התמחות בלימודי נדל"ן - הקורונה פתחה לכם דלת

$(function(){setImageBanner('db1df642-9896-43e3-afc5-0883fb5af344','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

במסגרת הלימודים לתואר ראשון בכלכלה אפשר לבחור התמחות בלימודי נדל"ן, זו התמחות הפותחת בפניכם שפע אפשרויות תעסוקה ומבטיחה לכם קריירה מאתגרת ופרנסה בשפע. התמחות בנדל"ן במסגרת התואר לכלכלה מעניקה לסטודנטים כלים שימושיים להבנת ענף הנדל"ן בישראל ובעולם כולו, במסגרת ההתמחות רוכשים ידע מעמיק וכלים שימושיים לתחומים כמו נדל"ן מסחרי, נדל"ן למגורים, נדל"ן מניב, יזמות והשקעות בתחום הנדל"ן ועוד.

freepik

מאחר ואנו נמצאים בעיצומו של משבר עולמי כתוצאה מהתפרצות והתפשטות נגיף הקורונה, ניתן לראות את אותות וסימני המשבר גם בענף הנדל"ן. למעשה, הקורונה הביאה למשבר משמעותי בשוק הנדל"ן בארץ ובעולם, אך המשבר תורם גם ליצירת הזדמנויות פז שלא יחזרו על עצמן בשוק הדינמי של נדל"ן מסחרי ונדל"ן למגורים. לימודי נדל"ן במסגרת הלימודים לתואר ראשון בכלכלה מעניקים לסטודנטים הכשרה בסיסית המאפשרת לבוגרים להתברג בתפקידי מפתח בכל תחומי הנדל"ן, בין היתר הבוגרים יכולים לעבוד ככלכלנים ואנליסטים בחברות נדל"ן מובילות או לנצל את הידע שלהם לטובת יזמות עסקית בתחומי הנדל"ן השונים.

דור חדש של יזמים בתחום הנדל"ן

ישראלים רבים בוחרים ללמוד תואר ראשון בכלכלה במטרה לעבוד בחברות גדולות ומובילות במגזר הפרטי וכדי למצוא עבודה מעניינת המבטיחה ביטחון תעסוקתי במגזר הציבורי. במסגרת לימודי כלכלה לתואר ראשון הסטודנטים נדרשים לבחור מסלול התמחות בתחום מסוים, יש מספר אפשרויות בהתאם למוסד הלימודים. בין ההתמחויות המבוקשות ביותר בקרב הסטודנטים ניתן למצוא את ההתמחות ביזמות וההתמחות בלימודי נדל"ן. 

לימודי כלכלה נחשבים כבסיס הטוב ביותר לתחום היזמות, וכבר היום אפשר לראות יזמים חדשים וצעירים המצליחים היטב בשוק הנדל"ן, לרובם יש תואר בכלכלה. גם ביזמות נדל"ן נדרשים כלים ייעודיים מתחום הכלכלה והניהול, יזמות מבוססת על תהליכים כלכליים לטווח האורך, וכדי להצליח יש להכיר מודלים כלכליים, לשלוט בסטטיסטיקה ולהכין תוכניות פעולה ארוכות טווח הכוללות היבטי מימון, מיסוי, שיווק, תמחור ועוד.

הקורונה מאפשרת לכם להפוך ליזמים בתחום הנדל"ן

לאחר שנים רבות בהן מחירי הנדל"ן המשיכו לעלות ולהתייקר הגיעה הקורונה ושינתה את כללי המשחק. הקורונה הביאה בין היתר למשבר נדל"ן בארץ ובעולם כיוון שרבים חוששים לרכוש עכשיו נכסים למגורים או להשקעה, ורבים אחרים מצמצמים הוצאות, בעוד המשקיעים הלא מנוסים מעדיפים לשבת על הגדר ולא לקחת סיכונים.

דווקא עכשיו, בתקופת משבר הקורונה, תוכלו למצוא הזדמנויות מעולות בתחום הנדל"ן. בעלי נכסים מתמודדים עם אבטלה, פגיעה בהכנסה וחשש מהעתיד, ניתן למצוא נכסים במחירים זולים ממחירי השוק מאחר ולא מעט אנשים נאלצים למכור את הנכס תחת לחץ וקשיים. בתקופה האחרונה החלו משפחות צעירות למכור דירות במחירים מוזלים מאחר והן לא מצליחות לשלם את המשכנתה. המשבר של אדם אחד עשוי להפוך להזדמנות כלכלית עבורכם, הצפי הוא שמשבר הקורונה יוביל לירידת מחירים קלה, אך בעתיד הקרוב המחירים יזנקו מחדש ואם תשקיעו עכשיו בנדל"ן תוכלו לקצור את הפירות תוך זמן קצר.

לכן, אם אתם צריכים לבחור מסלול התמחות במהלך הלימודים לתואר ראשון בכלכלה כדאי לכם לשקול את ההתמחות בנדל"ן. ההתמחות תעניק לכם ידע וכלים שיאפשרו לכם לאתר הזדמנויות שלא כדאי להחמיץ, להשקיע בתבונה את כספכם ביזמות נדל"ן ולמעשה אתם יכולים להתמחות בנדל"ן ולהפוך ליזמים מובילים ומוכרים הזוכים להצלחה כבירה ולרווחים נאים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה