כל מה שצריך לדעת לקראת בחירת מזוודות ותיקים

$(function(){setImageBanner('0612f369-4df1-4bf7-a444-6ea7361c9ba8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

כשמתכוננים לקנות תיק או מזוודה חדשה שווה לבדוק מה האופציות האפשריות ומה מתוכן מומלץ. בשביל זה צריך להבין קודם מה הצרכים והעדפות שלנו ובהתאם להחליט איזה תיקים מתאימים לנו. בדיוק בשביל זה סיכמנו כאן את כל השיקולים שצריך לקחת בחשבון כשאנחנו מתלבטים באיזה תיק או מזוודה לבחור, ומעט המלצות כלליות שיעזרו לכם למצוא את המזוודה המושלמת עבורכם.

pixbay

מה הם השיקולים בבחירת מזוודה או תיק

העדפה היא מטבעה דבר מאוד אישי וכל אחד יעדיף מזוודות או תיקים שונים מחברו. עם זאת לעיתים בכדי לא להיאבד בין שלל האופציות האפשריות, כדאי להיצמד לכמה פרמטרים שיעזרו לכם להחליט על כיוון אפשרי לקנייה שלכם.

שיקול ראשון במעלה הוא התקציב. המחיר של המזוודות והתיקים עשוי לנוע משמעותית בהתאם לאיכות, נפח הקיבולת, מותג, נראות ועוד שלל גורמים אליהם נתייחס בהמשך. מחיר של תיקים למחשב למשל עשויים לנוע בין 150₪ ל1,550₪, ומחירי מזוודות ינועו בין 400₪ ל1,200₪ בהתאם לפרמטרים המשתנים. עם זאת פעמים רבות כדאי להתאים את התקציב לבחירה ולא את הבחירה לתקציב

קיבולת וסדר פנימי

גורם נוסף שיש לייחס לו משמעות הוא הקיבולת של המזוודה או התיק. לפניי שאתם ניגשים לבחירת התיק כדאי שתשאלו את עצמכם מה כמות הציוד הנדרשת? במידה ומדובר בטיול האם זה טיול של שבוע או חודש? האם אתם מתכננים להעביר חפצים גדולים? במידה וזה תיק מחשב כדאי לחשוב מה גודל המחשב, והאם אתם מתכננים להוסיף ציוד נוסף לתיק?

כמו כן, חשוב להסתכל על הסדר הפנימי של המזוודה או התיק מבחינת התאים הפנימיים וחלוקת הנפח לפי תאים כדי להתאים את המזוודה לנוחות האישית שלכם.

נראות ומיתוג

שיקול נוסף אשר עשוי להיות חשוב לחלק גדול מהאנשים הוא הנראות של התיק (מבחינת אסתטית-אופנתית) והמיתוג שלו. חשוב לציין בהקשר זה שמותג הוא לא רק סמל אופנתי, אלא יכול פעמים רבות להעיד על איכות התיק או המזוודה.

סוגי מזוודות מומלצות

מזוודת Jeep – מזוודת Jeep הן מזוודות איכותיות וקשיחות מבחוץ אשר מפורסמות בשל עמידותן לאורך זמן, ובשל מספר התאים הרב שבחלקן הפנימי אשר מאפשר אריזה נוחה של הציוד. מזוודות Jeep מגיעות בגדלים שונים, ומומלצות בעיקר עבור מי שמחפש מזוודה איכותית שתשמש למספר רב של טיולים.

מזוודות Swiss – מזוודות Swiss הן מזוודות ששמן הולך לפניהן. מדובר באחד ממותגי המזוודות המוכרים בעולם, אשר מפורסם בעיקר בעיצוב הקלאסי של מזוודות הSwiss לצד תקן האיכות הבלתי מתפשר של החברה. על אף שמן היוקרתי של המזוודות פעמים רבות מחיריהן יהיו זולים יותר ממזוודות אחרות בעלות מאפיינים דומים.

תיק למחשב נייד – קשה להמליץ על מותג ספציפי בכל הנוגע לתיקים למחשב נייד לאור השוני העצום בעיצוב, גודל וצורה של כל תיק ותיק. לכן ההמלצה היא לעבור על קטלוג התיקים ומתוכם לבחור בהתאם לפרמטרים שלמעלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה