חולם להיות שחקן במחזמר? זה מה שעליך ללמוד

$(function(){setImageBanner('f3029733-d4d2-4141-933b-2568afd3e4bd','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

משחק הוא עולם שלם הכולל מגוון תחומים כמו משחק בסדרות טלוויזיה, משחק בסרטים, משחק בהצגות ומשחק במחזות זמר. כל נישה היא עולם ומלואו וכל אחת היא למעשה סגנון אחר של משחק. אם החלום שלכם להופיע במחזמר, מה עליכם ללמוד? על כך נדבר בכתבה הבאה.

FREEPIK

מה צריך לדעת כדי להופיע במחזה זמר?

מחזה זמר מורכב משני דברים עיקריים שהם משחק ושירה. על השחקן לדעת לשחק משחק תיאטרון אשר שונה מאוד ממשחק בטלוויזיה. כמו כן, עליו לדעת לשיר ולרקוד, שני דברים שהינם חשובים מאוד. בית ספר למחזות זמר  הוא המקום ללמוד את כל אלו יחד. בבית ספר מהסוג הזה, אתם תלמדו מגוון מחזות זמר מפורסמים ותעלו אותם. מדובר בחוויה מדהימה שבה תבצעו חזרות הכוללות את חלקי המשחק, לאחר מכן תוסיפו את הכוריאוגרפיה ולבסוף את השירה. כל חלק יקבל את זמן הלימוד המגיע לו, שכן כל חלק הינו חשוב מאוד עבור המחזמר. החזרות למחזות זמר כוללות שינון, שהרי השחקן עולה בכל ערב עם ההצגה בלייב ועליו להיות בקיא ולזכור הכל. דבר זה שונה ממשחק בטלוויזיה או בסרט, שבהם השחקן לומד טקסט, מצלם אותו ואחר כך יכול לשכוח אותו ולעבור לטקסט של הסצנה הבאה. הלימודים מסייעים לשחקנים ללמוד איך לשנן טקסט בצורה מהירה ולזכור אותו לאורך כל המחזה ובכמה מופעים. כמו כן, קיים הנושא של הגשת הטקסט. במחזות זמר הגשת הטקסט היא הרבה יותר מוחצנת ושונה מאוד מסדרות הטלוויזיה שם הדגש על משחק הדומה למציאות. 

האם כל אחד יכול לשחק במחזמר?

השחקנים שבוחרים לשחק במחזמר הינם שחקנים שנוגעים בהכל, גם בריקוד, גם בשירה וגם בטקסט. הם אוהבים את הבמה, את הכפיים של הקהל ואת ההופעות ערב אחר ערב. עליהם לזכור המון שירים וטקסטים עבור המחזמר ולכן הם צריכים להגיע עם המון רצון אמיתי ואהבה לכך. אחד היתרונות בלימודי מחזות זמר זו האפשרות לתרגל את ההכנה בכל מיני הפקות קטנות לפני שיוצאים אל האודישנים השונים בתעשייה. 

איפה לומדים להיות שחקנים של מחזות זמר?

אם אתם רוצים להיות שחקנים של מחזות זמר, עליכם ללמוד בבית ספר שמלמד משחק ולקחת קורס תיאטרון ומחזות זמר שמתמקד בסוג משחק זה. בבתי ספר למשחק יש מגוון קורסים ונישות ואם אתם לומדים תכנית שלמה ולא קורס אחד בודד, אתם מתמחים בכמה סוגי משחק ויכולים להשתלב בכל אחד מהם בתוך התעשייה. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה