כרטיס אשראי של הדואר לקניות באינטרנט: קניות בטוחות ביום הרווקים הסיני, שופינג IL ובלאק פריידי

$(function(){})

בחודש נובמבר צפויות הקניות באינטרנט להגיע לשיאים חדשים. לא פחות משלושה אירועי קניות מקומיים ובינלאומיים יקראו להמונים לקנות באתרי הקניות בישראל ובחו"ל. אז איך הכי בטוח לרכוש באתרים בחו"ל ובישראל ובאילו תאריכים ייערכו חגיגות הקניות.

מרכז הסחר המקוון - צלם אייל קרן

קניה בטוחה עם הכרטיסים הנטענים של בנק הדואר


חברת דואר ישראל מציעה לקונים באתרי הסחר כרטיס רב מטבעי נטען של מאסטרקארד הכולל שקל-אירו וליש"ט, או כרטיס ויזה דולר נטען, שניהם מאפשרים שימוש בטוח לרכישות במאות אלפי אתרי סחר בינלאומיים ותשלום באותם מטבעות ללא עמלת המרת מט"ח.

השימוש בכרטיסים הנטענים של בנק הדואר באתרי הסחר השונים בטוח ללא חשש מקישור לחשבון הבנק או הונאות. ניתן לרכוש את הכרטיסים בסניפי הדואר או באתר הדואר, ולקבל אותם עם שליח חינם עד הבית.

התאריכים של אירועי הקניות 2022 בישראל ובעולם

 שופינג אי אל 2022 שופינג אי אל 2022 השנה ב 9-10 בנובמבר, 2022 - 48 שעות של מבצעים והנחות של פעם בשנה!
יום הרווקים הסיני 2022 תאריך 11/11/2022
סייבר מאנדי 2022 תאריך יום שני, 28 בנובמבר 2022
בלאק פריידי 2022 תאריך השנה יום שישי, 25 בנובמבר 2022

משלוח חינם לישראל- כך הפכו החבילות לכבדות יותר

על האתגרים בשילוח החבילות מספר דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל: 

מגמה נוספת שמשפיעה על משקל החבילות היא איחוד החבילות של קאינאו, הזרוע הלוגיסטית של עליאקספרס שמאחדת חבילות עד 75 דולר, ובכך מגדילה את משקל החבילות המאוחדות ההופכות בעת המשלוח לחבילה אחת. השנה ראינו שאתר SHEIN הסיני הפך לאחד הפופולאריים בהזמנות מישראל, מאחר והמיסים משולמים על ידי האתר, מה שמעודד הזמנות של פריטים רבים בהזמנה אחת, ומגדיל את משקל החבילות המגיעות לארץ.

דואר ישראל נערך לשיא חדש של משלוחים מאתרי קניות בארץ ובעולם

מיליון חבילות יוזמנו בחגי הקניות באמצעות דואר ישראל במשקל כ-5,000 טון, גידול של 25% במשקל מול נובמבר-דצמבר אשתקד. שנה וחצי לתוך משבר הקורונה, ועל פי תחזיות חברת דואר ישראל, כמות ההזמנות צפויה להיות דומה לתקופה מקבילה אשתקד, כאשר גם השנה יוזמנו על פי התחזיות כ-15 מיליון חבילות מחו"ל בנובמבר-דצמבר. עם זאת, משקל החבילות שיוזמנו בחודשים נובמבר-דצמבר מחו"ל, צפוי לעלות בכ-25% לכ-5,000 טון, מול כ-4,000 טון אשתקד.

 

     

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה