כל מה שצריך לדעת על מתיחת בטן

$(function(){setImageBanner('36bda181-31d3-4936-9107-ca0844cb4bcd','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

אי אפשר להתעלם מכך שרבים מאיתנו עוסקים לא מעט במראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני כפי שאנחנו תופסים אותו, משפיע על הבטחון העצמי שלנו, האופן בו אנחנו נושאים את עצמנו ומה אנחנו משדרים לעולם. לצערנו, כמובן שהשנים עושות את שלהן, וגם מי שהיה מרוצה מעצמו בעבר לא תמיד מרוצה מעצמו בהווה. במיוחד כשמדובר על נשים שעוברות הריונות ולידות והגוף משתנה גם בגלל הגיל אבל גם בגלל תהליכים אלו.

freepick

. עלייה וירידה במשקל מסיבות שונות משאירה את אותותיה על הגוף. אחד האיזורים הקשים ביותר לתיקון הנזקים המצטברים האלו הוא הבטן. לכן, פעמים רבות אנחנו מבינים, שבמקום בו הדיאטות נכשלו והספורט לא מצליח לגשר על הפער מתיחת בטן היא הפתרון היחידי. נפרט פה על הניתוח המשמעותי הזה שיכול להיות משנה חיים עבור חלק מהאוכלוסייה.

מתי עושים ניתוח מתיחת בטן?

לרוב, יומלץ על מתיחת בטן כאשר האיזור רפוי, מקומט ולא מוחזק וכאשר יש עודפי עור משמעותיים. מדובר בניתוח למטרות אסתטיות, שבמהלכו יוכלו המטופלים סוף סוף להיפטר מעור ושומן עודפים וליהנות משרירים מהודקים יותר, בטן שטוחה, מתוחה ומעוצבת. פעמים רבות, מי שיחברו בניתוח זה הן נשים לאחר לידה שמטבע הדברים חוות שינויים משמעותיים באיזור הבטן. בין אם בגלל מתיחת העור במהלך ההריון ובין אם בגלל שרירי הבטן שנחלשו. נשים לאחר לידה גם לרוב נמצאות בגיל שהמשקל השתנה כבר במהלך השנים מה שגם משפיע על הנראות של הבטן. הניתוח נפוץ במיוחד לאחר ניתוחים קיסריים שמשנים באופן משמעותי יותר את המראה של הבטן התחתונה.

כמה זמן לוקח ניתוח מתיחת בטן?

ניתוח מתיחת בטן לוקח מספר שעות, לרוב עד שלוש שעות. מה שישפיע על אורך הניתוח הוא כמות העור העודף והשומן שיש להסיר. הניתוח מתבצע כאשר המטופל בהרדמה מלאה. לאחר סיום הניתוח לרוב יאושפז המטופל ללילה נוסף למעקב.

כיצד מתבצע הניתוח למתיחת הבטן?

בדרך כלל יפנו לניתוח מתיחת בטן מטופלים עם עודפי עור בבטן התחתונה. במהלך הניתוח יוצאו עודפים של עור מהבטן התחתונה, תוך חיזוק שרירים רפויים ומתיחת העור מטה. בתהליך המתיחה הזה נוצרת איזשהי צלקת באיזור התחתון של הבטן. את הצלקת ניתן בחלק מהמקרים לשלב עם צלקת קיימת של ניתוח קיסרי. במקרים מסויימים נשלב את הניתוח של מתיחת בטן עם שאיבת שומן. השילוב של שתי הפרוצדורות מאפשר חסכון בעלויות ותהליכי הרדמה, פחות פרוצדורות מורכבות אבל תוצאה מקסימלית.

מה צריך עוד לדעת אם מתכננים ניתוח למתיחת בטן?

ראשית חשוב לדעת שכחודש לאחר הניתוח לא תוכלו לשאת משקל כבד ויש לקחת זאת בחשבון ולהערך במיוחד אם יש ילדים קטנים בבית. לאחר הניתוח יומלץ לכם להשתמש בסבון מחטא באיזור הצלקת כדי לאפשר החלמה מלאה ללא זיהומים מיותרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה