חברות ועסקים מתקדמים לשנת 2023

$(function(){setImageBanner('0ebdbaae-1b1f-4575-9781-4d7784db54b1','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

באדיבות:פלאקארד

פלאקארד: סליקת אשראי מתקדמת לכל אחד וכל צורך

בעידן הדיגיטלי, כאשר המסחר האלקטרוני פורח וכל התנהלות העסקית מתמקדת בגישה מהירה ובטוחה, קיימת צורך בפתרונות סליקה מתקדמים. פלאקארד היא השם שכל ארגון, עסק או חנות רוצה להכיר.

מחלקת הפיתוח המקצועית של פלאקארד דואגת לשמירה על החדשנות הטכנולוגית של החברה, ולצדה מחלקת הסייבר המבצעת הגנה רב שכבתית על הסליקות ופרטי האשראי. השמירה על שרידות המערכת, ביטחון הסליקות והגנה מפני הכחשות עסקאות היא לא פחות ממשימה לאומית בעינינו.

עם פלאקארד, הלקוחות משיגים גישה למערכת ניהול אחורית המצטיינת בדוחות מפורטים ובפתרונות התאמות אשראי פנימיים. הכוח שלנו במגוון: מאות ממשקי תוכנה, מהם גם API מתקדם, מעניקים גמישות מוחלטת לכל ארגון או חברה.

אז למי מתאימים השירותים שלנו? כל אחד!
אם אתה מנהל ארגון או חברה גדולה, אנו מציעים לך ממשקי סליקה ERP, פיתוח בהתאמה אישית ועוד. לעסקים בינוניים וקטנים? יש לנו פתרונות מותאמים ומגוונים. 

ולחנויות וירטואליות?  כלי הקמת דפי דרישת תשלום מתקדם, תוספי סליקה, ממשקים למערכות הקוד הפתוח הפופולריות ועוד. גם למנהלי חשבונות ולמפתחים אשר מחפשים שותפות עסקית יש אצלנו מקום.

בסיום, הגיע הזמן לבחור בפתרון המתקדם ביותר בתחום הסליקות. הגיע הזמן לבחור בפלאקארד.

לעוד מידע בקרו באתר

https://www.pelecard.com/

 

באדיבות:פלאקארד

באדיבות:גבעתי אחסנות

גבעתי אחסנות: איכות, מקצועיות וראש שקט בכל שלב

האם פעם הייתם במצב בו זקוקים הייתם למקום לאחסן חפצים, למקום בטוח שישמור על הרכוש שלכם בזמן הובלה או בכל זמן אחר?
גבעתי אחסנות היא הפתרון שלכם

בלי להתפלא, כבר 40 שנה גבעתי אחסנות מתמקדת בפתרונות איכותיים לצרכי אחסון והובלה. החברה, המתמחה במתן פתרונות אחסון מגוונים ממחסנים להשכרה בגדלים של 10 עד 100 קוב ועד שטחים פתוחים, הפכה לכתובת הברירה לאחסון רכוש במערך הפרטי והעסקי.

כשאנו מדברים על גבעתי אחסנות, אנו מדברים על מומחיות, שירות, אדיבות ושקיפות.

 הובלה? אחסון? אריזה? בגבעתי אחסנות תוכלו למצוא הכל. 

מחסנים טכנולוגיים בראש קדמת החדשנות, מאובזרים בקוד כניסה, בקרת טמפרטורה מצלמות אבטחה, ביטוח מקיף, המבטיחים אחסון בטוח ואיכותי לכל פריט.

ואם אתם שואלים אותנו?
זו רק חלק מהסיבות שבגינם אנחנו בטוחים שגבעתי אחסנות היא הכתובת הנכונה עבורכם. בין אם אתם זקוקים למקום לאחסן חפצים בזמן שיפוץ, הובלה או כל צורך אחר, הפתרון האידיאלי מחכה לכם אצלנו. 

לעוד מידע אתם מוזמנים להיכנס לאתר החברה

https://givati-storage.co.il/

באדיבות:גבעתי אחסנות

באדיבות: פלמברטק

פלמברטק - פתרונות יעילים וחסכוניים לייבוש תת-רצפתי

למעלה מעשור, פלמברטק היא הכתובת הראשונה לאיתור וייבוש נזקי המים בבית הישראלי. 

האם זה בבית פרטי, בדירה או אפילו במבנה ציבורי – אנחנו כאן בשבילכם. 

אבל מה אנחנו מציעים שאחרים לא?

ראשית, פלמברטק שמע על דגלה  להביא לכם פתרון מהיר ויעיל במחיר הכי אטרקטיבי בשוק.

 אך זה לא הכל: הקשר שלנו עם לקוחותינו חשוב לנו במיוחד. לכן, אנו קובעים לעצמנו כדרך להעניק שירות אדיב ואישי בכל שלב של התהליך.

היתרון של פלמברטק? 

משאבות המתקדמות ביותר בשוק, המגיעות עם 3.5 כוח סוס! אם דרך ספקים אחרים הייבוש יכול להימשך חודש שלם, אצלנו, התהליך יגמר תוך 10 ימים בלבד, הכל בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שאנו משתמשים בה. כי למעשה, הבית שלכם חשוב לנו כמו הבית שלנו.

אז אם אתם מחפשים את הכתובת הנכונה ליבוש נזקי מים – פלמברטק היא הבחירה המובילה בישראל. אנחנו מחכים לשמוע מכם!

 לפרטים נוספים, תוכלו לבקר באתר שלנו: https://www.plumbertech.co.il/.

צלם חיים גואטה



באדיבות:פרוויו

פרוויו: איתור ותיקון נזילות

בעולם שבו השקעה בבית או בנכס היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיינו, הבחירה הנכונה בחברה המתמחה באיתור נזילות יכולה להיות ההבדל בין בית בריא לבית נזוק.

הכירו את פרוויו - החברה המובילה באיתור נזילות במבנים ותשתיות מים. פרוויו, היא לא רק כלי בידך לאיתור נזילות - היא שותפה לשמירה על בריאותך וביטחון הנכס שלך.

כאשר אתה מחליט לקנות בית או דירה, הבחירה בפרוויו איננה רק בחירה באיתור הנזילה, אלא גם באנשים אמינים שיגינו על השקעתך. צוות המקצוענים שלנו מספק את השירות במהירות, אך לא פוגע באיכות, וכאשר הוא מצא את הבעיה - הוא יספק לך פתרון מותאם אישית.

 לפרטים נוספים, אנא בקרו באתר שלנו: https://itornezilot.co.il/.

צלם עומר

באדיבות:פרופרס

פרופרס - מכונות שטיפה בלחץ מים מתקדמות

בעידן בו הטכנולוגיה מתקדמת בצעדים גדולים, הצורך בפתרונות יעילים ומקצועיים בתחום שטיפה בלחץ מים גובר. זו הזדמנותנו להצגת פרופרס, המובילה בתחום אספקת מכונות שטיפה בלחץ מים וגרניקים בישראל.

עם יותר מ-15 שנה ניסיון בשוק, פרופרס היא לא רק חברה שמספקת מכונות שטיפה - היא פילוסופיה. אנו מתמקדים לא רק במתן הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, אלא גם בהכשרה המקצועית המספקת ללקוחותינו את הבטחת הבטיחות והאיכות.

בפרופרס, אנו מבינים שכל לקוח ולקוחת הם עולם ומלואו. בזכות ייעוץ המקצועי שאנו מציעים, אנו מבטיחים התאמה מושלמת של המכשירים והשירותים לצרכי הלקוח.
בפרופרס אנו לא מתפשרים על האיכות. כל מכונה שאנו מספקים מבטיחה ביצועים מרשימים בכל שימוש.

אבל האמת היא שהמרחק בין הטוב למעולה מורכב מהפרטים הקטנים.
לכן, אנו מציעים גם אביזרים נלווים לבטיחות, כמו חליפות בטיחות ומגפי מגן, שהם בלתי הפרדיים משימוש אמין ובטוח במכונות.

בין אם אתם גדולי עסקים שמחפשים לשדרג את צי המכונות שלכם, או בעלי בתים שמחפשים את הפתרון האופטימלי לשטיפה מקצועית, אנו כאן לשירותכם.
אתם מוזמנים להצטרף למאגר הלקוחות שבחרו בפרופרס ולהפוך לחלק מהמשפחה שלנו.

לאחר כל המילים, ההבטחה הגדולה שלנו היא פשוטה: בכל פעם שתשתמשו במכונה מבית פרופרס, תקבלו תוצאות מרשימות. אנו מחכים לשיחה איתכם. צרו איתנו קשר לייעוץ חינם.

למידע נוסף, ביקרו באתרנו של פרופרס www.propress.co.il

צלם: ירון אסטכרייכר

באדיבות:ביאומיטק

ביאומיטק - הפתרון לעתיד הטכנולוגי שלך

בעידן שבו הטכנולוגיה היא המרכיב המכריע להצלחת כל עסק, דרושים פתרונות מקצועיים, מתקדמים ומותאמים אישית. ביאומטק היא הכתובת למיקור חוץ של מתכנים, והיא עומדת בחזית החדשנות והמומחיות בתחום.

מדוע ביאומיטק?

חסכון בעלויות - העברת הפיתוח לביאומיטק מאפשרת לחסוך בהוצאות הקשורות להכשרות, תשתיות ורכש טכנולוגי.

מומחיות גבוהה - צוותנו מורכב ממומחי התוכנה הטובים ביותר, שמעל לכול דואגים להביא את הפתרון המדויק לצרכי הלקוח.

התאמה תרבותית - אנו מבינים את האתגרים הנוגעים להתאמת תרבויות עבודה, שפות ואזורי זמן. לכן, אנחנו מספקים פתרונות התאמה שמאפשרים עבודה חלקה ואפקטיבית.

תמיכה מתמדדת - כל לקוח שלנו מקבל יעוץ אישי ומקצועי לאורך כל הדרך, בכדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

בזמנים אלה, שבהם התחרות היא גלובלית והמרחקים הם וירטואליים, ביאומיטק מציעה לחברות הייטק וטכנולוגיה את הפתרון המושלם למיקור חוץ של מתכנים. אנחנו מבינים את הצרכים המשתנים והמתקדמים של העסקים היום ומציעים פתרונות שעובדים.

הצטרפו אלינו, ואנחנו נהפוך את החלום הטכנולוגי שלכם למציאות.

https://beomytech.co.il/

באדיבות:BeMe



בִּימִי - שטכנולוגיה ויופי נפגשים

בעידן הדיגיטלי, המגוון והמהירות המטרידים, בִּימִי היא המענה לכל מי שמחפש את השירות המתאים בתחום היופי. במקום לשוטט בין עשרות ספקי שירות, לפנות לחברים להמלצות או לפספס את השירות האיכותי ביותר, בֵּימִי מגישה בפניך את הפתרון האופטימלי.

הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, שפותחה במיוחד עבור המשתמש הישראלי, מאפשרת לך להתמקד במה שאתה באמת צריך. אם אתה מחפש שירות יופי מסוים, מעוניין לנהל תקשורת ישירה עם מקצוענים בתחום או פשוט לעקוב אחרי הכרזות ומבצעים שונים - אתה במקום הנכון.

בבֵּימִי, אנו מבינים את החשיבות של התחום האסתטי והיופי בחיי היומיום. אנו מאמינים שכל אחד ואחת מגיעים לרגעים בהם הם רוצים להרגיש טוב, יפה ובטוח בבחירתם. לכן, אנו פועלים לספק את הפתרון המושלם לכל בקשה או צורך.

אז אם את/ה מחפש/ת להשתדרג, לשדרג או פשוט להפנם לכיוון הנכון בתחום היופי, בֵּימִי היא המקום בשבילך. אנחנו כאן לשירותך, ומחכים להכיר אותך מקרוב. 

בנוסף ריימים שירותים חדשים כמו ציפורניים, טיפולי פנים וקוסמטיקה.
לעוד מידע בקרו באתר -https://aestheticclinics.co.il 

באדיבות:עץ וצבעים



עץ וצבעים – הבחירה האידיאלית לחלל הילדים שלך

כאשר מתכננים את חדר הילדים, זו לא רק משימה אלא מסע. מסע המתחיל ברכישת המיטה המושלמת ונמשך עד הפינות הכי מרוחקות של החלל. ואם אתם מחפשים את התחלה המושלמת למסע הזה – עץ וצבעים היא התשובה.

מאחורי שם החברה המוכר, עומדת פילוסופיה ברורה: האמונה בחשיבות הפרט הקטן, באיכות המוצרים ובשלמות החוויה. כל מיטה המיוצרת כאן היא השלמות של עץ איכותי וצבעים מרהיבים, שביחד יוצרים מקום מיוחד שבו הילדים שלכם יכולים לחלום, ליצור ולהתפתח.

אך בעץ וצבעים הם לא עוצרים במיטות ילדים. הם רואים בחדר הילדים אוניברסיטה שלמה של אפשרויות. משולחנות לימוד המותאמים לצרכי הילד, דרך מדפים מעוצבים, ועד ארונות בהתאמה אישית – כל אחד מהם משלב אסתטיקה, איכות ופונקציונליות.

עם זאת, על מה שהופך את עץ וצבעים לבחירה המועדפת של הורים רבים, הוא התהליך עצמו. התמיכה, הייעוץ והליווי בכל שלב – החל מהבחירה ועד ההתקנה – הופכים את החוויה לנעימה ופשוטה.

בסיום היום, כאשר הילדים שלכם נכנסים לחדרם, הם נפגשים עם מרחב שמעודד את היצירתיות שלהם, ובו הם מרגישים בטוחים ומאושרים. זו הבטחה שעץ וצבעים מקיימת בכל מוצר ובכל פרויקט.

צילום:studioVIP

באדיבות: אמירים

אמירים – מאחורי הרהיטים שכובשים את הלב:

במרחק נגיעה מהחלום הביתי שלנו, עמדה מאחורי כל פריט ופריט – אישיות, טעם וסיפור. אינו מדובר רק ברהיט אלא בחוויה עיצובית, במגע בין החלום למציאות. הכותב הזה נועד לפרט את הסיפור המרתק מאחורי אמירים רהיטים שהפכה למותג בפני עצמה בעולם העיצוב המודרני.

מהם רהיטים אם לא הביטוי החומרי המוחשי של אנחנו כאנשים?

 אנו בוחרים בהם בקפידה, מתאימים אותם לחלל שלנו, מגלים איך הם משדרים את הסגנון והתחושה הרצויה. אם כך, אמירים היא המתווכת המושלמת לכל חדר וחלל, שכן היא מביאה את הפסולת המושלמת בין פונקציונליות לאסתטיקה.

האמונה של אמירים היא לא רק לאסתטיקה אלא גם לאיכות. החנות מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של רהיטים בסגנונות וצורות שונים, אשר כולם מגיעים עם המתן זהירה לכל פרט ופרט, מהגוונים ועד לבחירת החומרים.

בין אם אתם אוהבים את המראה המודרני החלק, או שאתם מחפשים את הנגיעה הרטרו הכפרית – באמירים תמצאו את הבית החם שהרהיטים שלכם זקוקים לו. המגוון הרחב של המוצרים מגיע כדי לענות על כל צרכי הלקוח, בין אם מדובר בחדר שינה רומנטי או בסלון אורבני.

כאשר אתם באים לאמירים, אתם לא רק רוכשים רהיט – אתם מגלים את הסיפור שמאחוריו. בואו לגלות, לחוות ולהרגיש את האסתטיקה, האיכות והחוויה שרק אמירים יכולה להציע.

למי שמחפש את החוויה המושלמת ברכישת רהיטים, המקום הטוב ביותר הוא כאן – באמירים. הכנסו לאתר שלנו hanutrehitim.co.il וגלו את הקסם שבכל פריט.

באדיבות: מרנין

מרנין השלמות האסתטית במפגש הפונקציונליות

בימינו, בית איננו רק מקום לשהות בו, הוא הביטוי החזק ביותר לזהותנו, לטעמים ולאורח חיינו. במרנין אנו מבינים את המשמעות הזו והשקעה ביצירת שולחנות סלון הם יותר מרק פריט ריהוט. הם הגשר בין האסתטיקה לפונקציונליות, בין החלום לבין המציאות.

מאז שנוסדה, חברת מרנין הפכה לסימן ההיכר המובהק בתחום הריהוט האיכותי והמעוצב. אנו מציעים מגוון של סגנונות שולחנות סלון המתאימים לכל סוג של בית וסגנון. משולחנות מודרניים, דרך הנוסטלגיה הקלאסית ועד העיצובים העכשוויים המשלבים חומרים מגוונים כמו עץ, מתכת וזכוכית.

אך העיצוב האסתטי הוא רק הצד החיצוני. במרנין, אנו מקדישים מחשבה רבה לפונקציונליות, כיוון שאנו מבינים כי בבית מודרני כל פריט חייב לשרת את בעליו. לכן, כל שולחן שאנו יוצרים עוצב כך שישמש לא רק כפריט דקורטיבי אלא גם כפריט שמקל על החיים היומיומיים.

בפעם הבאה שאתם מחפשים שולחן סלון, אנו מזמינים אתכם לבקר אצלנו ולגלות את המגוון הרחב של פתרונות הריהוט של מרנין. בין אם זה שולחן מודרני, קלאסי או ייחודי, אנחנו בטוחים שתמצאו את המתאים לכם.

אנו מחויבים ליצירת איכות, אמינות וחווית שימוש ללא פשרות. אנו מרנין, ואנו כאן להביא את היופי והפונקציונליות לביתכם. 

https://marnin.co.il/

(צילום: אמיר)


עד לפה הכתבה שלנו שמחים שהייתם איתנו עד לכאן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה