לחתונה המושלמת: העסקים הטובים בישראל שכדאי שתכירו גם אתם

$(function(){})

אין ספק שארגון של חתונה זו משימה מורכבת ולא פשוטה כלל. עלינו לדאוג לבחור את המקום המושלם, להחליט על דברים כמו דיג'יי וסגנון המוסיקה שיתנגן בשלבים השונים של הערב, צוות הצלמים שיתעד את האירוע ועוד שלל בחירות חשובות. מי שעושה זאת בקלות ראש ולא מקפיד לבחור את הספקים הטובים בכל תחום, עשוי למצוא את עצמו מפסיד כסף ובנוסף עם שירותים לא ממש טובים וזה בהחלט לא נעים למצוא את עצמנו לא מרוצים מיום החתונה שלנו.

FREEPIK

בגלל שמדובר על דברים שעולים כמובן לא מעט כסף, ההמלצה שלנו היא לבחון לעומק את נותני השירות שאתם בוחרים. מומלץ לבדוק את המחיר, את התמורה הניתנת ואת הערך המוסף שתקבלו מכל עסק שאתם פונים אליו לקראת החתונה. אם אתם שואלים אותנו, הדרך הטובה ביותר לדעת שעסק מסוים הוא אכן מומלץ וכדאי לבחירה, שווה להכיר אותם לעומק ודרך מצוינת לעשות את זה היא לקבל המלצות על עסקים מהסוג הזה.

בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להכיר לכם כעת שלושה עסקים נהדרים לשלבים שונים לקראת יום החתונה הגדול שלכם, כאלה שיציעו לכם מעל ומעבר במחירים בהחלט הוגנים ומשתלמים. אז אם יום החתונה שלכם מתקרב, זה הזמן להכיר אותם וכמובן לגזור ולשמור.

לפני החתונה ולקראת רגע החופה המרגש - טבעות יוקרתיות ללא פערי תיווך בחנות התכשיטים ואתר האינטרנט JOOL.ME

עוד לפני החתונה מגיעה הצעת הנישואין המרגשת, בה צריך לדאוג למקום המושלם ולגורם ההפתעה, לתפאורה מתאימה ואוכל ושתייה שיבואו בטוב ביחד איתה, לתיעוד כולל של כל המרגעים המרגשים, אך הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות הוא רכישה של טבעת אירוסין איתה תציעו לחצי השני שלכם לחיות חיים משותפים.

אין ספק שמדובר על הוצאה לא מבוטלת ונראה שהרבה אנשים מתפשרים על האיכות והיוקרה כדי לשלם מחירים סבירים והגיוניים יותר. ובכן - מהיום אלו דברים שכבר לא צריכים לבוא אחד על חשבון השני בזכות אחת מחנויות התכשיטים המעניינות ביותר בארץ בשם JOOL.ME שנמצאת במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן.

מדובר למעשה על עסק בהובלתם של יהלומנים מוסמכים וצורפים ותיקים המייבאים בעצמם את כל חומרי הגלם, כולל הזהב והיהלומים ודואגים לעיבוד שלהם כאן בארץ. מתוך העובדה שהם לא משתמשים בספקים חיצוניים ליצירת התכשיטים הם יכולים בעצם להציע מחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק על מגוון דגמים שונים של תכשיטים. שווה לחפש באתר טבעות אירוסין שאתם אוהבים וכן לרכוש את הטבעות לחתונה. את הכל תוכלו להזמין ישירות אליכם עד הבית במשלוח מהיר ומאובטח וכמובן שתקבלו סיוע בעיצוב ובחירת הטבעת המושלמת. זהו עסק נפלא שיאפשר לכם לחסוך אלפי שקלים על הטבעות לקראת החתונה שלכם.

שמלת כלה כמו שתמיד חלמת - סטודיו הבוטיק לעיצוב שמלות כלה של המעצבת שלומית אזרד

החלק הזה פונה אליכן, הכלות המאושרות לעתיד. אנחנו בטוחים שלצד שלל הארגונים והבחירות שדיברנו עליהן, אחד הדברים החשובים ביותר עבורכן ואולי החשוב ביותר הוא למצוא שמלת כלה שתאהבו באמת, שתחמיא למידותיכן ותעוצב מתוך הבנה וכישרון אמיתי, וכאן כדי בהחלט שתכירי את הסטודיו של המעצבת הפופולרית שלומית אזרד.

אזרד סיימה את לימודי עיצוב האופנה שלה מעל למעלה מעשור והתמחתה מתחילת דרכה בעיצוד של שמלות כלה ושמלות ערב יוקרתיות. בתור מי שכבר הספיקה לכבוש את הפסגות הגבוהות ביותר באירועי האופנה הגדולים בעולם וגם כאן בישראל, היא מקפידה לייבא את כלל הבדים וחומרי הגלם של מאירופה ומקפידה על איכות גימור ללא פשרות.

מעבר לכך, העיצובים של שלומית אזרד נחשבים למקוריים והייחודיים ביותר בישראל ולא בכדי. היא יודעת לקלוע לטעמן של הכלות ושואבת את ההשראה שלה מהסגנונות של מיטב המעצבים בעולם שמקפידים גם ללמוד ממנה ולקחת טיפים בעיצוב אופנה של שמלות ערב וכלה.

מעבר לכך שווה בהחלט לדעת שהחוויה בסטודיו של אזרד נחשבת למאד קרובה ומיוחדת. הצוות הותיק מקפיד ללוות את הכלות בסבלנות ומתוך קשב ומתוך כך רבות מהן בוחרות כבר להעביר את כלל הארגונים שלהן לקראת היום, כולל איפור ושיער לסטודיו. אם אתם מחפשת עיצובים מרהיבים שיחמיאו לכם ויחס אישי ברמה הגבוהה ביותר, בהחלט שווה להרים טלפון.

 

איפה להתחתן? מצאנו עבורכם את הלוקיישן המושלם - מקום בים

אחת הבחירות החשובות והמכריעות ביותר היא איפה להתחתן. זוגות רבים מחפשים חוויה שהיא גם קרובה לטבע ומאפשרת תחושה פסטורלית הן להם והן לאורחים וכמובן שכולם שמים דגש גדול על חוויה קולינרית מעולה עם אוכל טעים בסגנון יוקרתי.

מקום בים הוא בלי ספק אחד המקומות המיוחדים ביותר בארץ ואם אתם מחפשים גני אירועים בדרום שמשלבים את כל מה שטוב באולם לצד אווירה פסטורלית בחיק הטבע, הגעתם בלי שום ספק למקום הנכון. את החופה תוכלו לערוך על צוק מרהיב המשקיף לנוף עוצר הנשימה של הים התיכון. משם תעברו לאולם הממוקם בסמוך ומשקיף גם הוא לים לחגיגה מרגשת וכמובן לארוחה עם מיטב המטעמים של השפים של מקום בים שנחשבים לא בכדי לטובים ביותר בארץ.

עוד שווה לדעת שמקום בים ממוקם באיזור נוח ונגיש להגעה באשקלון. בדיוק בגלל זה המקום הזה פופולרי במיוחד בקרב זוגות מהדרום, אך גם מבוקש על ידי זוגות מהמרכז שכן מרחק הנסיעה הוא קצר אפילו מתל אביב וגוש דן ודרכי ההגעה הן נוחות ונגישות במיוחד.

אז מה היה לנו? טבעת יוקרתית במחירים נוחים? צ'ק. שמלת כלה כמו שתמיד חלמת? צ'ק. המקום המושלם לחתונה שמשלב אווירה של טבע ואירוח יוקרתי? צ'ק. כל מה שנשאר זה להזמין את האורחים ושיהיה במזל!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה