חופשה משתלמת בארץ לקיץ או לחגים

$(function(){setImageBanner('2f23516c-fe2c-4559-bae5-63e60c3c7f37','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

תקופת הקיץ והסתיו - החופש הגדול ולאחריו חגי תשרי, היא התקופה המתבקשת ביותר לצאת לחופשה. הן חופשה משפחתית עם הילדים והן חופשה זוגית רומנטית (או כל סוג אחר של חופשה מפנקת...). בעוד מדובר בתקופה הידועה כיקרה ביותר בעולם התיירות הישראלי, בכל זאת ניתן למצוא אפשרויות משתלמות יחסית, גם עבור היעדים ובתי המלון המבוקשים והמפנקים ביותר.

כיצד נוכל לצאת לחופשה מפנקת ומושלמת באחד מיעדי התיירות המובילים בישראל, בעונת הקיץ או בחגים, במחיר שלא ייאלץ אותנו לשבור תוכניות חיסכון? חיפוש בזמן הנכון ובמקומות הנכונים יכול לסדר לנו את חופשת החלומות, במחיר טוב במיוחד.

 

סוגים שונים של מבצעים ודילים שכדאי להכיר

לפחות חלק מבתי המלון ורשתות התיירות הגדולות בארץ, מציעים מספר סוגים שונים של דילים ומבצעים שכדאי לכולנו להכיר, כאלו שיוכלו לסדר לנו את חופשת החלומות בקיץ או בעונת החגים הקרובים, במחיר שפוי במיוחד.

במקרה של עונת החגים, בבתי מלון מסוימים תוכלו למצוא דילים ייעודיים עבור כל חג בנפרד. בפרט, דילים לאילת, טבריה או ים המלח (למשל אלה), המיועדים במיוחד לראש השנה או לסוכות (חפשו אחר "דילים לסוכות", "דילים לראש השנה" או פשוט אחר "דילים לאילת" וכיוצ"ב...).

במקרה של הקיץ עצמו (תקופת החופש הגדול, לפני החגים), אמנם כבר נהיה מעט מאוחר מכיוון שהקיץ כבר החל ונמצא בעיצומו, אך אין זה מאוחר מדי למצוא דיל לים המלח או לאילת עבור חודש אוגוסט. גם כאן, חפשו אחר "דילים באוגוסט", לפני שאתם מחפשים אחר יעד ספציפי. ניתן למצוא לא מעט אפשרויות של דילים לאילת, דיל לים המלח או מבצעים ליעדים אחרים כמו תל אביב, ירושלים וטבריה, גם עבור הקיץ הנוכחי ועונת החגים הקרובה, בין השאר מכיוון שלא כל בתי המלון מילאו עדיין את כל מצבת החדרים שלהם לכל השבועות והחודשים הקרובים. מנקודת מבטם, עדיף למכור את התאריכים והחדרים שנשארו פנויים במסגרת מבצעים ודילים אטרקטיביים וזולים יחסית לצרכן, מאשר להשאירם ריקים ולא להרוויח עליהם כלום...

 איה בן עזרי

אפשרות נוספת שכדאי לנסות היא דילים של הרגע האחרון (או "מבצעי דקה תשעים"). כאן מדובר בדילים אטרקטיביים ביותר הניתנים למי שמוכן ומעוניין לצאת לחופשה בהתראה קצרה במיוחד, לפעמים של כמה ימים ספורים. במידה ויש לכם את האפשרות והגמישות הזו (ובמיוחד בקיץ ובחופש הגדול זה מתאפשר עבור יותר משפחות ומשקי בית), מבצעי הדקה התשעים יכולים לאפשר לכם להשיג דיל משתלם ואטרקטיבי במיוחד, כזה הכולל עשרות אחוזי הנחה על העלות המקורית של חופשה מסוג זה.

 איה בן עזרי

לסיכום, בין אם אתם מתעניינים בסוג זה או אחר של דיל לים המלח לזמן של ראש השנה, דילים לאילת במהלך אוגוסט והחופש הגדול או אפילו חופשה בתל אביב, חיפה, ירושלים או טבריה במהלך הקיץ והחגים הקרובים – עדיין לא מאוחר מדי. מבצעים אטרקטיביים ודילים משתלמים במיוחד זמינים ומוצעים לכל מי שרק מחפש אחריהם בזמן, ובמקומות הנכונים...

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה