למה מלא עוקבים באינסטגרם יבטיחו שהעסק שלכם יהיה מצליח ומכניס?

$(function(){setImageBanner('77811496-97ad-4732-bffb-900423408818','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

בעלי עסק? חשוב שתדעו! כמות גדולה של עוקבים באינסטגרם בהחלט עשויה להשפיע על ההצלחה של העסק שלכם

freepik

כל בעל עסק רוצה שהעסק שלו יצליח - שיהיו לו הרבה לקוחות, וכתוצאה מכך גם הרבה הכנסות, כך שהוא אפילו יוכל להתפתח ולגדול מיום ליום. הדרך לשם יכולה להיות מאוד ארוכה אך יכול להיות שדווקא האינסטגרם הוא זה שיקצר לכם את הדרך וחברות כמו סושיאל בוסט אשר מציעות שירות של קניית עוקבים באינסטגרם, הן בדיוק מה שאתם צריכים כדי להגיע לשם.

מה אומרת עליכם כמות העוקבים שלכם?

במקביל לכך שאנחנו מלמדים את הילדים שלנו ואת הדור הצעיר שכמות עוקבים לא אומרת כלום על האופי שלהם ועל היופי שלהם, דווקא בעולם העסקי כמות העוקבים אומרת הרבה. חשבון עסקי אשר מעלה תוכן שמציג את הנעשה בעסק, את השירותים שהוא מציע ואפילו את בעל ועובדי העסק, הוא מעין עסק בפני עצמו והעוקבים, הם בעצם הלקוחות. ככל שיש לכם יותר עוקבים זה אומר שהעסק שלכם יותר מצליח.

מי מסתכל על כמות העוקבים של העסק שלכם?

  1. בעל העסק – קודם כל ומן הסתם, אתם או אתן. העסק הזה הוא שלכם וחשוב לכם לדעת כמה אנשים עוקבים אחריכם כדי לדעת לכמה אנשים העסק נחשף ועל כמה הוא אהוב
  2. משתמשים אחרים – לא רק אתכם מעניינת כמות העוקבים אלא גם את הגולשים האחרים באינסטגרם. חשבון עם כמות גבוהה יוצר תדמית טובה ומושך עוד עוקבים או לקוחות
  3. עסקים אחרים – כמו שלכם יש חשבון עסקי באינסטגרם, גם לעסקים אחרים אשר מתחרים בכם יש חשבונות עסקיים ואותם גם מאוד מעניין כמה עוקבים יש לכם. התחרות בין העסקים כבר לא מסתכמת רק בכמה לקוחות באמת קונים אצלכם, אלא בכמה עוקבים יש לכם ואפילו כמה לייקים

משתמשי האינסטגרם הם בעצם לקוחות פוטנציאלים

חשבו על כל האנשים אשר משתמשים באינסטגרם כעל לקוחות פוטנציאלים אשר נחשפים לעסק שלכם והחשבון שלכם באינסטגרם בעצם משקף להם מה נעשה בעסק. כמות העוקבים, משקפת להם כמה אנשים אוהבים את העסק והאם הוא באמת מצליח. קחו לדוגמא עסק של ספרות שיער, ספר בעל המון עוקבים ולייקים ישווה מראה הרבה יותר מצליח מאשר ספר עם קצת עוקבים. סביר להניח שתלכו להסתפר אצל הספר עם היותר עוקבים מתוך הנחה כי כמות העוקבים מציגה את האיכות והשירות שהוא נותן.

מכירה ופרסום

נוסף על היכולת שלכם לפרסם על הנעשה בעסק שלכם, תוכלו להעלות לחשבון שלכם באינסטגרם גם מוצרים או שירותים שהעסק שלכם מציע. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים, כאשר תפרסמו מבצע, מוצר חדש או שירות שהיה כבר קיים או שנוסף לעסק שלכם, מיד תגיעו לכמות מאוד גדולה של אנשים שתהיה מעודכנת בכך. השקה של מוצר חדש הופכת מאוד פשוטה ואפילו בחינם, כל שעליכם לעשות הוא לעלות את תמונה שלו לחשבון ופירוט קצר וככל שתהיה לכם כמות יותר גדולה של עוקבים כך גם יותר אנשים יחשפו לכך.

עסק מצליח הוא כזה אשר לקוחות רבים מבקרים בו ורוכשים את המוצרים או את השירותים שהוא מציע. על מנת להגיע להיות עסק שכזה, ולמשוך קהל רחב של לקוחות, תוכלו להשתמש דווקא באינסטגרם, אשר לרוב משמש לפנאי אשר בהחלט יכול להיות גם פלטפורמה עסקית לכל דבר. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים, כל פוסט שתעלו יקבל יותר חשיפה והמוצרים והשירותים שלכם יגיעו להמון אנשים בקלות ואפילו בחינם.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה