טיפים לשימוש חסכוני במערכת מיזוג דירתית

$(function(){setImageBanner('eecac17d-ffd4-4c21-82a3-6fc56aab99c6','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

אין ספק שמערכות מיזוג אוויר דירתיות הן אחת המערכות בבית שגוררות איתן את ההוצאות הגדולות ביותר שיש לכל משק בית.

pixabay

אנשים רבים לא יודעים שיש מספר דברים קטנים שכל אחד יכול לעשות על מנת לקצץ בעלויות של מערכות מיזוג אוויר, וחבל שכך. על מנת לעזור לכם לצמצם עלויות ולשמור את הכסף שלכם, אספנו כמה טיפים קלים מאוד שכל אחד יכול לבצע על מנת לוודא שאתם עושים את השימוש החסכוני ביותר במערכת המיזוג שלכם.

שלטו במעלות של מערכת המיזוג שלכם:

הרבה אנשים לא יודעים את זה, אבל גם הטמפרטורות שאתם מגדירים במזגן שלכם יוצרות שינוי במחירים שאתם משלמים. שינוי של מעלה אחת יכול לחסוך לכם כחמישה אחוזים בצריכה, מה שיכול להוריד את המחיר בצורה משמעותית. אולי חמישה אחוזים לא נשמעים הרבה, אך אם תעשו זאת לאורך זמן תוכלו לראות שינויים חיוביים בחשבון הבנק שלכם.

בדקו שהמערכת נקייה מאבק ולכלוך:

במידה וקיים אבק או לכלוך בתוך מערכות המיזוג או המזגנים המותקנים בביתכם, סביר להניח שיקרו תקלות. אף אחד לא מלכלכך בכוונה את מערכת המיזוג שלו, אך אבק אוהב להצטבר שם לאורך זמן. אותו אבק יכול לגרום הן לתקלות מינוריות בשימוש והן לתקלות רציניות של ממש שמצריכות תיקון של איש מקצוע. על מנת לחסוך כסף על תיקונים, הקפידו לנקות את מערכת המיזוג הדירתית שלכם מאבק לעיתים קרובות. כמובן שאין הכוונה לנקות את כל החלקים הפנימיים המורכבים שאתם לא מבינים בהם, אלא את חלקי האוורור של המערכת ואת החלקים הנראים לעין.

נקו את הפילטרים שלכם:

אם הנקודה הקודמת לא עזרה לכם להבין כמה הניקיון של המזגנים והמערכת הוא חשוב ומשמעותי, קבלו עוד אחת: פילטרים מלוכלכים הם מתכון לבעיות. במידה והפילטרים לא נקיים הם יכולים לגרום לסתימה של המסנן ולגרום למערכת המיזוג להתאמץ יותר מדי לחינם, מה שיכול לגרום לה לעומס יתר ובסופו של דבר לקריסה. הקפידו לנקות את הפילטרים שלכם כל כמה חודשים על מנת לוודא ששום דבר לא מכביד על המזגן או המערכת.

לא להשאיר את המערכת\ המזגן דלוקים סתם:

אין דבר כיף יותר מלהיכנס לבית קפוא אחרי שהייתם בעולם החם שבחוץ, אבל חשוב לזכור שלדבר הזה יש מחיר. ככל שהמזגנים ומערכות המיזוג עובדות יותר שעות – כך תצטרכו לשלם יותר. במידה ואתם לא בבית או לא נמצאים בחדר מסוים, הקפידו לכבות את המזגן ביציאה על מנת לחסוך בחשמל. במידה ויש לכם מערכת מיזוג יחידתית, הקפידו לכבות אותה בכל יציאה מהבית כדי להימנע מתשלומים מיותרים.

הפעילו את אופציית החיסכון בחשמל:

מזגנים ומערכות מיזוג דירתיות רבות מגיעים היום עם אופציה של חיסכון בחשמל – אופציה שמאפשרת לכם להדליק ולהשתמש במערכת אך בצורה פחותה ומבוקרת יותר שמביאה לחיסכון בחשמל. שקלו להשתמש באופציה הזו אם אתם רוצים לשמור את הכסף שלכם לדברים אחרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה