חברות הייטק: איפה כדאי לעבוד?

$(function(){setImageBanner('bf42b085-2ef7-4a84-a767-9d38645b5aea','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})


מיותר לציין כי תעשיית ההייטק תפסה תאוצה משמעותית יחד עם חלוף השנים האחרונות במדינת ישראל, תאוצה כזו שמציגה בפנינו מגמת עלייה שלא מראה סימני נסיכה. כידוע לכולנו, תעשיית ההייטק בישראל הביאה איתה את הבשורה כי סביבת העבודה לא חייבת להיות סטטית ומשעממת שכן, סביבת העבודה בעולם ההייטק מתאפיינת בדינאמיות וגמישות גבוהה לצד יציבות, גלובליות, פיתוח אישי ועוד מגוון רחב של הטבות ייחודיות שמאפשרות לעובדים ליהנות מסביבת העבודה.

PIXABAY

משכך, לא פעם ולא פעמיים מגיעה לאוזניים שלנו השאלה - איפה הכי כדאי לעבוד? ובכן, על מנת לעשות לכם סדר בכל הבלאגן, ריכזנו עבורכם במאמר הבא חלק מחברות ההייטק המובילות בתעשיית ההייטק הישראלית:

• מייקרוסופט - ההמלצה הראשונה תהיה מייקרוסופט ישראל שכן, מדובר על חברת הייטק אשר מעניקה לעובדים שלה אתגר מקצועי לצד מגוון רחב של הזדמנויות שונות לפיתוח טכנולוגיות חדשניות אשר מגיעות למאות מילונים של משתמשים. כמו כן, מייקרוסופט ישראל מציעה סביבת עבודה גמישה ודינאמית לצד רוח גבית לפעול במבחר רחב של נושאים חברתיים הקרובים לליבם של העובדים השונים. זאת בעוד כי מייקרוסופט ישראל מעסיקה כ-1300 עובדים בארבעה אזורים שונים בארץ - תל אביב, הרצליה, נצרת וחיפה.

• גוגל - חברה מומלצת נוספת תהיה גוגל ישראל שכן, מדובר על חברה יציבה וגלובלית המתלווה אל איתנות פיננסית וכן, חברה המובילה במחלקת הטכנולוגיה בתחומה. זאת בעוד כי עובדי החברה מחזיקים באפשרות להשפיע על מספר לא קטן של אנשים מרחבי העולם כולו. כמו כן, עובדי חברת גוגל ישראל הם אלה אשר נמצאים בחזית הטכנולוגיה ופועלים בסביבת עבודה גמישה ודינאמית לצד מגוון רחב של הטבות ייחודיות. חברת גוגל ישראל מעסיקה כ-800 עובדים באזור תל אביב.

• סיילספורס - חברה נחשבת ומומלצת לא פחות תהיה חברת שירותי הענן סיילספורס ישראל, חברה אשר טומנת בחובה מגוון רחב של הטבות מעולות ויתרה מכך, מתמקדת ברווחת צוות העובדים ופועלת במטרה לתמוך בהם בכל הסובב סביב הצמתים החשובים בחייהם, לרבות כאשר מדובר על פיתוח מקצועי, עבודה גמישה ועוד מגוון רחב של הטבות כאלו ואחרות. זאת בעוד כי חברת סיילספורס ישראל מונה כ-700 עובדים בתל אביב, פתח תקווה ונצרת.

• איירון סורס - חברה נוספת שנחשבת לאחת מהחברות המומלצות והמובילות ביותר
בתעשיית ההייטק הישראלי היא חברת איירון סורס שכן, מדובר על חברה שקיבלה המלצות חמות על החברה מיותר ממחצית צוות העובדים שלה, פעולה אשר מאפשרת לנו להבין כי אכן מדובר על חברה המתלווה אל סביבת עבודה חמה ונעימה, הן מבחינת אנשי הצוות בחברה והן מבחינת מנהלי המחלקות השונים. זאת בעוד כי איירון סורס מעסיקה כ-800 עובדים המפוזרים בארץ וברחבי העולם והמשרדים הראשיים שלה נמצאים בתל אביב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה