לקראת יום הרווקים הסיני 2020:עלי אקספרס מאחדת משלוחים לישראל מתחת ל-75 דולר 

$(function(){})

לקראת יום הרווקים הסיני 2020,בשורה חשובה לרוכשים מספר פריטים במחירים נמוכים : עלי אקספרס מאחדת משלוחים לישראל בסכום רכישה כולל מתחת ל-75 דולר. לשיפור חווית השירות החבילות ימסרו ב-1,400 נקודות השירות של דואר ישראל.

חבילות מאוחדות מאתר עלי אקספרס - צילום דוברות ישראל

עלי אקספרס משפרת את משלוחי המוצרים לישראל 

חגיגת הקניות ברשת של חודש נובמבר כבר בפתח. שופינג אי אל,יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי ולקינוח סייבר מאנדיי 2020 בסוף החודש. למרות המצב ואולי דווקא בגללו צפויים הישראלים לבצע מאות אלפי רכישות של פריטים באתרי קניות המבצעים משלוחים לישראל. 

אחת הדילמות ברכישת מוצרים באתרי קניות בחול ובארץ הוא מחיר המשלוח, זמן ההמתנה והמעקב אחר מספר פריטים. בעיקר כאשר מדובר ברכישת פריטים כגון מטענים ואקסוסריז. היומה החדשה של עלי אקספרס אמורה לפתור לנו את ההתלבטות ולהקל על הרוכשים את חווית הקניה. 

השנה ביום הרווקים הסיני עלי אקספרס מאחדת משלוחים לישראל מתחת ל-75 דולר לשיפור חווית השירות. 

חודש הקניות באינטרנט נומבר 2020


ShoppingIL 2020 בימים שלישי ורביעי, 10-11 בנובמבר 

יום הרווקים הסיני יום רביעי, 11/11

בלאק פריידיי 2020 יום שישי, 27/11

סייבר מאנדיי 2020 יום שני,30/11

מעקב משלוח דואר רשום מסין אלי אקספרס

חברת הלוגיסטיקה של עלי באבא, צ'איינאו (Cainiao) החלה לאחרונה בפיילוט לקראת יום הרווקים הסיני, שחל ב11/11, וישפר משמעותית את חווית הלקוחות בישראל. במסגרת זו יאוחדו משלוחים שנרכשו בחנויות שונות בעלי באבא, והם יישלחו ללקוחות בארץ באריזה אחת, וימסרו באמצעות חברת דואר ישראל. משלוחים נמוכים מ-75 דולר יאוחדו בסין, כל עוד לא יעברו יחד את תקרת המע"מ. החבילה תקבל בסין מספר מעקב חדש, והלקוחות יקבלו על כך הודעה בסיום הכנת ההזמנות. כך לקוחות שהזמינו מספר חבילות, יוכלו להגיע ליחידת המסירה פעם אחת, על מנת לאסוף מספר חבילות, ולא מספר פעמים. 

40 מליארד דולר מכירות היום הרווקים הסיני 

בצל הקורונה החלה כבר עונת הקניות, המתפרשת על חודשים נובמבר-דצמבר, כאשר יום הרווקים הסיני שחל ב-11/11 הוא החג הגדול והמשמעותי בין חגי  הקניות, וכולל הוזלות ענק על מגוון מוצרים. מדי שנה תקופה זו שוברת שיאי מכירות, כאשר ביום הרווקים הסיני 2019 בוצעו באתרי קבוצת עלי באבא קניות בהיקף של 38.3 מיליארד דולר. חברת דואר ישראל צופה שבכל תקופת חגי הקניות יוזמנו לישראל כ-15 מיליון חבילות, ונערכה מבעוד מועד להרחבת מערך המיון, הקליטה והמסירה  של החבילות. 

 
עלי אקספרס, הוא האתר הבינלאומי של קבוצת עלי באבא, ומורכב ממאות אלפי חנויות. Ali Express Standard Shipping הוא על פי רוב משלוח בתשלום של דולרים בודדים, כאשר זו האופציה המהירה והזולה מול חברות השילוח הפרטיות. למרות גודלה, ישראל נחשבת אחת המדינות המובילות בהזמנות מעלי אקספרס פר נפש, ולכן ההשקעה הרבה שמשקיעה הענקית הסינית בחווית שירות ללקוחות שכוללת אתר בעברית, תשלום בשקלים, שילוח מהיר לבחירת הלקוח ומקב מלא על חבילות וכעת איחוד מספר חבילות עד לשווי 75 דולר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה