כיצד קונים נעליים ראשונות?

$(function(){setImageBanner('4c588ec7-7435-475e-a70d-a6bb37f73ebb','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

גם לאחר שראינו עשרות ילדים עומדים על רגליהם בפעם הראשונה, תמונה זו יכולה לרגש אותנו. מיד כאשר התינוק, שלא מזמן שכב לו בשקט בעגלה או במיטה, מתחיל לצעוד את צעדיו הראשונים בעולם וללמוד על עצמאותו המתגבשת, רצים הורים רבים לרכוש את הנעליים הראשונות עבורו. תיאוריות ודעות שונים נקשרו לצורך זה של התינוק בנעליים, אשר כל שנה נדמים כמיוצרים על פי סטנדרטים הולכים ומשתפרים. כיום תוכלו למצוא נעלים ראשונות גמישות מאד, בעלי רצועות מיוחדות ובמגוון כמעט אינסופי של עיצובים מקסימים ושיקיים. לפני שאתם בוחרים נעלי צעד ראשון, אשר ילוו אתכם לפחות עוד מספר חודשים, כדאי קצת להבין איך עושים זאת.

pixabay

מתי לקנות ואיך לבחור נעלי צעד ראשון?

תנו לנו לשבור סטיגמה רווחת – לא חייבים לקנות נעלי צעד ראשון ממש מייד לאחר שגילינו כי הילד הצליח לבצע מספר צעדים לבדו. אפשר לתת לו קצת זמן להתאמן על ההליכה, ולחכות עד שהוא יהיה בשל לצעוד את צעדיו מחוץ לבית וברחוב. חלק ממטרתם של הנעליים הראשונות בפרט ונעליים בכלל היא לשמור על הרגל מפני פגיעה בחפצים זרים, זכוכיות, משטחים מלוכלכים ועוד. לכן, תפקידה של הנעל היא לא להחזיק את הרגל (למעט מקרים בהם קיימת בעיה התפתחותית כלשהי), אלא לעטוף את הרגל, לאפשר לה מקום להתפתחות והכי חשוב להיות מותאמת לרגל ולהיות נוחה לילד. משום כך, נעלי צעד ראשון יהיו בעלי סוליה גמישה, מתאימות מבחינת מידת הרגל ונוחות.

הבחירה הנכונה מתוך מגוון נעליים

אז נכון שתוכלו להתרשם מעשרות נעלי צעד ראשון, אולם כדאי לקחת בחשבון שלכם ולילדכם מתאים ונדרש רק זוג נעליים אחד לשלב זה. הורים רבים מתלבטים לגבי הגורמים הנדרשים לנעל זו, למשל האם לרכוש נעליים גבוהות או רגילות, באיזה הרכב חומר ועוד. בדרך כלל בפרמטרים אלו, אשר הינם עיצוביים בעיקר, הבחירה תהיה אישית. נעליים גבוהות יכולות להתאים למשל כאשר נראה כי הילד מקפל את רגליו בתוך הנעל, כך שהוא לא יוכל לעשות זאת בנעל שכזו. הבחירה בין נעליים עם שרוכים או וולקרו (פס נצמד) יכולה להיעשות על פי מידת העצמאות אשר מעוניינים לתת לילד. פסי הצמדה נוחים לילדים שכבר נועלים את נעליהם בעצמם ואילו נעל עם שרוכים תאפשר להורים לקבוע בעצמם את מידת ההתאמה של הנעל לרגל.

סוגיית המחיר והיכן אפשר לקנות נעלי צעד ראשון?

כפי שישנם מגוון עיצובי נעליים, כך תוכלו למצוא רמות מחיר משתנות ושונות. בדרך כלל, זו תהיה הבחירה שלכם, כהורים, לגבי הסכום המוקצב לנעליים הראשונות. אולם, לנו, בבינגו שוז, כמקצוענים, חשוב שתדעו כי בראש ובראשונה עליכם לחשוב על נוחות הנעל. סביר להניח כי נעל שתמצא חן בעיניכם תהיה גם נעל אשר תהיה טובה לילדכם, גם אם לא קיימים בה גורמים כמו רפידה אורתופדית, בולמי זעזועים ועוד גורמים אשר לא בהכרח משרתים את הילד עצמו. עם זאת, יהיה לכם קל למצוא את הזוג הנכון והטוב מבין המבחר הגדול הקיים אצלנו ובעזרתם האדיבה והמקצועית של צוות החנות.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה