השכרת מזגנים – למי ולמה?

$(function(){})

בעבר כאשר היינו עורכים אירוע היינו הולכים לאולם אירועים ועורכים את האירוע שם. כיום המצב הוא שונה לחלוטין ויותר ויותר אנשים מחליטים לערוך אירוע בשטח. העניין עם אירוע בחוץ הוא שאנו צריכים להתכונן אליו בצורה אחרת לגמרי מבחינה לוגיסטית. אנו צריכים להבטיח כי לאורחים שלנו יהיו את כל התנאים בכדי ליהנות מן האירוע וזה אומר כי אנו צריכים לחשוב על דברים רבים כמו אוהל או שירותים ניידים.

https://pixabay.com

אך אולי הדבר החשוב ביותר באירוע בחוץ בקיץ הישראלי זה מזגנים. כאשר אנו עורכים אירוע בחוץ למשל עם אוהל אנו חייבים להבטיח כי יהיו באוהל מזגנים אשר יקררו את הבאים אליו. ללא מזגן האירוע שלנו יהיה סיוט ולכן כל מי שעורך אירוע בחוץ חייב לחשוב על הנושא של השכרת מזגנים ולא לזלזל בכך.

אל תבחרו את החברה הזולה ביותר להשכרת מזגנים

אם כן אם אתם עורכים אירוע בטבע את חייבים לחשוב על הנושא של השכרת מזגנים ולא להתפשר על כך. שימו לב לא די להשכיר מזגנים אלא אנו חייבים להבטיח כי המזגן יהיה מעולה וברמה הגבוהה ביותר שיש. אז איך נבטיח זאת?

התשובה היא שאנו צריכים להסתכל על השאלה כמה המזגן עולה. אתם צריכים להבין כי אל לכם לבחור את החברה הזולה ביותר להשכרת מזגנים. עליכם להבין שאם חברה לוקחת מחירים נמוכים במיוחד למזגן זה סימן מבשר רעות וכנראה שהמזגנים שלה גרועים מאוד ולכן היא חייבת לחתוך במחירים. אז אנו לא אומרים לכם לקחת את החברה היקרה ביותר למזגנים אך אנו מזהירים אתכם מלבחור את החברה הזולה ביותר להשכרת מזגנים.

מדוע השכרה של מזגן עדיפה על פני קנייה של מזגן?

אז מדוע בכלל חשוב על אופציה של השכרת מזגנים ומדוע לא לקנות מזגן לאירוע? אם כן נאמר כי אתם עורכים אירוע ומחליטים לקנות לו מזגנים. קודם כל נציין שגם לאירוע קטן אנו נצטרך כמה מזגנים וכך עלויות הקנייה הן בשמיים.

אך חשוב מכך אנו חייבים לשאול אתכם מה תעשו עם המזגנים לאחר שהאירוע יסתיים? אם כן אתם צריכים להבין כי מבחינה כלכלית ומבחינה פרקטית זה לא משתלם להשכיר מזגנים וזה הרבה יותר חכם לשכור את המזגנים וכך לחסוך כסף רב. לכן האופציה של השכרה היא הרבה יותר חכמה מאשר קנייה ועל כך אין ספק.

התאימו את מספר המזגנים לגודל האירוע

אם את מחליטים על האופציה של השכרת מזגנים אתם חייבים להתאים את מספר המזגנים שאתם שוכרים לגודל האירוע. זה ברור שלאירוע של מאה איש אתם תצטרכו כמות מסוימת של מזגנים ולאירוע של חמש מאות איש אתם תצטרכו הרבה יותר מזגנים. לכן כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולקבל ממנו עצה כמה מזגנים אתם צריכים לאירוע שלכם.

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה