להגיע ליום שאחרי עם הכשרה ומקצוע ביד

$(function(){setImageBanner('e684cd34-457e-4bd6-bfa6-1f78b131884a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

העת הנוכחית, בה שרויה ישראל במלחמה, אינה קלה או נוחה לאף אחד/ת מאיתנו. בעוד רבים משרתים במילואים או מנסים לשמור על שגרה שפויה יחסית עבור הילדים והמשפחה, רבות ורבים אחרים מצאו עצמם לפתע ללא עבודה ועם הרבה מאוד חוסר וודאות בנוגע לעתידם התעסוקתי.

 freepik

עבור אנשים אלו מהווה התקופה הנוכחית הזדמנות טובה לעבור הכשרה מקצועית חדשה ולרכוש מקצוע לעתיד הקרוב והרחוק גם יחד. בפרט, תחום ההכשרות הפיננסיות, המועבר בכמה וכמה מכללות ובתי ספר מקצועיים וייעודיים בארץ, כולל כמה אפשרויות אטרקטיביות ביותר שכדאי להכיר ולשקול ברצינות. להלן שלוש הצעות להכשרות פיננסיות מקצועיות אשר יאפשרו לכם/ן לבנות קריירה יציבה ומבטיחה בתחום:

 

רישיון ייעוץ פנסיוני

תחום הרישיונות הפיננסים השונים מהווה מוקד משיכה משמעותי לרבים ורבות בישראל בזמני שגרה, וגם כיום מהווה אפשרות אטרקטיבית ומתבקשת עבור כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע ולפתח קריירה מבטיחה בתחום, כזו אשר תהיה יציבה ועמידה גם בזמנים מאתגרים יותר במדינה מבחינה ביטחונית, דוגמת העת הנוכחית.

בפרט, רישיון ייעוץ פנסיוני מהווה דוגמה מתבקשת (ומבוקשת) לרישיון פיננסים אשר נחשב לאחד מהאטרקטיביים ביותר בישראל מזה שנים. יתרון ראשון הוא כי ניתן ללמוד באופן מסודר ולסיים את הבחינות והדרישות השונות בתוך כמה חודשים ספורים בלבד. יתרון משמעותי שני הוא כי מדובר באחד הרישיונות האטרקטיביים ביותר מבחינה תעסוקתית בישראל – מיליוני ישראלים זקוקים באופן ישיר או עקיף לשירותיהם של יועצים ומשווקים פנסיוניים מקצועיים, שכן החיסכון לפנסיה מעוגן בחוקי העבודה בישראל בעשורים האחרונים. ישראלים אשר ייצאו מהתקופה המאתגרת הנוכחית עם רישיון ייעוץ פנסיוני יכולים להיות רגועים ושקטים בנוגע לקריירה שלהם, ולאפשרויות התעסוקה וההכנסה שלהם בזמני שגרה ובזמני לחימה גם יחד.

 

קורס שוק ההון

קבוצה נוספת ומעניינת ביותר של קורסים מקצועיים מעולם הפיננסים שכדאי להכיר היא זו של לימודי שוק ההון, ובפרט קורס שוק ההון למתחילים (או הקורס למתקדמים, במידה ואתם כבר מגיעים עם ידע וניסיון בתחום).

קורס שוק ההון הוא קורס מקיף ויסודי, הכולל אינספור נושאים קטנים, בינוניים וגדולים הקשורים לשוק ההון. החל מהיכרות כללית מקיפה ורחבה ביותר עם שוק ההון, עולם הבורסה וכיוצ"ב וכלה בלמידה של טכניקות מסחר ספציפיות ואף תרגול מעשי בתוכנות מסחר בורסאיות – מדובר בקורס עשיר ביותר בנושאים ובמידע, אשר יכול להעלות אתכם על דרך המלך לקריירה בשוק ההון וגם ללמד אתכם כיצד מגיב השוק למצב הנוכחי, וכיצד להתמודד בהתאם.

 

לימודי ייעוץ משכנתאות

אפשרות אטרקטיבית נוספת שמומלץ להכיר ולשקול היא של לימודי ייעוץ משכנתאות – אחד התחומים בהם אנשי המקצוע נהנים מהביקוש הגבוה ביותר לשירותיהם המקצועיים. במציאות בה הדרך הנפוצה העיקרית לממן רכישה של דירה או בית היא נטילת משכנתא, קיים המון ביקוש לשירותי ייעוץ משכנתאות וליווי של נוטל/ת המשכנתא מול הבנק.

גם במקרה של לימודי ייעוץ משכנתאות מדובר בקורס אותו ניתן לצלוח בתוך כמה חודשים ספורים בלבד, ולהתחיל לפעול בתחום זה כבר בחודשים הקרובים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה