$(function(){setImageBanner('7b0826ab-0b74-43a5-893a-7540fbb3c0d1','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

כאשר אנו הולכים אל רופא אנו חייבים להבין בדיוק מה הוא מתכנן לעשות לנו בכדי שנחליט האם אנו רוצים לבצע את ההליך או לא. זה נכון כאשר אנו עושים בדיקת דם, כאשר אנו לוקחים תרופה חדשה וגם כאשר אנו הולכים אל רופא שיניים. אחד הדברים שאנו חייבים לברר בהקשר של רופא השיניים הוא מהי הרמת סינוס פתוחה?

https://pixabay.com

אם כן אתם צריכים לדעת כי הרמת סינוס מתבצעת על ידי רופא השיניים כאשר אין די עצם בחך שלכם. בהליך זה הרופא פותח חלון בעצם שלכם ואז מעבה את הסינוס שלכם וכך אפשר להשתיל לכם שיניים נוספות. זה לא הליך פשוט ולא הליך קל ולכן כדאי לברר עליו כמה שיותר פרטים כמו מהי ההחלמה ממנו ועד כמה ההליך כואב ועוד פרטים נוספים ורבים כדאי לדעת על ההליך.

האם כל רופא יכול להרים סינוס?

עולה השאלה האם הרמת סינוס פתוחה זה משהו שכל רופא שיניים יכול לבצע? אם כן התשובה היא ממש לא. הרמת סינוס היא בין ההליכים המסובכים ביותר שיש וממש לא כל רופא שיניים יכול לבצעה.

עליכם להבין שאם תפנו אל רופא אשר לא יודע לבצע הרמת סינוס אתם תהיו בבעיה חמורה מכיוון שהדבר עלול לסכן אתכם מאוד. לכן אתם צריכים לפנות אל מומחה רפואי אשר יודע בדיוק כיצד לבצע את ההרמה ואשר יבצע זאת ברמה הגבוהה ביותר שיש וכך אתם תוכלו לישון בשקט בלילה ולהיות בטוחים כי ההליך יהיה מקצועי ואיכותי.

איך אדע כי הרופא שלי יכול להרים את הסינוס?

אז כיצד נוכל לדעת כי הרופא יכול לבצע הרמת סינוס פתוחה? התשובה היא שאנו צריכים לבחון את אתר האינטרנט של הרופא ולראות האם הוא מצהיר שם על כך שהוא יודע לבצע הרמת סינוס. לצד זאת כדאי לנו לדבר עם מטופלים אחרים אשר הרופא הרים להם את הסינוס ולשמוע מהם האם הוא יודע את העבודה.

עליכם להבין כי מהמלצות אפשר ללמוד הרבה על הרופא ולכן כדאי לפנות אל הרופא שבו אנו מתעניינים ולבקש ממנו לדבר עם לקוחות שלו אשר עברו על ידו בעבר הרמת סינוס ואז לשמוע מן הלקוחות הללו האם הם ממליצים על הרופא או שמא הם לא היו מרוצים ממנו.

מדוע כדאי לי לבצע ביטוח שיניים?

העלות של הרמת סינוס פתוחה היא די גבוהה אך היא גם מאוד חשובה ולכן יש אנשים אשר מבחינה כלכלית לא יוכלו לעשותה אך יהיו חייבים לבצעה. אז מה עושים? אם כן הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לעשות ביטוח שיניים. עליכם להבין כי ביטוח זה ישרת אתכם בצורה נהדרת ויאפשר לכם לבצע את הרמת הסינוס בצורה הטובה ביותר שיש וזה דבר בעל ערך עצום.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה