חשיבותה של סקירת מערכות פרטית

$(function(){setImageBanner('007b8ac3-cc8c-4aae-93fc-c96366c42997','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

לאחר שהחלטתם שעליכם לערוך בדיקה של סקירת מערכות, הרי שבשלב הנוכחי אתם ככל הנראה עומדים בפני החלטה נוספת, והיא האם לבצע סקירת סקירת מערכות פרטית, או לחילופין ציבורית? ובכן, קודם כל חשוב לציין כי ההמלצה שלנו תהיה להתבסס על מספר פרמטרים טרם ביצוע הבחירה הסופית, ביניהם רמת נרחבות הבדיקה, מקצועיות וניסיון של הרופא המטפל וכמובן עלויות הבדיקה. למעשה, מדובר על עקרונות המפתח החשובים ביותר שיהיה עליכם לקחת בחשבון טרם ביצוע הבדיקה שכן, התייחסות לכלל הפרמטרים תעניק לכם את האפשרות לגבש בחירה מדויקת יותר בהתאם לצרכים שלכם.

  קרדיט לתמונה Freepik

היתרונות של סקירת מערכות פרטית

במידה ותבחרו לבצע סקירת מערכות במערך הציבורי, הרי שתהליך הבדיקה יתבצע בהתאם להנחיות שנקבעו בקופת החולים בה אתם רשומים שכן, מדובר על הגורם שדרכו תבצעו את הבדיקה. במילים אחרות - רק המערכות והאיברים שהוגדרו לבדיקה על ידי הקופה יסרקו. על כן, סקירת מערכות פרטית בהשוואה לסקירה ציבורית היא בדיקה מקיפה הרבה יותר בעניין הזה. יתרון חשוב נוסף של סקירת מערכות פרטית תבוא לידי ביטוי באפשרות לבחור ברופא המטפל באופן עצמאי, ללא כל תלות חיצונית במגבלות כאלו ואחרות. למעשה, בחירת רופא לביצוע הבדיקה היא החלטה בעלת משקל רב שלא פעם עשוייה להשפיע באופן ישיר על תוצאות הסקירה הסופיות. מנגד, כאשר מדובר על המערכת הציבורית, הרי שתהיו תלויים בקופת החולים ובשורת הרופאים אותה היא מציעה. למעשה, במרבית המקרים לא תהיה לכם את האפשרות לבחור ברופא הייעודי, וגם אם תינתן לכם האפשרות לעשות זאת, הרי שהבחירה תתבצע במרבית המקרים מתוך רשימה של רופאים אשר מורשים לביצוע הבדיקה באותה הקופה.

רגע, מה לגבי עלויות הבדיקה?

בעניין העלויות, טווח המחירים של סקירת מערכות פרטית ינוע בין 1,800 לבין 2,600 שקלים, בעוד כי הטווח עשוי להיות רחב אף יותר בקרב חלק מהרופאים הפרטיים שלוקחים מחירים גבוהים מהממוצע, אך ברוב המוחלט של המקרים קיימת הנחה בעת בה מבצעים שתיים או לחילופין שלוש מהסריקות אצל אותו גורם מטפל. אי לכך, במטרה לוודא כי אתם אכן עומדים בפני עלות אטרקטיבית, ההמלצה שלנו תהיה לברר אודות העניין אצל מזכירת הרופאים, מומלץ לפני ביצוע הסקירה הראשונה. למעשה, מדובר על יתרון נוסף של סקירת מערכות פרטית אשר מאפשרת בחירה ברופא מסוים שכן, כעת הדבר גם מתלווה אל הצעת מחיר אטרקטיבית יותר. עם זאת, למרות סוגיית המחיר, חשוב לא לרוץ ולמהר לבחור ברופא הזול ביותר שכן, רופא לא מיומן או לחילופין רופא כזה שיחליט לא להקדיש את מלוא תשומת הלב עלול שלא לאתר סממנים שייתכן וחשיבותם היא עליונה במסגרת ביצוע הסריקה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה