$(function(){setImageBanner('d3d9e54b-37a3-4148-9174-5a3f58d31dbf','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

משרדי חקירות מקצועיים מספקים מגוון שירותים חיוניים וחשובים המיועדים לסייע לכם להגיע לחקר האמת ולהשיג ראיות חותכות וחד משמעיות בכל מקרה בו אתם חשים או חושדים כי בוצעו כנגדכם עבירה כלשהי או עוול.

freepik

כל חקירה ולו הקטנה ביותר, מחייבת ניתוב משאבים, ידע, ניסיון ומומחיות וזאת במטרה שהיא תתבצע בצורה המקצועית ביותר ותוביל לתוצאה הרצויה.  החקירות השכיחות ביותר הינן בתחום הזוגיות – חקירות לגבי מקרי בגידה, ניסיון להברחת או הסתרת נכסים והון בהליך גירושין וישנן חקירות מורכבות יותר דוגמת ריגול תעשייתי, חקירות כלכליות, חקירות עסקיות, חקירות טכנולוגיות, חקירות בחו"ל ועוד.

שירותיו של חוקר פרטי מחיר נקבעים בהתאם לכמה פרמטרים ואלמנטים הרלוונטיים לתיק החקירה. בכל מקרה בו אתם זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי ומשרד חקירות, חשוב תחילה להתייעץ עם גורם מקצועי ולהביא בפניו את המידע, הנתונים והנסיבות, כך שניתן יהיה להבין מהו היקף החקירה הנדרש ומידת המורכבות שלה ולקבל הצעת מחיר.

מה כוללים שירותיו של חוקר פרטי?

שירותיו של חוקר פרטי ניתנים בהתאמה אישית, מדויקת וספציפית לכל לקוח, תוך הקפדה על שקיפות ותיאום מלא. במקרים בהם, החוקר יגיע למסקנה כבר בתחילת הדרך כי החשדות בתיק אינם סבירים וכי אין טעם לחקירה הרי שהוא ינחה אתכם בצורה ברורה שלא לבזבז את הזמן והכסף שלכם ויציע דרכי פעולה חלופיות. הנטייה לחשוב כי חקירות פרטיות הינן יקרות בהכרח ושמורות לבכירים או לחברות גדולות בלבד, אינה נכונה כלל. משרדי חקירות מספקים שירותים מקצועיים גם ללקוחות פרטיים במקרים הנחשבים לקלים לכאורה דוגמת בגידה של בן או בת הזוג.

חוקר פרטי הינו בעל הניסיון, המומחיות, הכלים והכישורים לפעול בשיטות וטכניקות חקירה יעילות ומתקדמות שלא יעוררו חשד, יישארו במסגרת החוק ויאפשרו השגת הוכחות, ממצאים וראיות חד משמעיים שניתן יהיה לעשות בהם שימוש בבית המשפט במידה ויוגש כתב אישום.

הפרמטרים המשפיעים על מחיר החקירה

כאשר מדובר בחקירה שאינה מצריכה הפעלה של יותר מחוקר אחד, הרי שהמחיר יהיה זול באופן יחסי וזאת כמובן בהתאם גם לאמצעים שיש להפעיל ומידת המורכבות של המקרה. חוקר פרטי מספק שירותים גם לחברות, גופים וארגונים גדולים וזאת תוך הפעלת אמצעים גלויים וסמויים. אחד הפרמטרים המשפיעים על סוגית המחיר הינו משאב הזמן. לאחר בחינת נסיבות המקרה, יוכל החוקר להעריך כמה זמן יידרש לו על מנת להשיג ראיות מספקות ולהשלים את החקירה. ישנן חקירות שיימשכו ימים ספורים בלבד וישנן חקירות מורכבות וממושכות, בהתאם להערכת הזמן, ייקבע המחיר.

בנוסף למשאב הזמן, החוקר הפרטי יחליט אילו אמצעים הוא מפעיל, ישנן חקירות המצריכות שימוש בציוד בסיסי בלבד דוגמת מצלמה וישנן חקירות שיחייבו שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם דוגמת מכשירי האזנה והקלטה, מערכות מעקב, ציוד הסוואה, מצלמות נסתרות ועוד. כאשר יש צורך להפעיל מכשור משוכלל ויקר, הרי שחוקר פרטי מחיר יהיה גבוה יותר.

לסיכום, חשוב לדעת כי משרד חקירות שמציע או קובע מחיר מבלי שקיבל מידע מקדים ונתונים רלוונטיים הנוגעים למהות החקירה, אמור לעורר חשד ולהדליק אצלכם נורה אדומה. חוקר פרטי מנוסה, אמין ובעל מוניטין יבחן בצורה יסודית ומדוקדקת את נסיבות המקרה וילמד את הפרטים ובהתאם לאלמנטים השונים, ייתן לכם הצעת מחיר הוגנת וריאלית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה