים להצר היקפים ולשאוב שומן עודף חושבים אולי כי הם לא יכולים להרשות לעצמם את הפריבילגיה של כירורגיה אסתטית, אבל האמת היא אולי קצת אחרת. הביקוש הגדול הוביל להיצע די נרחב בשוק האסתטי, אז יכול מאוד להיות שאתם דווקא יכולים ליהנות מהיתרונות הטכנולוגיים הללו מבלי להילחץ כלכלית בכלל.

איך עובדת הצרת היקפים?

אוקיי, אז אנחנו מבינים שאפשר לעשות הצרת היקפים, ומבינים שזה פשוט יחסית, ולא ממש יקר, אבל איך בעצם עושים את זה?

  • מבינים כי הצרת היקפים זה לא פעולה בודדת – אלא התאמה אישית מתוך תפריט של הליכים אסתטיים שיוצרים גוף נאה במיוחד.
  • לומדים את הרגלי החיים החיוניים כדי לשמר את הגוף היפה – שכן אם לא תשנו הרגלים, אתם תצברו שוב שומן עודף, לכן חשוב לשמור על אכילה בריאה, פעילות גופנית נאותה וכיו"ב.
  • מגיעים לרופא שימליץ לכם על טיפולים שונים שתוכלו לעבור בכדי להצר היקפים ולהגיע לגוף המושלם שלכם
  • הסרת עודפי עור – אם ירדתם במשקל, בטח אם ירדתם באופן דראסטי, סביר להניח שיש לכם עודפי עור שנשארו שם מהמשקל הקודם שלכם. הסרת עודפי עור הוא אחד מאותם טיפולים אסתטיים שמובילים להצרת היקפי הגוף. לרוב מדובר בהליך פשוט יחסית, ורצוי לשלבו עם טיפולים נוספים.
  • שאיבת שומן – אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר, ונפוץ במיוחד לצד הסרת עודפי עור, טיפול זה לא מסיר את כל השומן, שכן מדובר בדבר מסוכן. שאיבת השומן ניתן לבצע באזורים שונים ומגוונים, ולכן ניתן להתאים את ההליך באופן אישי לכם ולאזור בו אתם צוברים יותר שומן. שומן בטני, שומן עודף בסנטר, בזרועות, במותניים ובירכיים, ואף שאיבת שומן מהגב, כל אלו אפשריים, ואף שילובים שלהם.

איזה עוד הליכים יש בהצרת היקפים?

בעוד שהסרת עודפי עור ושאיבת שומן הם הפופולאריים ביותר, הרי שלעיתים קרובות אנשים משלבים עוד טיפולים בכדי להגיע למראה שהם מכוונים אליו. ניתוח מתיחת בטן למשל נועד לייצר מצב בו לא רק השומן העודף נעלם, אלא גם הבטן כולה מקבלת מראה מתוח, צעיר ובריא, ממש כמו בחדרי הכושר, או בעיקר בפרסומות לחדרי הכושר.

לעיתים חסר מתח לא רק בבטן, וכיום תוכלו לבחור לבצע גם מתיחת ירכיים, ואפילו מתיחת זרועות, לאחר סילוק צלוליטיס מיותר, ובכך להחזיר את הגוף כולו למראה חטוב, צעיר ורענן, ממש כפי שאתם רוצים עם הצרת היקפים מלאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה