כל פתרונות סינון המים לבית

$(function(){setImageBanner('a6a67ee1-ec24-49e6-9893-0f0e8ab285e0','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

משרד הבריאות טוען כי מי הברז במדינת ישראל איכותיים וראויים לשתייה, אך רוב הישראלים מעדיפים להשקיע בפתרונות שונים לסינון המים בבית. מערכות סינון המים לבית נועדו לסנן את מי הברז ולסלק מהם כימיקלים רעילים, זיהומים ביולוגיים, חיידקים, שאריות שפכים וחומרי הדברה, מתכות רעילות ומזהמים אחרים. מי הברז עוברים סינון איכותי במערכת וכך מקבלים מים נקיים, צלולים וראויים לשתייה, ללא ריחות וטעמי לוואי.

PIXABAY

כדאי לדעת כי יש מגוון פתרונות סינון מים לבית, למשל מערכת אוסמוזה הפוכה הנחשבת לפתרון יעיל מאוד, בר מים איכותי המבטיח מים מסוננים ומטוהרים ללא אבנית, חיידקים ומזהמים אחרים, בר מים תת כיורי המגיע עם ברז דקורטיבי המותקן על השיש בסמוך לכיור במטבח, קנקני מים עם פילטר ייעודי לסינון המים, בקבוקים למי שתייה עם מערכת סינון פנימית ועוד. בואו נכיר את פתרונות סינון המים הנפוצים ביותר שמתאימים למשקי הבית בישראל.

מערכת אוסמוזה הפוכה

יש מגוון סוגים של מערכות אוסמוזה הפוכה, זהו פתרון סינון יעיל ונפוץ יחסית בישראל. מערכת אוסמוזה הפוכה מסננת את מי הברז ומסירה מהם חול, חלודה, אבנית, מתכות כבדות, לכלוך גס, כימיקלים רעילים, שאריות של חומרי הדברה וכו', ובנוסף המערכת מסננת טעמי לוואי וריחות לא נעימים, וכך ניתן ליהנות בבית ממים איכותיים וצלולים.

ניתן לבחור מערכת אוסמוזה הפוכה לסינון כל המים בבית או בדירה ויש גם מערכות קטנות יותר המיועדות לסינון המים בברז אחד, כולל מערכת תת כיורית למטבח.

בר מים על השיש או רצפתי

ישראלים רבים מזמינים בר מים לבית בגלל טכנולוגיית הטיהור והסינון המתקדמת, נוחות השימוש, הפונקציונליות של המכשיר, תפוקת המים הגבוהה, העיצוב המרשים והאפשרות להתקין את המכשיר על השיש. יש דגמים של בר מים רצפתי המספקים מים קרים, חמים ורותחים בלחיצת כפתור, אך רוב הישראלים מעדיפים להזמין לביתם בר מים קומפקטי ומעוצב המתאים למשטח השיש במטבח.

יש מגוון דגמים של ברי מים לכן חשוב לערוך סקר שוק ורצוי להתמקד בבר מים מתוצרת מותג מוכר ואמין. בר מים איכותי מצויד בטכנולוגיה חדשנית לטיהור מי הברז בזכות השילוב בין מסננים איכותיים לבין נורת ה-UV, ומתקן מתקדם מסנן ומטהר את המים ממזהמים מיקרוביולוגיים כמו חיידקים, שאריות של חומרים בשימוש ביתי, מתכות כבדות כמו עופרת וכספית, חומרי הדברה ושאריות של חומרים תעשייתיים. בר מים הוא פתרון סינון איכותי המבטיח מים צלולים וטעימים.

בר מים תת כיורי

אחד מפתרונות סינון המים היעילים ביותר לבית הוא בר מים תת כיורי , זו מערכת ייעודית לסינון מי הברז והיא מספקת מים קרים, מים חמים ומים בטמפרטורת החדר. את המערכת מתקינים בארון שמתחת לכיור המטבח, המערכת מגיעה עם ברז מזיגה מעוצב אותו מתקינים ליד ברז המים הראשי בכיור המטבח.

קנקן לסינון מי הברז

קנקנים לסינון המים נחשבים לפתרון סינון איכותי ונוח, אך יש להם יתרונות וחסרונות כמו לכל פתרון סינון אחר. כדי לסנן את המים יש למזוג מי ברז לקנקן, והמים עוברים דרך פילטר פחם המסנן מזהמים שונים ומפחית טעם וריחות לואי של כלור ואבנית. בדרך כלל מחליפים את הפילטר אחת לחודש.

בקבוקים לסינון מים

פתרון סינון מים נייד ופרקטי המאפשר לכל אדם ללגום מים מסוננים ואיכותיים בכל זמן ובכל מקום. בקבוק אישי לסינון המים הוא פתרון חסכוני, נוח וידידותי לסביבה, והורים רבים רוכשים את בקבוקי הסינון עבור הילדים, ויש לבקבוקים האיכותיים פיה נשלפת והם מגיעים במגוון רחב של צבעים.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה