יתרונות בריאותיים של ניקוי אבק עבורך ועבור משפחתך

$(function(){setImageBanner('40642e1f-5a6e-4650-8652-9e523fa70d95','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

אם תשאבו את הבית על בסיס קבוע, תוכלו להרחיק את משפחתכם ואת עצמכם מחדר ההמתנה במשרד הרופא.צ על מנת למנוע מחיידקים לחזור לאוויר הפנימי, שאבו את הבית פעם או פעמיים בשבוע כדי למנוע שחרור של חלקיקים מיקרוסקופיים בחזרה לאטמוספירה. שטיחים מלוכלכים, ריפודי ספות ואפילו מזרונים לוכדים חומרים מגרים בדרכי הנשימה וגורמים לאלרגיות.

FREEPIK

לחסל את קרדית האבק

שואב אבק טוב יוכל להסיר 99.7% מקרדית האבק הקיימת בבית. לא ניתן לראות את קרדית האבק בעין בלתי מזוינת, כך שאפילו לא תדעו שהן שם.  רוצים המלצה לשואב אבק? בדקו את הכתבה הזאת . מומלץ לשאוב את כל המשטחים בבית באופן שוטף הכולל אדני חלונות, תריסים, מתחת לרהיטים, בתוך ארונות ומגירות ואפילו במקלדת המחשב. חלקיקי לכלוך ביתיים עלולים לגרות עור רגיש, לכן שאבו כל משטח בבית. זה נכון שבית נקי ומאורגן יכול לשפר את הבריאות הפסיכולוגית שלך. אם תתחיל בשאיבת אבק את הבית שלך, תגלה שיש לך מוטיבציה להמשיך לעשות את זה. על פי מחקר שנערך לאחרונה, שאיבת אבק וקרצוף הרצפה מספקת לך מספיק פעילות גופנית כדי לשמור על בריאות הלב שלך ולהאריך את חיי הגוף שלך. אם תשאבו את הבית באופן קבוע, תבחינו בהבדל באיכות האוויר בבית, באיכות השינה, באיכות הרווחה הנפשית ובבריאות העור, השיער והעיניים. שמירה על רמות אבק נמוכות על ידי שאיבת אבק באופן קבוע היא אחת הדרכים הטובות ביותר להימנע מגירוי בריאות, במיוחד אם אתם סובלים מאסטמה או אלרגיות. מכיוון שקרדית האבק היא יצורים מיקרוסקופיים הניזונים מפתיתי עור זעירים, שאיבת אבק קבועה בביתך יכולה לעזור להפחית את רמות קרדית האבק וקרדית האבק האלרגנים, ולכן להקל על תגובות אלרגיות בביתך. אם אתם גרים באקלים חם ולח ויש לכם שטיחים בבית, עובש ופטריות יכולים לצמוח גם שם. שאיבת אבק קבועה ואוורור נאות הן הדרכים הטובות ביותר למנוע בעיות עובש. זוהי אחת מבעיות הוואקום הנפוצות ביותר שיש לה יניקה לקויה. שקית ואקום מלאה חוסמת את זרימת האוויר בצורה כזו שהשאיבה יורדת מאוד. לכן, חשוב לבדוק את התיק ולנקות את התא במידת הצורך. אם רמת היניקה של השואב שלך לא ירדה לחלוטין, בדוק את המסננים של השואב שלך. ניקוים יכול לעשות הבדל ניכר בביצועי השואב שלך. סתימות יכולות להתרחש גם בצינור הוואקום. חפש סדקים וסדקים בצינור ומסביב לאטמים היכן שהצינור פוגש את הוואקום בנקודות בהן הצינור פוגש את הוואקום.

לוואקום בדרך כלל יש מנגנון בטיחות כשל אוטומטי שמכבה את השואב כשהוא מתחמם יתר על המידה. אם אתה שם לב שהשואב שלך נכבה מעצמו לאחר שבדקת אם יש סתימות וביצעת אופטימיזציה להגדרות שלו, ייתכן שיהיה עליך לתקן את השואב.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה