לא רק ב"קפלן". מפגיני המחאה מנס ציונה נגד ההפיכה המשטרית, שבים ה ע ר ב לצומת הקניותר.

$(function(){setImageBanner('e7996760-ebd2-4ad0-880e-e68263c6601f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

בהפגנה יישא דברים פרופ' חגי לוין מקבוצת המוחים "החלוקים הלבנים. המארגנים: זוהי רק ההתחלה. אנחנו נחושים וכפי שבשעתו הפגנו חודשים ארוכים, לא נהסס לעשות זאת שוב. והפעם מגיעים גם צעירים ובני דור הביניים, עם ילדיהם.
והם מצטטים דברים נוקבים ביותר שאמר תת אלוף (מיל) דוד אגמון, לשעבר ראש הלשכה של נתניהו... בהפגנה במוצ"ש שעבר בראשון לציון.
קיראו כאן:

מחאת נס ציונה

מוגש כשרות לציבור ע"י מחאת נס ציונה - מטה המאבק

1

מחאת נס ציונה

"הסיפור הזה רק החל" אנחנו נפגין, נמחה ונעשה  ה כ ל במסגרת החוק כדי לעצור את ההפיכה המשטרית שמתכננים נתניהו, לוין ורוטמן !

מארגני ההפגנה: זוהי רק ההתחלה. אנחנו נחושים וכפי שבשעתו הפגנו חודשים ארוכים, לא נהסס לעשות זאת שוב. והפעם מגיעים גם צעירים ובני דור הביניים, עם ילדיהם.

-------------------------------------

שווה ציטוט !

דברים שאמר תת אלוף (מיל) דוד אגמון, בן ליוצאי מרוקו וליכודניק גאה בעבר ומי שהיה ראש הלשכה של נתניהו, בהפגנה במוצ"ש שעבר בראשון לציון:

"אני מאשים

אינני מומחה למשפט אך אני מאמין למאות ואלפי המשפטנים שיוצאים נגד הרס מערכת המשפט.
אינני מבין בכלכלה אך אני מאמין למאות מראשי הכלכלה בישראל שמתריעים מפגיעה בכלכלת ישראל בעולם.
אינני איש טכנולוגיה דגול, אך אני מאמין לאלפי ההייטקיסטים היוצאים לרחובות מחשש לפגיעה בעתידה הטכנולוגי של המדינה.
אינני אומן ולא איש תקשורת אך אני מאמין באלפי האמנים ואנשי התקשורת שחרדים לחופש הפרט, לחופש הביטוי ולדמוקרטיה המדרדרת במדינת ישראל שלנו.
לכם ראשי מפלגות הקואליציה, אינני מאמין כלל, ולכן אני מאשים, אתכם ובראשכם את בנימין נתניהו ראש הממשלה וראש הקואליציה.
ביבי, אנחנו מכירים מזמן, למעשה הכרתי טוב יותר את אחיך, יוני זכרונו לברכה, איתו שירתתי ואיתו נלחמתי במספר מבצעים משותפים של סיירת מטכ"ל וסיירת אגוז.
הערכתי אותך כשגריר באו"ם, הערכתי אותך כחבר כנסת שעסק בהסברה במשרד ראש הממשלה שמיר, הערכתי אותך כשזכית להיות ראש הליכוד והערכתי אותך לאחר שחרורי כשקראת לי להצטרף לרשימה לכנסת. לא ראיתי את עתידי בפוליטיקה אך נתתי לך את ברכתי. עדיין הערכתי אותך כראש ממשלה כשקראת לי לנהל את לשכת ראש הממשלה, אף שכבר בתחילת דרכך היו ניצנים של חוסר מנהיגות ושל טעויות שעלו בחיי אדם כמו פתיחת מנהרות הכותל בהיחבא, כגנבים בלילה.
כמנהל לשכתך נחלתי אכזבה קשה ונפקחו עיניי. גיליתי אותך ברפיסותך, בהססנותך, באי יכולתך לקבל החלטות, בתלותך בסובבים אותך ובמשפחתך. גיליתי ביבי מוג לב, חסר עמוד שדרה, חסר ביטחון, לחיץ, שקרן, גזען, חסר חזון וחסר יכולת מנהיגותית. הבנתי שאינך זקוק לעזרתי אתה זקוק למחליף ראוי, ולכן עזבתי.
עקבתי אחריך כשחזרת לפוליטיקה כשר החוץ וכשר האוצר בממשלתו של אריק שרון. טענת שאתה מר אוצר והצלת את כלכלת ישראל, אבל כלכלה שייכת למדעי החברה ואתה פגעת קשות בחברה הישראלית, הגדלת את הפער בין עניים לעשירים, ביטלת את קצבאות הילדים, פגעת בנכים ונשים חד הוריות, פילגת את החברה הישראלית והפכת אותנו לרפובליקת בננות, כבר לפני 20 שנה.
שירתתי בצה"ל 30 שנה, ביחידות מיוחדות, בחיל הרגלים והצנחנים. נפצעתי שלוש פעמים בקרבות במהלך שירותי. בתי, סרן עדי אגמון קבורה כאן בבית העלמין הצבאי, ומכוח זה אני מאשים אותך בפגיעה חמורה בביטחון ישראל, על ידי פיצול סמכויות הביטחון, העברת המשטרה לטרוריסט והקמת מיליציה שתעמוד לרשותו.
ולכן אני מאשים אותך בראש ובראשונה.
אבל אני מאשים גם את חבריך ראשי מפלגות הקואליציה.
אני מאשים אותך, חבר הכנסת אריה דרעי על הונאת המונים, תמימים שנוהים אחרי סיסמאותיך הנאמרות במתק שפתיים.
אתה לא מייצג את היהדות ממדינות ערב, בעיקר לא את יהדות צפון אפריקה אותה אני מכיר ומכבד.
אני דוד אגמון למשפחת אמוזיג, נולדתי בקזבלנקה, מרוקו.
אני נצר מצד אבי לאחד מגדולי הפוסקים והפילוסופים היהודים, הרב אליהו בן אמוזג.
מצד אמי אני נצר למשפחת כנפו, שושלת של רבנים ומקובלים בכל הקהילות היהודיות בצפון אפריקה, בבל, ירושלים ואירופה. אני נין לרב דוד כנפו מא-סווירה שבמרוקו, אב בית הדין הרבני, ועל שמו אני נקרא.
ביהדות מרוקו לא היו חרדים, לא היו חסידים, לא היו מתנגדים ולא ליטאים. לא היו דתיים וחילוניים, היו רק יהודים. לא משנה כמה שמרו על מצוות וכמה לא, הם תמיד התקבלו על ידי כל בני הקהילה כיהודים.
אני מאשים אותך שהרסת את המסורת הזו. אתה לא מייצג אותי ואת בני עדתי, אתה גדלת והתחנכת בישיבות החרדיות, אתה מתנהג כמותם, מתלבש כמותם ומקצין כמותם. אתה הופך את מסורת יהדות המזרח למסורת חרדית שאינה שלנו.
שלא לדבר על עברך העברייני, ולכן אני מאשים אותך לצידו של הנאשם הראשי.
אני מאשים אותך בצלאל סמוטריץ' על הרס הציונות הדתית. גדלתי בשיכון הפועל המזרחי, לא רחוק מכאן, אבי, שהיה גזבר העיר במשך 16 שנים, הקים כאן בית כנסת ספרדי לאחר העלייה הגדולה מאלג'יריה. למדתי בבית ספר ממלכתי דתי "סיני", הייתי חבר בתנועת בני עקיבא, של תורה ועבודה, של לימודים במסגרות מעורבות, של ריקודים ושירים עם בנות הגרעין. גדלתי בצילם של הרב נריה, ובנו של הרב קוק, בחופשות הקיץ ביליתי במחנות העבודה של התנועה בקיבוצים הדתיים ובקייטנות בישיבות בני עקיבא.
אין בין בני עקיבא והמפד"ל דאז לבין הציונות הדתית שאתה מתיימר לייצג, ולא כלום. אתה לא חיים משה שפירא, לא יוסף בורג ולא זבולון האמר, אתה שבתאי צבי, משיחי, שמושך אותנו למדינת הלכה ולציונות חרדית, לא ציונות דתית.
על כן אני מאשים אותך גם בקשריך עם הטרוריסט בן גביר.
אני מאשים את ראשי יהדות התורה שמעודדים עלוקות שאינן משרתות בצבא, שאינן תומכות בכלכלה ורק שואבות את מיסינו.
אני מאשים אתכם נבחרי הליכוד וחברי מרכז הליכוד על פחדנותכם. אתם שמלהגים את כל הספינים של מנהיגכם הרפוס. אתם שמחכים בקוצר רוח לנפילתו כי מאסתם בו, אתם שנושאים דיבתו רעה בחדרי חדרים אך מרקדים ומקרקרים לפניו כדוד המלך לפני הארון. אתם פוחדים שירסק אתכם כמו שריסק את ראשי הליכוד שחשש מהם, כמו שדחה את בני בגין, את מרידור, את לימור לבנת, את גדעון סער, את סילבן שלום ועוד רבים מטובי צעירי הליכוד.
בפעם הראשונה שהצבעתי בבחירות, בנובמבר 1965, הצבעתי חירות. מאז ועד 1996 הצבעתי גח"ל, מח"ל והייתי ליכודניק גאה.
לאן נעלם ההדר הז'בוטינסקאי? לאן נעלמו דבריו של מנחם בגין על האלטלנה ועל השופטים בירושלים? לאן נעלמו הכבוד, הענווה והצניעות של יצחק שמיר? לאן נעלמה המנהיגות של אריק שרון? מה קרה לכם שמילאתם פיכם מים?
אני מאשים וכולנו כאן מאשימים אתכם, ראשי מפלגות הקואליציה, ביבי, דרעי, סמוטריץ', בן-גביר, גפני וגולדקנופף, לא תצאו ממשפט העם הנפלא הזה בידיים נקיות, אנחנו נבוא אתכם חשבון, בדרכים במפעלים, ברחובות, בכיכרות באוניברסיטאות ובכל מקום, ידינו תשיג אתכם."

2

1

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה