להשתחרר מנעילה רגשית, לימודי NLP לבהירות רגשית במכללת רטר, כאן בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('21c3a367-6b57-437d-9ddc-d5bd0c1f577c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})


האם אי פעם הרגשתם שאתם לכודים במעגל בלתי פוסק של רגשות, לא משנה מה אתם מנסים אתם לא מצליחים להימלט מהגורל הזה? זה כמו להיות בחדר ללא דלתות, שבו כל מחשבה מעצימה את רגשות הבלבול, התסכול או אפילו חוסר האונים שלכם. אתם לא לבד בזה. תרחיש זה אינו נדיר. רבים מאתנו נלכדו במבוך הרגשי הזה, כושר השיפוט שלנו התערפל, ההתקדמות שלנו נתקעה, והשפיעה על מערכות היחסים שלנו עם בני זוג, משפחה ועמיתים…

canva

אבל מה אם אגיד לכם שיש מוצא? שיטה לא רק לפתוח את הדלת אלא לפתוח אותה לרווחה לעולם של בהירות רגשית, שחרור וחופש. חופש לפעול מתוך היגיון, שיקול דעת ולהתקדם. כאן נכנס לתמונה קורס NLP מומלץ במכללת רטר, הידוע בתכנית ה-NLP Master Practitioner המהווה לדעתי לא פחות ממגדלור של תקווה.

השינוי של תמר: סיפור מהחיים האמיתיים

הרשו לי לשתף אתכם בסיפור של תמר. תמר הייתה אשת מקצוע אנרגטית, אבל לעתים קרובות מצאה את עצמה שקועה בספק עצמי וחרדה. זה היה כמו צל שעקב אחריה לכל מקום, גם בחייה האישיים וגם בקריירה שלה. היא ניסתה שיטות שונות להתמודד, מספרי עזרה עצמית ועד עזרה מקצועית, אבל ההקלה הייתה תמיד זמנית. כך היה עד שגילתה את לימודי NLP במכללת רטר.

בהתחלה היא הייתה סקפטית ושאלה עצמה איך קורס NLP קצר, פרקטי ככל שיהיה, יכול לשנות את מה שלא שינו שנים של מאבק? אבל לאט לאט ככל ששקעה יותר בתוך לימודי NLP אונליין, נקודת המבט שלה החלה להשתנות. היא למדה על כוחה של השפה - לא רק המילים שהיא דיברה עם אחרים אלא השפה שבה השתמשה עם עצמה. היא החלה להבין את ההשפעה העמוקה של דיאלוג פנימי על המציאות שלה וגילתה את הכוח לשכתב את הנרטיב שלה.

באמצעות טכניקות שהיא עברה והעבירה על אחרים, באמצעות חוויה לימודית יוצאת דופן המשלבת מתדות לימודיות, חוברות לימוד מפורטות ומפשטות כל תיאוריה למציאות, ובאמצעות הליווי הצמוד על כל שאלה והדחיפה לאתגר עצמה עוד יותר, תמר למדה לזהות ולשנות את דפוסי מחשבותיה. זה לא היה שינוי בן לילה, אבל עם כל שיעור, היא הרגישה קצת יותר בשליטה, קצת יותר כמו עצמה שוב. היא התחילה לתקשר את הצרכים שלה בצורה יעילה יותר, להציב גבולות בריאים יותר ולגשת לאתגרים עם חוסן חדש. היא הבינה איך לרתום את תת המודע שלה (הגוף, המחשבות, הרגשות) שיעבוד בשבילה ולא נגדה.

NLP לא רק צייד את תמר בכלים; הוא נתן לה עדשה חדשה לראות את החיים. היא השתחררה מאילוצים רגשיים ששלטו בה פעם. היום היא לא רק שורדת; היא משגשגת, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית.

הי אני תמר כבר עברתי את השינוי, עכשיו אני עוזרת לאחרים


אני מזמינה אתכם לדמיין עכשיו, איך אתם חווים מהפך דומה. חשבו על האפשרויות שיכולות להיפתח עבורכם אם תוכלו לנהל טוב יותר את הרגשות והמחשבות שלכם.

ומה אם גם תוכלו להביא את השינוי הזה לאחרים, למשפחה ובכלל לסובבים אתכם?

במכללת רטר, שיעורי ה-NLP נועדו לעשות בדיוק את זה. הם לא רק מלמדים NLP, הם יוצרים סביבה שבה ניתן לחוות ולתרגל את הטכניקות הללו בזמן אמת, עם תוצאות אמיתיות.

מכללת רטר הביאה את ה-NLP לישראל וכבר 30 שנה מכשירה את מיטב אנשי המקצוע כולל רוב ראשי המכללות האחרות. חומרי הלימוד מתחדשים כל שנה וכתובים בצורה כל כך ברורה ופשוטה שאני לא הרגשתי צורך לכתוב בזמן השיעור והייתי פנויה להקשיב ולחשוב.

מה שמיוחד בשיעורים עצמם שהם מאוד חווייתיים, זה לא עוד סתם הרצאה מונוטונית, כל הזמן קורים דברים מפתיעים, יש המון משחקים ושאלות שגורמות לנו לחשוב ולהתפתח, המון הפתעות, והצוות משקיעה בכל סטודנט ומלווה אותנו אישית לאורך כל התהליך. אפיל בסיום הלימודים יש קבוצת ווטאסאפ פעילה, קבוצת סופרויז'ן בפייסבוק, סדנאות ושיעורי העשרה חינם.

אולי אתם תוהים האם NLP מתאים לכם? האם זה באמת יכול לעזור עם האתגרים הספציפיים שלכם? התשובה היא שיש רק דרך אחת לגלות והיא מאוד פשוטה, מצטרפים לשיעור היכרות חינם עם NLP ובודקים בעצמכם כיצד NLP יכול להביא בהירות וחופש לעולם הרגשי שלכם. זהו הצעד הראשון שלכם לעבר עתיד שבו אתם שולטים ברגשות שלכם ולא להיפך. לרטר סניף ללימודי NLP גם בנס ציונה , לאלו המעדיפים לימודים פרונטליים על קורס NLP  אונליין.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה