$(function(){})

מה מיוחד ברכב יונדאי loniq ואילו טיפולים חשוב לבצע עבורו על פי היצרן? על כל אלו נדבר במאמר הבא.

FREEPIK

נעים להכיר, חשמלית ושמה יונדאי loniq

מי שלא מכיר את יונדאי loniq, חייב להבין כי לא מדובר במכונית רגילה, אלא במכונית חשמלית מבית יונדאי. זהו רכב מדהים ביופיו בעל עיצוב אלגנטי חדשני וייחודי. ניתן להבחין ביופי של הרכב גם כאשר מסתכלים על החלק החיצוני שלו וגם כאשר יושבים ברכב ונוסעים בו.

לרכב זה הנעה חשמלית בסטנדרט גבוה מאוד. סוללה בקיבולת 72.6 קוט"ש, האצה מהירה מאוד והכי חשוב, טעינה מהירה המאפשרת טווח נסיעה רחב במיוחד. מדובר על רכב מעולה בסטנדרטים גבוהים מאוד.

למה חשוב לבצע טיפולים על פי הוראות היצרן?

רכבים חשמליים ורכבים היברידיים אינם שכיחים אצלנו בארץ ועדיין רוב הרכבים כיום ממונעים באמצעות דלק. אם יש לכם רכב חשמלי, אתם חייבים לבצע טיפולים מותאמים על פי הוראות היצרן. הטיפולים במוסכים המורשים ועל פי ההוראות מאפשרים לכם לקבל את תנאי האחריות של הרכב הכוללים ברכבי יונדאי loniq, גם אחריות על הסוללה.

ברכבים החשמליים הנושא של הסוללה הינו חשוב מאוד. עם הזמן, הסוללה מאבדת מהחיוניות שלה ויש להחליף אותה בשלב מסוים. האחריות על הסוללה מאפשרת לכם זאת על פי תנאי האחריות ורק אם ביצעתם טיפולים על פי הוראות היצרן.

מהו טיפול תקופתי ומתי כדאי לבצע אותו במקרה של רכב יונדאי loniq?

במקרה של יונדאי loniq, הטיפול התקופתי שקבע היצרן חייב להתבצע אחת לשנה או אחרי 15,000 ק"מ. בשונה מרכבים אחרים הנוסעים על דלק, הרי שכאן מדובר ברכב חשמלי שבו ייבדקו המערכות המותאמות. אם ברכבים רגילים נבדקת מערכת ההנעה המבוססת על מנוע בעירה ועוד המון רכיבים כמו מסנן שמן, רצועות, פילטר אוויר ועוד, הרי שבמערכת הנעה חשמלית המערכות קצת שונות ויש להכיר אותן היטב.

איפה כדאי לטפל ברכבי יונדאי loniq?

הדרך הטובה ביותר לטיפול לרכב יונדאי loniq הוא כמובן במוסך מורשה הפועל על פי הוראות היצרן ושמקבל את מלוא התמיכה מהיצרן. רק בצורה הזו תוכלו לדעת שאתם מקבלים טיפול איכותי המותאם לייחודיות של רכב זה. זכרו, לא כל מוסך יודע לבדוק ולבצע טיפול ברכבים חשמליים. יש מוסכים שלא מותאמים לכך ולא קיבלו את ההדרכה המדויקת עבור רכבי יונדאי loniq. שמירה על הרכב שלכם בטווח הארוך תתבצע באמצעות טיפולים מותאמים לרכב החשמלי שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה