כיצד תשדרגו את רמת השכר שלכם?

$(function(){setImageBanner('4db7671b-1a1e-48f8-808b-7fa7917ecdd6','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

בשוק העבודה, שדרוג שכר הוא מושג נפוץ ויעד פופולרי עבור עובדים ועובדות רבים במשק. הרי כולם כמעט רוצים לחיות ברווחה ובלי דאגות כספיות. אחת הדרכים לשדרג את רמת השכר שלכם היא למצוא עבודה בהייטק. ענף שמציע משכורות גבוהות, תנאים מעולים ותפקידים מאתגרים, בו תוכלו להשתלב בעזרת קורס הייטק ייעודי. אז איך עושים את זה? לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

Pixabay

בודקים איזה מקצועות הם המבוקשים ביותר 

על מנת לעשות את הצעד הראשון לקראת שדרוג שכר, אתם צריכים שיהיה בידכם כמה שיותר מידע ונתונים עדכניים על מה שקורה בתחום. לכן, חשוב שתעשו סקר שוק, תבדקו לאיזה מקצועות יש ביקוש גדול, מהן דרישות הקבלה לאותם מקצועות, איזו הכשרה תצטרכו לעבור, מהן אפשרויות הקידום וכדומה. בין המקצועות הפופולריים והמתוגמלים בהייטק, נכון לשנת 2020 אפשר לציין את התפקידים הבאים: מפתחי Java, מפתחי Front End, מהנדסי אבטחת מידע, מהנדסי DevOps, Data Scientist ושיווק דיגיטלי.

מבררים את גובה המשכורות בענף

כדי שתוכלו לעשות שדרוג שכר ולשפר את הכנסתכם הנוכחית, אתם צריכים לדעת איזה משכורת הייטק תוכלו להרוויח בתפקידים השונים. באינטרנט תוכלו למצוא נתונים עדכניים וטבלאות שכר לפי המקצועות השונים, כך שתקבלו מושג כללי לגבי פוטנציאל ההשתכרות העתידי. תוכלו גם לשאול חברים שעובדים בתעשייה, חברות השמה וגורמים מקצועיים נוספים. חשוב שתדעו, גובה השכר הממוצע שמקבלים בחברות הייטק גדול פי שניים כמעט מיתר הענפים במשק, כך שמדובר בשדרוג משמעותי. 

נרשמים לקורס מקצועי

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של קורסים מקצועיים המיועדים לאנשים שמעוניינים לעבוד בהייטק. זה יכול להיות קורס הייטק לפיתוח בשפות השונות, תכנות, בדיקות איכות תוכנה (QA), קורס מחשבים, סייבר ואבטחת מידע, קידום אתרים (SEO), פיתוח אפליקציות מובייל ועוד. לפני שאתם נרשמים לקורס זה או אחר, שימו לב שלא מדובר רק בקורס תיאורטי אלא שאתם גם מקבלים בו הכשרה מעשית בהתאם לצרכים המשתנים בתעשייה. כמו כן, כדאי לבחור במוסד לימוד מוכר איכותי שגם יעזור לכם בסיום הקורס למצוא עבודה בקלות ובמהירות באחת מחברות ההייטק.  

פונים לחברת השמה בהייטק

צריך להבין, לעשות שינוי מקצועי זה לא דבר קל, להיפך. זה משהו שמצריך מכם השקעה, התמדה וכוח רצון. לאחר שהשלמתם את הלימודים וכדי שתוכלו להשתלב בתעשייה בקלות ובמהירות, כדאי שתקבלו הכוונה מקצועית של חברת השמה מובילה, המתמחה בענף ההייטק. בצורה זו, תוכלו לקבל עדכונים שוטפים לגבי משרות פנויות שמתאימות לכם, להגיע לראיונות עבודה כמה שיותר מהר ולהצליח לעמוד ביעד של שדרוג שכר והבטחת עתידכם הכלכלי. זכרו – חשוב שתתחילו לחפש עבודה כמה שיותר סמוך לסיום הקורס, אז כל החומר שלמדתם טרי בראשכם, יש לכם מוטיבציה גדולה ואתם מגדילים את הסיכויים לעומת שאר המתמודדים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה