$(function(){setImageBanner('e7039094-bb84-4922-8e50-6101c40b66d8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

FREEPIK

כאשר מדובר על חיפוי קירות חוץ, אחד מהחומרים הפופולאריים ביותר עבור החיפוי המדובר הוא לוחות HPLוזאת בשל היתרונות הרבים שיש ללוחות הללו. הם אסתטיים מאוד, הם עמידים, מתאימים מאוד לתנאי חוץ שונים ומאוד שימושיים. אם אתם לא יודעים מהם הלוחות המדוברים ולמה כדאי לבחור דווקא בהם עבור חיפוי קירות חוץ, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.    

מה צריך לדעת על חיפוי HPL  ?

כאשר מדובר על חיפוי קירות חוץ, אין ספק שחשוב מאוד לבחור בחומר הגלם הנכון והמתאים ביותר לביצוע החיפוי המדובר. בשנים האחרונות ניתן למצוא מגוון רחב של חיפויים איכותיים ומתקדמים הרלוונטיים עבור חיפוי קירות חוץ וכל שנותר למעשה הוא לבחור בחומר הגלם הנכון והמתאים ביותר לצרכים העומדים על הפרק.

אחת הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום החיפויים הוא – HPL     מדובר על חיפוי רב שכבתי אשר מייצרים בדחיסה. החיפוי המדובר עמיד ללחות, לשינויי טמפרטורה שונים והוא מתאים מאוד גם לחיפוי של קירות חוץ, אך גם לחיפוי קירות חוץ, מחיצות, דלתות ועוד. חיפוי HPL   בעבר שימש לצורך חיפוי של משטחי עבודה, שולחנות ועוד. יחד עם זאת, כיום הוא משמש עבור חיפוי קירות חוץ ולא מעט אדריכלים בוחרים בו עבור חיפוי קירות החוץ של המבנה שהם מתכננים, עבור חללים פנימיים שונים ועוד.

מה זה HPL ?

HPL – High Pressure Laminatena הוא ריבוד בלחץ גבוה. מדובר על סוג של פורמייקה רב שכבתית ועבה. החומר אשר מצוי בלב לוח HPL   מופק מסיבים של תאית שספוגים בשרף ואילו הציפוי עשוי משכבות של נייר קראפט שספוגות בדבק. את החומר כובשים באמצעות לחץ של דחיסה עד שהוא הופך להיות לוח שטוח. כיום שיש צורך בעוביים שונים של הלוחות עבור חיפויים שונים ויש להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום טרם בוחרים את הלוחות המתאימים לכל סוג של חיפוי.

מהם היתרונות של חיפוי HPL  ?

כיום כאמור ניתן למצוא מגוון חומרי חיפוי עם יתרונות רבים לרבות: לוחות אלומיניום, לוחות פייבר צמנט ועוד. אין ספק כי אחד החומרים המתקדמים והאיכותיים ביותר עבור חיפוי הוא. HPLיש לו מגוון יתרונות שונים: ראשית כל, הוא מתאים לחיפוי קירות חיצוניים או פנימיים, הוא עמיד מאוד בפני תנאי מזג האוויר בישראל לרבות: חום ולחות, הוא עמיד בפני פגיעות פיזיות, שחיקה, מכות, שריטות וכן הוא עמיד בפני קרינה.

מעבר לכך הוא עמיד בפני כימיקלים וכן בפני חומרי ניקוי ורטיבות ויש לו תו תקן אש של מכון התקנים הישראלי.

יתרונות נוספים הם: העלות של החומר שהיא יחסית זולה, העובי הנמוך של הלוחות שמבטיח שהם לא יתפסו יותר מדי מקום במרחב ועוד.

ניתן לומר כי מדובר על חומר גלם שיש לו יתרונות רבים, מה שהופך אותו לפופולארי ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וגם חיפוי קירות פנים. יחד עם זאת, בכדי שהחומר יבטיח את האיכות, העמידות וכלל היתרונות השונים שלו, יש לבחור בחברה אמינה ומקצועית לצורך יישום החומר בצורה הטובה ביותר בתהליך החיפוי.

כיצד בוחרים את הטובים ביותר בתחום?

אם אתם מעוניינים לחפות את הקירות שלכם באמצעות HPL, חשוב שתעשו את זה בצורה הטובה ביותר. לכן, עליכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית, אשר מציעה שירות של חיפוי קירות באמצעות חומרי הגלם המתקדמים ביותר לרבות החומר המדובר. כדאי לקבל המלצות על החברה וכן לבחון עבודות חיפוי שונות שהיא ביצעה בחומר זה, בכדי לראות את התוצאות שהתקבלו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה