יום הרווקים ב-Aliexpress כבר התחיל. קבלו את המוצרים עם ההנחות הגדולות!

$(function(){})

חשיפה ראשונה של המבצעים ביום הרווקים הסיני 11.11 באתר אליאקספרס. לאור הזמן הצפוי בשילוח החבילות- האם כדאי להקדים ולבצע כעת רכישות באתר אינטרנט ששולחים לישראל?

יום הרווקים הסיני מבצעים באתר Aliexpress בעברית 

איפה השנים שבהן היינו נצמדים למסך ומחכים שטירוף מבצעים באתר אליאקספרס בעברית יתחילו? השנה, עוד יותר משנים קודמות, חלק מהמבצעים עולים לרשת שבוע לפני היום הרשמי 11/11/2021 ואתם יכולים להתחיל לסמן את המוצרים שמעניינים אתכם. לפי סקר של חברת דואר ישראל כ-2/3 מהישראלים חובבי קניות באתר הסיני. הנה כמה מבצעים שיכולים לעניין אתכם. 

כל המבצעים נכונים ליום פרסום הכתבה ונתונים לשינויים באתר המכירות. 

מבצעים קופונים הנחות שופינג אי אל 2021 , יום הרווקים הסיני 2021, בלאק פרייד 2021 

מבצע מאסטר קארד באתר אליאקספרס 

$5 הנחה על קניה מעל $35 באתר ALIEXPRESS. בהזנת קוד קופון: MASTERCARDAY. תקף רק ב- 10 לכל חודש החל מ- 10:00 בבוקר ועד השעה 23:59, שעון ישראל. בכפוף לתקנון המבצע. 

קניות באליאקספרס יום הרווקים הסיני 2021 

תיק חדש מקורי של המותג Xiaomi.  מדובר בתרמיל בנפח 10L, שמתאים לצעירים אבל לא רק. סגנון יוניסקס שמתאים לכולם בעיצוב ספורטיבי. מחיר קניה באליאקספרס כ-25 שח בלבד עם משלוח חינם לישראל. 

מבצעים ביום הרווקים צילום מסך מאתר אליאקספרס

שעון חכם המחיר 100 שח משלוח חינם מעליאקספקס לישראל 

המוצר הבא יכול להיות קניה חכמה של שעון חכם. מדובר במוצר מסוג DT100 חכם שעון Bluetooth. עמיד למים Smartwatch ומתאים לגברים ונשים כאחד. נמכר באתר במחיר של עד כ-100 שח. משלוח חינם לישראל. 

לחובבי הדיג - חכה טלסקופית 

Sougayilang 2.4M חכת דיג קומבו נייד טלסקופית מוט ודיג סליל. המוצר שעלותו כ-100, תלוי בדגם הנבחר, מגיע עם כלי עזר לצידו. אולם המשלוח כרוך בעלות נוספת של כ-6$ ויש לקחת את זה בחשבון כאשר משווים מחירים בין אתרי קניות בינלאומיי. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה