טבעות נישואין לגבר – הטרנד החדש שסוחף את הגברים

$(function(){setImageBanner('15785819-5a76-46bd-beec-ab9d4e2e0e12','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

בשנים האחרונות החל טרנד חדש בקרב הגברים, ויותר גברים עונדים טבעת נישואין מושקעת ומרשימה. בדומה לנשים, הגברים המודרניים גאים לענוד את טבעת הנישואין המרשימה שלהן, עבורם זהו סמל סטטוס לכל דבר ועניין, לכן הם משקיעים בטבעות מיוחדות בעיצוב אלגנטי ומקורי, מחומרים איכותיים ובמראה עשיר.

pixabay

טבעת נישואין לגבר – נישה אופנתית וטרנד חדש ומלהיב

מנהג הקידושין בטבעת נתון במחלוקת הלכתית עוד מהעת העתיקה, ועל פי מנהג בבל חל איסור על האישה להעניק טבעת נישואין לגבר, ורק לגבר מותר. במנהג ארץ ישראל היה מותר לגברים לקבל טבעת מהכלה במעמד הנישואין, וכיום נהוג בטקס החופה לערוך את הקידושין באמצעות טבעת זהב או כסף, כאשר הטבעת בטקס צריכה להיות פשוטה וללא שיבוץ של אבני חן, יהלומים ואלמנטים נוספים.

בטקסי החופה כיום מקובל שהגבר יענוד טבעת על האצבע המורה של הכלה, בחתונות המתקיימות על פי כללי היהדות האורתודוקסית האישה אינה יכולה להעניק לחתן טבעת במעמד החופה, וזאת בגלל האיסור שחל למנוע מראית עין של קידוש החתן. לכן, עם השנים התפתח מנהג ביהדות האורתודוקסית להעניק טבעות נישואין לגבר לאחר החופה, כאשר בני הזוג מגיעים לחדר הייחוד, או בשלב מאוחר יותר. רוב הרבנים האורתודוקסיים מאפשרים כיום לנשים להעניק טבעת נישואין לגבר תחת החופה, כל עוד מציינים שהטבעת ניתנת במתנה ולא בקידושין.

בתנועות היהדות הקונסרבטיבית והרפורמית בני הזוג יכולים לקדש זו את זה באמצעות טבעת, וזהו מנהג שהשתרש בארץ ישראל וגם בתרבויות ועמים אחרים.  

גברים רבים עונדים בגאווה את הטבעת המסמלת את היותם נשואים באושר, אך בציבור הדתי יש עדיין המתנגדים למנהג זה. ישנם רבנים וגברים הטוענים כי טבעות הן תכשיט נשי, לכן הנוהג לענוד טבעת נישואין מיותר. יחד עם זאת, כיום החל טרנד חדש ועוד ועוד גברים עונדים טבעות נישואין מפוארות ויוקרתיות, לרוב בשיבוץ אבני חן מרשימות ויקרות. הנוהג לענוד טבעת מאפשר לגברים לציין ברבים כי הם נשואים, ומעבר לכך הם אוהבים את הטבעת המרשימה שתורמת להופעה ולמראה שלהם.

טבעת נישואין לגבר – חלק בתי נפרד מהגבר המודרני והאופנתי

כאמור, טבעות נישואים כבר אינו רק נחלתן של הנשים, וגברים רבים המקפידים על מראה אופנתי אינם חוששים לענוד טבעת מרשימה עם הרבה סטייל. אגב, לא מעט גברים החלו לענוד טבעות מעוצבות במראה יוקרתי, לא רק טבעות נישואין. הגבר האופנתי מודע למראה ולהופעה שלו, הוא מחפש טבעות נישואין עם הרבה סטייל ושיק, לכן חלפו הימים בהם הגברים הסתפקו בטבעות זהב פשוטות ודקות, ללא פיתוחים ועיטורים.

כיום יש בקולקציה של טבעות נישואין לגבר מבחר עצום של דגמים בשלל עיצובים מקוריים ומרהיבים, עם או ללא שיבוץ יהלומים ואבני חן. בדרך כלל הגבר המודרני והאופנתי יעדיף לענוד טבעת נישואין עבה יחסית עם הרבה מאוד נוכחות, ורוב הטבעות מגיעות בעיצוב קלאסי, אך יש גם דגמים מיוחדים ומקוריים המבטיחים הרבה מאוד סטייל.

איך לבחור טבעת נישואין לגבר?

 בחירת טבעות נישואין לגבר אינה משימה פשוטה ולרוב עוברים בין כמה חנויות תכשיטים ובוחרים טבעת לאחר מדידות רבות, סקרי שוק והשוואת מחירים. אגב, כיום אין צורך לצאת מהבית כדי להתרשם מקולקציות של טבעות נישואין, ניתן לגלוש לאתר של חברת הבורסה לתכשיטים ובקליק מהיר ניתן להזמין טבעת לגבר וליהנות ממשלוח מהיר. ניתן להגיע לאחד מסניפי הרשת כדי להתרשם מקרוב בקולקציות השונות ולקבל ייעוץ מקצועי מהמוכרים המנוסים של הבורסה לתכשיטים.

יש מגוון גדול של טבעות נישואין אופנתיות ומרשימות בעיצוב קלאסי או מודרני, עם אפשרות לחרוט על הטבעת, לשלב בין מתכות שונות ולשבץ יהלומים או אבני חן, אפשר לשבץ גם יהלום שחור ויוקרתי.

טבעות נישואים לגבר מגיעות בדרך כלל בגווני זהב צהוב, זהב אדופ, צהוב – לבן וזהב לבן. כדאי לבחור טבעת נישואין עבה יחסית, אך לא עבה מדי, ולרוב רוכשים טבעת מזהב K14, עם חריטה מקורית. 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה