יס פלנט ראשון לציון 1+1 כרטיס אשראי: דיינרס,ישראכרט, ישראכרט, DINERS CLUB, פפר ועוד. חדש בקולנוע

$(function(){setImageBanner('b3caea1b-d8d0-40b4-87e5-f9ef82b33ca5','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

סרטי 2023 כרטיס שני לסרט במתנה פלנט קולנוע ראשון לציון הקולנוע הוא בילוי הקוסם לרבבות אנשים שיוצאים מדי ערב למתחמים הקרנת הסרטים. באמצעות מבצעים בכרטיסי אשראי ניתן לחסוך כ40 שקלים בכל בילוי. כך תוכלו להוריד קוד קופון לרכישת כרטיסי קולנוע מבצע 1+1 במתחם יס פלנט ראשון לציון

https://pixabay.com יס פלנט ראשון לציון 1+1

כרטיס אשראי 1+1 יס פלאנט ראשון לציון מבצעים 

מבצעים והנחות לרכישת כרטיס קולנוע באמצעות הטבות בכרטיס אשראי הם אחד המבצעים הנפוצים והאהובים, לא פחות מהבילוי בקולנוע עצמו ובטח במתחם יס פלנט ראשון לציון. רכזנו עבורכם את המבצעים וההנחות לרכישת כרטיס לסרט באמצעות כרטיסי האשראי.

שימו לב ההחל משנת 2023 רשת בתי הקולנוע נקראת פלאנט. 

מבצע 1+1 למחזיקי כרטיס ישראכרט yes planet ראשון לציון 

ניתן להוריד קוד הטבה לזכאים ולרכוש כרטיס לסרט במבצע 1+1 בכל ימות השבוע כולל סופי שבוע, ששי שבת, וחגים. שווי ההטבה של ישראכרט הוא כ40 שח. 

כרטיס אשראי של בנק לאומי 1+1 יס פלנט ראשון לציון 

באמצעות המבצע של בנק לאומי, בדומה להטבות יס פלאנט כרטיסי אשראי, ניתן לרכוש כרטיס במחיר 1+1בכל ימות השבוע, כולל חגים וסופי שבוע. מה שאומר שניתן לחסוך לא מעט כסף בעת הבילוי. בנוסף ההטבה מקנה, בכפוף לתנאים, 80 שח לאחד מאולמות הפרימיום -תלת מימד, IMAX, DX4 ו-ScreenX. 

אמריקן אקספרס כרטיס שני חינם לסרט יס פלנט

במבצע של אמק"ס (american expressׂ) ניתן לרכוש כרטיס אחד ולקבל את השני ללא תשלום, תמורת נקודות לפי סוג הכרטיס. קוד קופון לקלונוע ניתן להוריד מאתר ההטבות של חברת כרטיסי האשראי. הכמות מוגבלת. שימו לב לתוקף ההטבה ולמספר הנקודות שאתם ממשים. בכל מקרה מדובר במבצע מעולה.  

1+1 למחזיקי כרטיס DINERS CLUB יס פלנט ראשון לציון 

לחברה שני מבצעים לרכישת כרטיסים בהנחה: 

  •  הטבת 1+1 על כרטיסים לסרט ברכישת כרטיס רגיל בקופות בתי הקולנוע של רשת יס פלאנט 
  • 1+1 על פופקורן רגיל רק ללקוחות DINERS CLUB

פפר מבצעים לכרטיסים 1+1 קולנוע 

באמצעות אפליקציית Pepper קוד הטבת 1+1 יכולים לממשו בקופות הקולנוע או באינטרנט.

בנוסף ישנן הנחות מיוחדות במסגרתן ניתן לרכוש כרטיסי קולנוע במחירים מיוחדים למגוון אוכלוסיות+ הטבה לאנשים עם לקות שמיעה לסרטים ישראלים או מדובבים

מבצעים הנחות כרטיסי קולנוע מבצע אשראי יס פלנט 

סרטים חדשים לשנת 2023 המלצות לצפייה בקולנוע 

מישהו שומע אותי הסרט הרומנטי לשנת 2023 מומלץ בבתי הקולנוע 

אנטואן (פסקל אלבה), מורה להיסטוריה בן 50 וקצת, מגלה שהוא הופך בהדרגה לכבד שמיעה. ללא יכולת או רצון להודות במוגבלותו החדשה, הוא כופה על עצמו להתנתק מהחברה ולחיות בבועה משלו, בעוד שחבריו וסביבתו הקרובה מוצאים את התנהגותו יותר ויותר מוזרה. מפגש מפתיע עם קלייר (סנדרין קיברלין), אלמנה ואם לילדה קטנה שהפסיקה לדבר, יוביל אותו להיפתח אל העולם, ואולי גם ללמוד לאהוב מחדש.

שושבין בהפרעה

אדם ושרה עומדים להתחתן, אך נראה שדווקא בב, השושבין של אדם וחברו הטוב, נרגש ולחוץ יותר משניהם לגבי החתונה. ההתרגשות של בב מחבלת לגמרי בחתונה, ושרה מוצאת נחמה בכך שעכשיו היא ואדם יוצאים לירח דבש באיטליה לבדם ויוכלו לשכוח מהצרות. אך בב לא מתכוון להישאר מאחור.

מי הרג את מגי מור? סרטי מתח חדשים בקולנוע 2023 

בעיירה קטנה בארה"ב. מפקד המשטרה של העיירה נאלץ להתמודד עם שני מקרי רצח פתאומיים של שתים מנשות העיר העונות לאותו שם. מי משחק בסרט?. ג'ון האם, טינה פיי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה