טיפול בבקע דיסק – ידעתם שיש טיפול?

$(function(){setImageBanner('9410191f-1399-4998-bbec-16c945a6883b','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45894,'Image','');})

יש מצבים רפואיים שמלמדים אותנו ש"פשוט צריך ללמוד לחיות עם זה". אז דבר ראשון – נכון, יש באמת מצבים שכאלו, ובאמת ישנם דברים שאנו צריכים ללמוד לחיות איתם. הכול טוב ויפה, אך בכל הנוגע לבעיות של כאב, הרי שללמוד לחיות עם כאב מתמשך וכרוני זה אחד הדברים הקשים ביותר, ובעצם פעמים רבות יש פה בכלל הזדמנות ללמוד משהו הרבה יותר עמוק מאשר לחיות עם הכאב, וזה ללמוד איך לנהל אותו ולהתנהל איתו, ובעצם ללמוד את הגוף שלנו, ולהתחבר לעצמנו. טיפול בבקע דיסק הוא הזדמנות שכזו, והטיפול המוצלח הוא בכירופרקטיקה.

pixabay

במאמר קצר זה תכירו את הדברים החשובים שיש לדעת על בקע דיסק, כי הידע יכול לעזור לכם גם להבין יותר טוב מה אתם חווים, גם להגיע לשלווה יחסית עם המצב, וגם להבין כיצד הטיפול יכול לעזור לכם לעבור את הבעיה הזו וללמוד ממנה, עד כדי כך שלא תחוו כאבים יותר, אפילו שהבקע נשאר שם.

אז מה חשוב לדעת על טיפול בבקע דיסק?

טיפול בבקע דיסק מתחלק לשני חלקים חשובים, שני גופי ידע ואחריות שונים. הצד הראשון הוא הכירופרקט, והוא באחריותו המלאה, בעוד שהצד השני הוא אתם, והוא באחריותכם המלאה. ככל שתיקחו יותר אחריות על המצב שלכם, ובכלל על החיים שלכם, ככה תוכלו להפוך את הבעיה להזדמנות, ואת הכאב לשיעור חשוב שייתן לכם הרבה מתנות לעתיד, אפילו שלא תצטרכו לחוות אותו שוב ושוב.

  1. הצד של הכירופרקט – בכל הנוגע לטיפול בבקע בדיסק שלכם, יש איש מקצוע, כירופרקט, שיבדוק, יאבחן, ויציע טיפול מנואלי. הטיפול כולל מניפולציות גופניות שונות שנועדו לייצר מרווח, מרחב וסדר לדברים שיצאו מסדרם. שחרור של לחצים בנקודות מסוימות, איזון של מתחים שמושכים את עמוד השדרה לפה או לשם, ובעצם איזון של האזור ממנו נובע הכאב, עד כדי חזרה להרמוניה.
  2. הצד שלכם בעסקה – כירופרקט רציני שמכבד את עצמו לא יסתפק בטיפול המנואלי, שכן טיפול זה, יעיל ככל שיהיה, לא יכול לפתור את הבעיה לגמרי. חלק מהצד שלו בעסקה זה ללמד אתכם כיצד לחיות נכון יותר, על מה עליכם להשגיח ומה עליכם לעשות כדי שהכאב לא ישוב.

אז מה עלי לעשות?

אם אתם סובלים מכאבים סיאטיים לדוגמא, או שפשוט אובחנתם עם בקע בדיסק, דבר ראשון תקבעו טיפול עם ד"ר שלמה כהן כירופרקט מומחה, שמציע בין היתר טיפול בבקע דיסק. במהלך הטיפול תעברו אבחון מקיף שכולל רקע רפואי והבנה של המצב המכני בגוף שלכם, אך גם הבנה של אורח החיים שלכם, ומציאת גורמים שעלולים להשפיע על הכאב שלכם מתוך החיים שלכם.

לאחר המיפוי היסודי של הבעיה, תקבלו טיפול מנואלי מותאם אישית למצב שלכם, כי כל בקע דיסק נראה אחרת אצל כל אינדיבידואל, ולבסוף גם הסבר מלא ומקיף כיצד עליכם לפעול באופן יומיומי בחיים, ממה להימנע ומה להוסיף, כדי שלא תצטרכו להגיע לטיפולים תכופים, כלומר תחיו בשלום עם הבקע בדיסק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה