מגשי אירוח -איכות ללא פשרות באירוע או במשרד

$(function(){})

הצלחתם להגיע ליעד של הצוות בעבודה? רוצים לחגוג עם המשפחה המורחבת את מעבר הדירה? מסיבת יום הולדת לחברים? במקום לצאת למסעדה רועשת, לחפש שולחן גדול לכולם ולהמתין לשירות, אפשר לקיים אירוע פרטי ונעים בכל מקום שמתאים לכם ופשוט להזמין אליו מגשי אירוח בטעמים ייחודיים. אפשר לחגוג בבית, במשרד ואפילו לקחת אותם לפיקניק בים.

FREEPIK

איכות ללא פשרות עם מגשי אירוח

באירוע מצומצם אין הרבה אטרקציות והאוכל הוא אלמנט מרכזי באירוע. לכן חשוב לוודא שמזמינים מגשי אירוח מחברת קייטרינג שהיא מומחית בהכנת מגשים כאלו. נויה פוד דוכני מזון לאירועים מציעה מגוון רחב של מגשי אירוח אשר המוצרים בהם מסודרים באופן יצירתי ואסתטי שמושך קודם כול את העין ואז את היד למגש. האוכל עשוי מחומרי גלם טריים ואיכותיים ומגיע קרוב מאוד למועד תחילת האירוע בדיוק כמו במסעדה. המאפים הם רכים וחמימים, הירקות והפירות הם בעלי מרקם פריך, והטריות תורגש בטעם.

מינימום טרחה, מקסימום הנאה

כשאנחנו מזמינים מגשי אירוח ככיבוד לאירוע, אנו מאפשרים לעצמנו יותר זמן פנוי כדי להתכונן לאירוע עצמו כי אנחנו חוסכים את זמן הכנת הכיבוד וסידורו וזה מאוד מרגיע אותנו כמארחים. שולחן הכיבוד מוכן תוך שתי דקות מהגעת המגשים ונראה מזמין וצבעוני. אנחנו גם לא צריכים לטרוח ולחשוב על מגוון של מנות שונות מאחר שהשפים המומחים של חברת הקייטרינג יודעים לייעץ לנו מניסיונם המקצועי מהם מגשי האירוח המתאימים ביותר לאורחינו על פי סוג האירוע, מיהם המוזמנים אליו ואיפה הוא מתקיים.

כמו כן נוכל גם לקבל ייעוץ איך לשלב מגשים שונים ומהן הכמויות הנכונות להזמנה כדי שהאוכל לא ייגמר מהר מדי, או נישאר עם עודפי מזון. באירועים כאלה כדאי להזמין מגוון של מגשים שונים כדי שכל אורח יוכל למצוא משהו שמתאים לו לאכול וכולם יהיו מרוצים. השפים של נויה פוד מעניקים מחשבה גם על קבוצות באוכלוסייה השומרים על תזונה ספציפית כמו הצמחונים והטבעונים כדי שגם הם ייהנו ממבחר של מטעמים.

מגשי אירוח – הפתרון המושלם

תפריט מגשי אירוח לאירועים הוא מגוון ורחב ואפשר למצוא בו סגנונות שונים של מאכלים בהתאמה לרצון ולטעם האישי, וכמובן לאופי האירוע. ישנם מגשי אירוח מלוחים, מתוקים ותוספות שונות. אפשר להכין מגשים חלביים, פרווה וגם טבעוניים. הבסיס הוא מגשים עם כריכים אישיים ממגוון מאפים (בייגל, לחמניות ביס, טורטיות), בהם מילויים שונים הכוללים ממרחים, ירקות ותוספות שונות כמו דגים מלוחים, ביצים, חצילים וכו'.

יש גם מאפים אישיים קטנים כמו קישים, פיצות, שיפודי ירקות, גלילות חצילים ואפילו סלטים מיוחדים בכוסות אישיות. מובן שישנם גם מגשי סושי שהם מאוד פופולריים ונראים כמו יצירות אומנות צבעוניות ומורכבות מקומבינציות סושי שונות. תמיד אפשר להוסיף גם סלטים, מגשי גבינות או ירקות וחמוצים. מגשי האירוח המתוקים מהווים אטרקציה נוספת לאירוע ונותנים סיומת טעימה ומתוקה, שכוללת קינוחי כוסות, דברי מאפה, פטיפורים או סלט פירות, צבעוניות וחגיגה לעיניים ולפה.

אז אם אתם כבר מתחילים לדמיין איך נראה מגש האירוח החלומי שלכם, לא צריך לחכות, תכננו את האירוע הקרוב והזמינו אליו מגשי אירוח בהתאם לתקציב ולרצונכם, נויה פוד ישמחו לייעץ לכם ולשדרג את האירוע שלכם כך שהאורחים ייהנו מכל ביס.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה