$(function(){setImageBanner('445b97d3-c640-4cce-afd0-b3d476d74485','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45894,'Image','');})

מי לא אוהב שייקים? משקה קריר ומרענן, שיכול לככב כקינוח מושחת או כארוחת ביניים בריאה - הכול תלוי במרכיבים. שייקים הם המרענן הרשמי של הקיץ הישראלי, ובזכות הבלנדרים הביתיים כל אחד יכול להכין אותם לבד בבית. כל מה שצריך זה את התוספות האהובות עליכם, קצת קרח וקצת יצירתיות.

pexels

הקלאסי: שייק פירות

זו האסוציאציה הראשונה שיש לנו בהקשר של שייק: משקה סמיך שעשוי מפירות קרים ומתוקים, על בסיס מיץ, חלב או מים. שייק פירות יכול להכיל בתוכו מגוון רחב של רכיבים, מה שהופך אותו למקור מעולה לוויטמינים ולסיבים תזונתיים.

כדי להכין שייק פירות לא צריך להסתבך: בחרו את שילוב הפירות המועדף עליכם, חתכו אותם לחתיכות בגודל בינוני, והוסיפו לבלנדר גם קצת מים, מיץ, חלב או אפילו יוגורט - לאלו שמעדיפים שייק סמיך יותר.

לבלנדרים עם הספק של 500 וואט לפחות אפשר להוסיף גם כמה קוביות של קרח. אם הבלנדר שלכם לא כותש קרח, ניתן להקפיא פירות מראש כדי לא לוותר על הקרירות.

 

הבריא: שייק ירוקים

השייק הזה הוא בריא ומזין, ויכול בקלות לשמש כארוחת בוקר משביעה לפני יום עמוס. הבונוס - אתם יכולים לקחת אותו איתכם בכוס תרמית, וליהנות ממנו שלכם בדרך לעבודה או ללימודים. לשייק ירוקים יש יתרונות בריאותיים בולטים: הוא עשיר בנוגדי חמצון, מינרלים וסיבים תזונתיים. שייק ירוק יכול להיות גם פתרון נפלא עבור ילדים שלא אוהבים לאכול ירקות בגלל המרקם שלהם. בלנדרים עם קיבולת של ליטר וחצי ומעלה יכולים להכיל כמות מספקת בשביל משפחה שלמה.

שייק ירוק אפשר להכין עם שילובים שונים של עלים ירוקים כמו חסה, קייל ותרד. להעשרת הטעם אפשר להוסיף לו עלי נענע ותפוח ירוק או מלפפון, ואם אתם הרפתקנים - נסו לשלב במשקה עלים עם טעם דומיננטי יותר כמו מרווה, תימין או עשב חיטה.

 

 

המושחת: מילק שייק

מילק שייק הוא הקינוח המושלם לימי קיץ חמים: מתוק, קרמי ועם תוספות מפתיעות. אמנם הערך התזונתי שלו לא משתווה לשייק ירוק או שייק פרי, אבל הוא אידיאלי למצבים שבהם רוצים להתפנק ולא לספור קלוריות.

כדי להכין מילק שייק מושלם צריך להתחיל מטעמי הגלידה: שוקו או וניל הם הקלאסיים, אבל כל טעם יכול להיות בסיס מצוין למילקשייק. בנוסף לגלידה ולחלב, אפשר להכניס לבלנדר שברי עוגיות, כמה חתיכות שוקולד או מרשמלו. אחרי שמערבבים הכול למרקם חלק, קשטו כוס גבוהה בסירופ המועדף עליכם ומזגו את המילקשייק מהבלנדר. אם אתם רוצים להיות מושחתים עד הסוף, אפשר להוסיף קצת קצפת מעל ולקשט בממתקים. לרוויה!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה