טיפים לעיצוב חדר אמבטיה

$(function(){setImageBanner('dd8399f7-8154-4fe0-81ff-b8db27a73570','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

אם אתם משפצים את הבית או נכנסים לדירה חדשה בטח תהיתם איך הכי כדאי לעצב את חדר האמבטיה שלכם. מדובר באחד החדרים החשובים בבית, אך גם יש לו מאפיינים מיוחדים. הוא דורש ריהוט חזק ואביזרים עמידים ללחות. לרוב חדר האמבטיה מוגבל במקום ולכן יש לתכנן אותו בצורה מדוקדקת. חשוב שהכל יעוצב בצורה נגישה ונעימה, כדי שהמקלחת היומית תהיה חוויה.

Shutterstock

אז מה צריך לקחת בחשבון לפני שמעצבים חדר אמבטיה?

 חדר אמבטיה הוא לא רק אמבט ווילון. יש בו כל כך הרבה אביזרים שיש לקחת בחשבון. צבע האריחים, גודל ארון השירות,  ברז, כיור, תאורה, מראה, שטיחון ועוד. הכל צריך להיות מעוצב ויפה אבל לא פחות חשוב- פרקטי.

אפשרויות אכסון - אז אם כבר דיברנו על פרקטיקה, זה השלב לחשוב על כמות הפריטים אותם אתם צריכים לאכסן. יש להתחשב במספר דיירי הבית ובאביזרים השונים הנדרשים למקלחת. מגבות, סבונים, אביזרי רחצה שונים ועוד. לכל דבר יש להקדיש מקום אכסון תואם ונגיש. ישנם מתלים שונים למגבות ופתרונות אכסון יעילים לחללי אמבטיה קטנים וגדולים. ארונות, ארוניות צד, מדפים גלויים, נישות ועוד.

מקלחון או אמבט - כאן זה כבר תלוי בהעדפה אישית או באילוצים של מקום. מקלחון יתאים לחדר אמבט קטן ולמי שרוצה לחסוך במקום. קיימים מקלחונים מעוצבים, מקלחון פינתי, מקלחון חזית ומקלחון בהתאמה אישית. ניתן לשלב במקלחון נישות לסבונים וסגירות הניתנות להתאמה. מי שלא מוותר על אמבט, יכול לבחור אמבטיות בגדלים שונים על פי המקום הקיים ואם מתאפשר ניתן לשלב אמבטית ג'קוזי גדולה מפנקת.

צבעים - כשבוחרים צבע לחדר אמבטיה חשוב לשים לב לאיזון. חדרי אמבטיה נועדו לרגיעה ולכן מומלץ לבחור באריחים בגוונים טבעיים. כדוגמת צבעי אבן חול או שיש. אפשר לשלב אריחים מדוגמים, אך לשמור על קו נקי של שאר הריהוט. מי שאוהב צבעים עזים יוכל לשלב זאת באביזרים. כדוגמת ידיות, ברזים שטיח או וילון. כאשר הצבע ימאס ניתן יהיה בקלות להחליף אותו לצבע שונה.

כשמתכננים חדר אמבטיה, כל אחד חייב לחשוב על הצרכים האישיים שלו. יש כאלו שאוהבים חדר אמבטיה מאובזר מאד, שמכיל את כל מה שצריך כולל פריטי לבוש, קוסמטיקה, הנעלה ואפילו משלבים מסך טלוויזיה. ויש כאלו שרק מתקלחים ויוצאים להתארגן בחדר השינה. לכן, כשבאים לחנות המתמחה באבזור אמבט חשוב להדגיש את הצורך שלכם. בכדי שיותאמו עבורכם הפתרונות הנכונים ביותר. תוכלו אף לרכוש ארון אמבטיה בהתאמה אישית שיתן מענה לכל הפריטים אותם אתם נדרשים לאכסן.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה