טרנד בעיצוב הבית: חדרי שינה קטנים יותר, חסכון גדול יותר עם דלתות הזזה

$(function(){setImageBanner('95b27079-06c0-4226-98b2-a41b5b75074c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

בשנים האחרונות מי שקונה דירה מחברה קבלנית ער לעובדה שגודלו של כל אחד מהחדרים הוא קטן באופן משמעותי מהחדרים שבנו בעבר. אם קונים לדוגמה דירת חמישה חדרים, אכן לכל ילד יש חדר משלו אך הגודל שלו הוא קטן באופן משמעותי מחדרים שהיו בבית הקודם כיוון שהם נבנו לפני שנים רבות ובתקופה זו אכן כל חדר היה גדול יותר באופן ממוצע.

FREEPIK

חיסכון בשטח באמצעות דלתות הזזה

לאור זאת המטרה היא לגזול מעט שטח ככל האפשר מכל אחד מהחדרים ולכן האופציה המועדפת היא להזמין דלתות הזזה . הן מצד אחד קומפקטיות ונוחות לשימוש, יפות ומרשימות וגם פונקציונליות כיוון שנוח מאד להשתמש בהן. לאור כל היתרונות, מעצבי הפנים מעדיפים בכל מקרה להשתמש באופציה זו. זו הסיבה שאפשר לראות בכל בית חדש דלתות הזזה של שערי ברכה במיקומים שונים ברחבי הבית, בחדר השינה, בכל אחד מחדרי הילדים, בכניסה לשירותים ולחדר הארונות ועוד.

פונקציונליות בכל מקום

מעצבי הפנים מודעים לעובדה שבכל בית יש צורך במקומות אחסון רבים ולכן הם מחפשים נישות במקומות שונים ברחבי הבית שאפשר לנתב אותן למטרות אחסון. אחת השיטות הנוחות היא לנצל שטח מתחת לגרם המדרגות וליצור ממנו ארון על פי המידות הקיימות ולסגור אותו באמצעות דלת הזזה. בדרך זו מוסיפים ארון אחסון בבית והוא משמש לאחסון של מוצרים שונים על פי הצורך המשפחתי, כמו לדוגמה נעליים, מוצרים לקמפינג, משחקים ועבודות יצירה לילדים ועוד.

דלתות הזזה מול דלתות נפתחות

דלתות נפתחות יוצרות מרחב שהוא חסום כאשר הדלתות פתוחות. זה מסרבל את הנראות של כל חדר ומפריע מאד למעבר. ילדים באופן טבעי שוכחים לא אחת לסגור את הדלתות ולכן נוצרים מצבים של נפילות או שנתקעים בדלתות הפתוחות. כדי לצמצם את התופעה הזו למינימום האפשרי ולכן מזמינים בכל מקום אפשרי דלתות הזזה. כך השטח הפתוח שנותר מכל חדר הוא גדול יותר.

מרווח אופטימלי עבור דלתות הזזה

התכנון של דלתות הזזה מצריך בנייה של שני קירות בלוקים מקבילים זה לזה ובאמצע כיס ממתכת. הדלת תנוע פנימה והחוצה על גבי מסילה ייעודית. כל דלת הזזה מיוצרת על פי המידות המדויקות שמדדו אנשי המקצוע של נגריית שערי ברכה. מדובר במפעל חדשני שמייצר דלתות הזזה בשיטות מתקדמות ביותר תוך שימוש בחומרי גלם בטיב מעולה בלבד.

מעבר לכך מדובר בדלתות מעוצבות ויפהפיות ולכן הן משתלבות באופן מושלם בכל חדר כיוון שהוא בקו עיצובי זהה.

הפרדה בין שני חדרים

יש מקרים שבהם יש חדר ילדים אחד גדול או סלון ענקי ומחליטים לפצל אותם לשתי יחידות. האופציה האידאלית היא התקנה של דלתות הזזה בנקודת האמצע. מדובר בדלת פנים אחת או בשתי דלתות הזזה על פי המידה הנדרשת. אם מדובר בדלת אחת היא נכנסת לכיס הפנימי שהוכן מראש ואם מדובר בשתי דלתות, כל אחת נכנסת לכיס משלה, האחת מצד ימין והשנייה מצד שמאל.

אם יש לכם התלבטות בנושא דלתות הזזה לנקודות שונות בבית, השאירו כאן את הפרטים שלכם ואחד המומחים של שערי ברכה. ישמח לשוחח אתך בהקדם ולהעניק לכם את מלוא ההכוונה עבר הפרויקט הביתי שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה